Met tranen in ogen wakker worden en meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summertime1975, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik zou gaan testen met een KV 2v5 :thumup:
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  2. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Inderdaad gaan testen met die van de Kruidvat 2 v 5 zoals hierboven al paar x is gezegd
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  3. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie zal deze week wel een kruitvat test kopen wie weet dat ie het nu wel normaal aangeeft, vorige keer gaf die test(In Januari) een horizontale streep bovenin het venster ja dat had ik weer dus d8 ach laat maar en nu afgelopen zulke vrijdag dus die vreselijke duizelingen maar goed gewoon afwachten.
     
  4. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Ik lees net je topic. Spannend hoor! Wanneer wil je testen?
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  5. Jfjs

    Jfjs Actief lid

    27 nov 2017
    106
    11
    18
    Vrouw
    Ben ook nieuwsgierig ;)
     
  6. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal.
    Ik heb gistermorgen een kruitvat test gedaan maar alleen maar wit dus of te vroeg of niet zwanger.
    Mijn duizeligheid heb ik nog steeds elke dag en ook erg moe dus ik w8 het af of mijn ongesteldheid komt ja of nee.
    Die cleurblue bewaar ik zeker nog even tot ik overtijd ben.
    Bedankt voor de lieve reacties en ik hou jullie op de hoogte.
    Gezellige dag allemaal:)
     
    Myhappyfamily vindt dit leuk.
  7. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wanneer je 8 februari ongesteld bent geweest, bestaat de kans dat je nu in je vruchtbare periode zit :)
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  8. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    Dank je wel voor je lieve reactie en tuurlijk :) had ik dat al uitgevonden en hebben al even mooie momenten gehad, en nu maar hopen dat het raak is al heb ik mijn leeftijd ook een beetje tegen natuurlijk maar blijf erg hopen dat het lukt. maar lief je reactie
     
  9. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    en gefeliciteerd met je zwangerschap x heb je een fijne zwangerschap en was je ook duizelig miss in het begin of heb je nergens last van.
     
  10. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Geen dank! Ik dacht ik benoem het even, voor het geval dat ;) Hopelijk is het snel raak voor jullie!

    Dank voor je felicitatie :) Ik moet toegeven dat ik niks te klagen heb!-Ben twee weken een beetje bluh geweest als ik s nachts wakker werd, maar verder eigenlijk alleen maar moe, meer niet :thumup:
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  11. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Ja wordt zeker spannend hoop dat het raak is maar die duizelingen heb ik nog nooit eerder gehad en die afgelopen zaterdagochtend huilend wakker worden had ik ook nooit eerder mee gemaakt dus ik ben benieuwd.
     
  12. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Even een Update;) Deze week moet ik mijn ongesteldheid krijgen vanaf 5 maart zo spannend hoop dat het een keer raak is zou echt leuk zijn.
    Ik heb nog steeds mijn duizelingen ook als ik net wakker word uit mijn slaap maar ook overdags en ik heb dat
    nog nooit eerder gehad.
    Veel last van traanvocht meer emo de laatste week maar goed ik w8 het netjes af.
    Wie moeten er nog meer ongesteld worden deze week en wachten net als ik in spanning af??
    Fijn weekend iedereen :)
     
  13. Kippetje88

    Kippetje88 Bekend lid

    11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    En?? Nog getest? :)
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  14. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Goedemorgen kippetje88

    Nee nog niet getest en nog niet ongesteld echt spannend want die duizelingen blijven ook nog steeds aanhouden maar ik w8 het met spanning af en verder voel ik niks van pijntjes in buik of iets dus wie weet Pfff echt spannend.
    Ik wens je een fijne dag
     
  15. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Oh dat je zo lang kan wachten joh! Ik had er allang een test tegenaan geknald ;).
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  16. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Ze zijn zo prijzig dat ik er even mee wachtwel moeilijk maar het zeker waard en zolang ik niet bloed ben ik zo blij maar heb sinds gisteren lichte melkachtig wit vloei is dat bij iemand die nu zwanger is herkenbaar??
    Liefs
     
  17. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Online kun je hele goedkope testen vinden :) dan kun je nog eens een keer een gok wagen met zo'n test :)
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  18. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Bij Kruidvat en Action is het niet zo duur :). En ja, die witte vloed herken ik als een symptoom van zwangerschap. Maar ik had het ook toen ik niet zwanger was, dus lastig te zeggen. Blijft gokken zonder test, haha.
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  19. Marbloempje

    Marbloempje Actief lid

    6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw
    Zo spannend zeg, ik herken mezelf wel in jouw verhaal. Ik was ook heel erg vaak duizelig maar had geen idee dat ik zwanger was. Ik dacht dat ik bloedarmoede had, ik wist het pas bij 8 weken dat ik zwanger was.
     
    summertime1975 vindt dit leuk.
  20. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    Hoi,ja ik heb die duizeligheid al zo n 3 weken maar nog geen gekke dingen die ik normaal wel voel als ik ongesteld moet worden.
    Ik denk dat ik vrijdag in de morgen een kruitvat test ga doen ik ben heel erg benieuwd.
    Bedankt voor de lieve reacties en tips en steun
     

Deel Deze Pagina