Met tranen in ogen wakker worden en meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summertime1975, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Hoihoi die wittige vloed heb ik sinds gisteren en vandaag ook maar is niet veel ofzo maar zit er wel en dat heb ik nooit voordat ik ongesteld moet worden dus ik ben zo benieuwd
    Hoe gaat het met jou zwangerschap nu?
     
  2. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Hoe gaat het nu met je? Met mijn zwangerschap gaat alles goed :) .
     
  3. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    Ik heb inmiddels flink wat bloed verloren dus waarschijnlijk mijn ongesteldheid die door gezet heb.
    Dus weer op naar de volgende ronde en af en toe nog wel duizelig dat blijft wel aanhouden maar goed.
    Wat fijn dat je zwangerschap goed gaat dat is ook lekker , geniet maar lekker van x
     
  4. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wat jammer dat het deze ronde niet zo heeft mogen zijn. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

    Je beschrijft wel dat je al een tijdje bepaalde klachten hebt. Misschien is het goed om de huisarts een belletje te geven, wanneer het niet mindert?
     
  5. K00

    K00 Niet meer actief

    Ben je ziek / verkouden geweest? Duizelingen kunnen komen doordat er holtes ontstoken zijn of zijn geweest..

    Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
     
  6. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Ja zeker jammer en inderdaad vaak licht duizelig en lichte vloei maar ja wacht het allemaal af.
    Lief je reactie en ik hou je op de hoogte x
     
  7. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    lief dat je reageert ik ben niet verkouden geweest of koortsig als ik vaak wakker wordt dan ben ik duizelig in bed en dan ben ik ook echt blij dat ik dan niet op dat moment sta.
     

Deel Deze Pagina