glow in the dark sterren/maan

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door daantje628, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje628

    17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Hallo

    Aan het plafond in de babykamer zou ik graag "glow in the dark" sterren willen hebben. Het liefts niet te kleine sterren iemand een idee waar ik deze kan halen?
    En is er ook iemand die dit zelf toegepast heeft? Zo ja is het mooi geworden? Ik ben namelijk een beetje bang dat het in het donker erg leuk is maar in het licht minder.
    We willen het plafond dan licht-blauw gaan verven.
    Ik zou graag jullie meningen horen.
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    of het mooi is: ik denk van wel
    en waar je ze moet halen: bij de speelgoedwinkel hebben ze ze volgens mij wel.

    Zelf heb ik een schildpad gekregen van m'n werk die sterren op het plafond projecteerd. Maar dat is wel ietsje prijziger dan glow in de dark sterren ;) .

    http://www.grooviekids.nl/categorie/knu ... ersbeestje

    overigens: de sterren op het plaatje zien er in het echt wel anders uit hoor! Bruingeel , groen of blauw en dus niet zilverkleurig zoals op het plaatje en ook niet zo klein. Die achtergrond op het plaatje is echt sier en niet zoals het in werkelijkheid is.
     
  3. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb glow in the dark beertjes :p
    En ze moeten nog opgeplakt worden!

    Maar ik heb ze bij Euroland gehaald :D
     
  4. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Bij intertoys verkopen ze die geloof ik
     
  5. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.600
    1.315
    113
    Westland
    ik had ze voor een euro per pak bij de blokker!
     
  6. daantje628

    17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Hoi Petra

    Heb je ze ook al opgeplakt?
    Wat voor kleur ondergrond heb je?
     
  7. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Hier zaten ze al aan het plafond (de vorige bewoner had ook een kleintje). 's Nachts is het heel leuk, tenminste als er net een lamp uit is gegaan want het trekt wel snel weg natuurlijk. Overdag zie je er niets van tenzij je er recht naar kijkt en dan nog moet je goed kijken.
     
  8. Sproetjesqueen

    26 aug 2008
    14
    0
    0
    Leuk juist die sterretjes, op een normaal wittig plafond valt het zo goed als niet op in het licht, maar verf je plafond blauw dan wel, persoonlijk dat niet zo mooi. Het geeft een leuk effect s avonds, had ze ook vroeger thuis, hihi! veel succes, bij de speelgoedwinkel hebben ze het wel!
     
  9. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.600
    1.315
    113
    Westland
    ik heb een blauw plafond met wolken. heb de sterren op de wolken geplakt. Overdag zie je er niets van en 's avonds heb je groepjes sterren in de lucht. het puntdak geeft nog een extra leuk diepte-effect ;)
     
  10. Yule

    Yule VIP lid

    6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Je hebt ze ook bij behang/decoratiewinkels, maar dat zal wel wat duurder zijn dan bij de Blokker. 'k Weet niet hoe de kwaliteit is.
     

Deel Deze Pagina