sterk wisselende temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door germini, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

    germini Fanatiek lid

    29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden!
    Ff vraagje: Ben sinds 2 maanden aan het temperaturen, maar merk op dat het sommige dagen behoorlijk schommelt. Zo had ik gisteren een temp van 37 en vandaag van 36.4 (temp altijd om 6u en in bed). Ook heb ik geregeld dat hij 36,9 is en dan weer 36,6. :( OF terwijl: erg onregelmatig.
    Ik zit pas op dag 9 en kan mijn ei nog niet hebben.
    Klopt dit? Of horen de tempen per dag nagenoeg hetzelfde te zijn?
     
  2. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Zit je ookal met dat rotprobleem. Hier nog 1. Kijk mijn eerste dagen maar.

    [​IMG]
     
  3. germini

    germini Fanatiek lid

    29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @myprecious
    Vind het bij jou eerlijk gezegd nog wel meevallen. Over het algemeen is hij wel redelijk gelijk (op uitzondering na). Zie dat je alleen nog geen ei hebt gehad? Je 1e ronde, dus ws ontpillen of niet?
     
  4. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Nouja tot dag 16 schommelde me temp wel een beetje. En toen dacht ik hey me eitje komt eidenlijk er aan omdat die zo naar beneden liep. Maar niet dus :(. Ik word er echt gek van. Hoop dat ik nog een ei krijg.

    Tot mijn eigen ongie had ik de hele maand hoofdpijn, deze maand heb ik van niet veel last gehad. Nu vandaag zag ik nog meer blauwe aderen links van me buik, maakt me zo onzeker.
     
  5. germini

    germini Fanatiek lid

    29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Irritant he, dat wachten. Op een gegeven moment voel je en zie je ook van alles! Gebruik je ook ovutesten? Hoop voor je dat je ei snel komt!
     
  6. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Nee het is pas onze 1e ronde, dus ik dacht daar begin ik nog maar niet aan. Maar het is wel heel onzeker zo.
     
  7. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Germini

    Ik weet helaas niet zo veel van temp verschillen...msss moet je het eens bij de topic tempkaartjes proberen daar zitten al wat ervaren tempers bij :)
    Sucses!

    @Myprecious

    He meid

    Nog geen ei?
    Vervelend he..weet er alles van vorige ronde cyclus van 60 dgn..
    En het ergste is dat het elke mnd zo verschillend is dat je nergens meer van uit kan gaan!Nu wel goed geklust maar nog niet raak.. :cry:

    Ik ga voor je hopen op een snel ei meis...Sucses!
     
  8. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Lees nu pas je berichtje aan mij Lily.

    Maar ja het is erg vervelend en irritant.. Me temp snap ik ook niet waarom die steeds zo stabiel is/was. Jij ook veel succes toegewenst in deze nieuwe ronde!

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina