Met open armen - RTL

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door xxLinn, 9 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxLinn

    xxLinn Actief lid

    10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Joepie weer een nieuw seizoen begonnen!
    Maar jeetje wat een tranentrekker was het deze keer voor mij. Ik heb het niet droog gehouden. Voorgaand seizoen niet zo ervaren maar het komt nu wel binnen, waarschijnlijk omdat het hele traject er naar toe nu zo herkenbaar is en wij, nu we met ICSI gaan starten, ook zelf af en toe de optie adoptie bespreken. Wat als .....

    Wat een liefdevol gezin, wat krijgt dit kleine meisje een prachtige toekomst! Op naar de volgende aflevering.

    Wat vonden jullie er van?
     
  2. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Wanneer was dat? Ik zag van de week een afkevering online staan, maar dat was de 6e van het vorige seizoen ;)
     
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik vond het een prachtige aflevering. Zelfs mijn vriend vind het een mooi programma om naar te kijken.

    De papa en mama ook zo lief, en de familie ook zo betrokken. Echt heel mooi om te zien!
     
  4. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Mooie aflevering idd! Tissue's!:rolleyes::D
     
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Stond idd aflevering 6 onder, maar was gewoon een nieuwe!
     
  6. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Oh echt? Dan ga ik hem ook nog even terugkijken
     
  7. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook gezien en zeker een ontzettend mooie aflevering. Het kindje heeft het echt heel erg getroffen met haar ( adoptie) ouders. Ik kon het ook niet droog houden.
     
  8. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Als adoptiekind vindt ik het dubbel om te zien.
    Ik weet wat de andere kant van een adoptieverhaal kan zijn. Hoe liefdevol de adoptieouders ook zijn en hoe perfect de omstandigheden.
     
    Roos32, Spectre, lies276 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Mooie aflevering inderdaad. Ik zou zelf ook zó graag 1 of 2 kindjes willen adopteren. En het hele ivf gebeuren achter mij laten. Maar ik kan het helaas niet betalen :(
     
  10. Ctje1987

    Ctje1987 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie aflevering inderdaad! Ik heb die van aankomende week ook al gezien en die vond ik ook erg mooi!
     
  11. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.191
    4.336
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Er is inderdaad ook een keerzijde. In verschillende gezinnen van dichtbij meegemaakt. De intenties zijn meestal goed, maar de situatie is lang niet altijd in het belang van het kind. Vaak veel trauma's, problemen met identiteit en andersoortige problemen. Maar zo'n verhaal haalt natuurlijk geen kijkcijfers...
     
  12. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    Jammer dat het niet terug te kijken is online....althans niet gratis.
     
  13. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Via de rtl XL app kan ik het gewoon gratis terugkijken. Je moet alleen inloggen.
     
  14. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ik ook gedaan. Dat kan wel beperkt. Een week volgens mij. Daarna moet je wel betalen.
     
  15. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    Oh, dat wist ik niet. Ik ga 'm opzoeken! Dank:)
     
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Iedere week moet ik weer een traantje laten .. zo'n mooi programma
     
  17. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.937
    113
    Vrouw
    Vanavond ook weer een mooie aflevering. Heel speciaal ook want wij hebben een Hongaarse 'gastdochter' die ik al ken vanaf haar 5de en nu is ze 17. Zij woont ook in een (kleinschalig) kindertehuis met romakinderen.
     
    LiveLifeLovely vindt dit leuk.
  18. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Wat bijzonder. Zo lezende lijkt een gastkindje mij ook wel wat. Hoe noem je dat en hoe kom je aan die contacten?
     
  19. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.937
    113
    Vrouw
    Mijn stiefzus had jaren terug iedere zomer- en kerstvakantie een meisje uit Hongarije bij haar in het gezin en zij ging op een gegeven moment naar Hongarije om te kijken hoe het tehuis eruit zag etc. Ik ben toen mee gegaan en ontmoette dus ook de begeleiding daar en alle kinderen die daar woonden. Het gastkind van mn stiefzus had nog 5 broertjes en zusjes en die woonden allemaal in hetzelfde tehuis. Het jongste zusje (toen dus een jaar of 5) trok erg naar mij toe en toen ik oud genoeg was was zij een jaar of 8/9. We hebben toen een kennismakingsgesprek gehad met de stichting die deze vakanties regelt en toen we goed gekeurd waren als gastgezin kon ze komen.

    Ze is inmiddels ongeveer 5x hier geweest en ik ben 2x daar geweest. 1x dus toen ze nog heel jong was en 1x bij haar diploma uitreiking van de middelbare school.

    We hebben nu nog steeds contact met elkaar, voornamelijk via Facebook en het plan is dat ze tzt weer een keer deze kant op komt :)
     
    LiveLifeLovely vindt dit leuk.
  20. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Wat een mooi verhaal!! Ben er van overtuigd dat je zo'n meid op deze manier heel wat mee kunt geven. :D
     

Deel Deze Pagina