Mijn buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TiTaRa, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

    TiTaRa Fanatiek lid

    25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hallo,

    Ik ben 19 jaar en zo'n 10 weken zwanger. Ik zou graag willen weten wanneer je echt aan je buikje ziet dat je zwanger bent.
    Ik zie nu al een verschil met vroeger of beeld ik het mij maar in?

    Xxx kusss
     
  2. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zou kunnen ja, dat is bij iedereen echt heel verschillend. Bij de een duurt het wat langer als bij de ander.

    Hier is nu echt al sinds 2-3 weken een beginnend buikje te zien (dus vanaf 7-8 weken zwangerschap). Vorige zwangerschap kwam dat 'pas' rond de 12 weken.

    Liefs, Hanneke!
     
  3. YenY

    YenY Actief lid

    5 mei 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nu 17,5 week zwanger en bij mij is mijn buik pas gaan groeien sinds 2 weekjes... best laat in vergelijking tot anderen (zie fotoalbum links -> dikke buiken)

    Ik denk dat het bij iedereen echt verschilt :)

    Liefs
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bij mij zag je past echt iets met 19 a 20 weken, daarvoor zag je het echt niet. Hooguit of ik van mezelf dikkig was. Is bij iedereen verschillend. Ken ook vrouwen die 10 weken zijn en al 20 weken lijken.
     
  5. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bij mij vorige zwangerschap vroegen mensen met 6 weken al of ik zwanger was....kon het toen al niet meer ontkennen. Bijd e eerste duurde het ongeveer 12 weken. Nu ik zwanger ben van de derde begin het met een week of 8, kon toen mijn broeken lastig aan. Pas met 12 weken heb ik zwangerschapsbroeken hoeven kopen dit keer.
     
  6. Janneke21

    Janneke21 Fanatiek lid

    25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mijn buik werd een stuk dikker bij 6 weken. Mensen vroegen het toen inderdaad al.
    Nu 3 weken later pas ik mijn broeken dus echt niet meer en ben al over gegaan op de zwangerschapsbroeken.
    Dus zo raar is het niet dat je met 10 weken al verschil ziet hoor! :)
    En tsja anderen daar zie je het bij 30 weken pas een beetje.
     
  7. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Bij een week of 12 zag ik zelf goed verschil. Maar kon dat nog verbergen met wijde kleding (trouwens ik droeg ook strakke kleding en niemand die het zag!)

    Vorige keer was ik 32 weken bij de verloskundige en de assistente vroeg doodleuk voor over 4 weken een afspraak maken? Ik zeg: nee.....2 ! Kijkt ze me aan :confused: zover al, wat een minuscuul buikje dan :)
     
  8. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Bij mij begin je het vanaf afgelopen week echt een beetje te zien.. met 13/14 weken dus. Denk echt dat het voor iedereen verschillend is!
     
  9. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik had erg last van mn darmen rond 7 weken, dus toen leek het al heel wat haha :)
    Nu is er geen twijfel meer over mogelijk, ben behoorlijk dik, volgens de vk heb ik ook erg veel vruchtwater. Dat had mijn moeder ook, dus zal wel goed zijn :)
     
  10. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij 16 weken begon bij mij de boel te groeien. Maar anderen zagen het pas rond een week of 20.
     
  11. Phopalonia

    13 mei 2008
    30
    0
    0
    Bij mij zie je het nauwelijks, en ben van mezelf niet dik maar ook niet mager. Ik heb ook geen strakke buikspieren want sporten die ik niet.

    Is gewoon echt bij iedereen anders. Als het maar goed is daarbinnen, jatoch?
     
  12. Pila79

    Pila79 Bekend lid

    4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik kon met 8 weken al geen broek meer aan. Had een heel raar hoog buikje omdat mn darmen al omhoog waren gewerkt. Dus met 10 weken kun je al heel goed wat zien. De een is idd wat sneller dan de ander en de een groeit ook harder dan de ander.

    Met 15 weken zat mn baarmoeder al bij mijn navel, zo hoog als i met 20 weken moet zitten. Nu met 20 weken zit i er nog steeds en is i onder wat meer 'uitgezakt'. Je kan zo opeens een groeispurt krijgen, geen touw aan vast te knopen.
     
  13. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach ik ben nu 7 weken en mensen vragen of ik al 15-16 weken ben (of dat ik een elftal krijg als ik zeg dat ik maar 7 weken ben)
    Je kan beter je buik wat later krijgen want het is echt niet handig zo'n grote buik..
     
  14. sunshine80

    sunshine80 Actief lid

    13 apr 2008
    409
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap zag je pas wat rond de 19/20 weken en bij deze zwangerschap had ik echt al een buikje met 12 wk..
     
  15. TiTaRa

    TiTaRa Fanatiek lid

    25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ja best gek he...Ik kan niet wacht tot ik een buikje heb...Ik speelde als klein meisje als dat ik een baby kreeg met een kussen onder mijn bloes... Haha zalig als je zo over je buikje kan wrijven en doen en dan kan iedereen ook aan me zien dat ik zwanger ben.
    Nu ben ik al wat boller aan mijn buik maar het is nog niet echt zichtbaar.
    xxx
     
  16. TiTaRa

    TiTaRa Fanatiek lid

    25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik vind het best raar dat dat echt verschilt met de zwangerschap... Maar is wel leuk voor jou denk ik he! Zo is een zwangerschap nooit hetzelfde als ervoren en ervaar je ieder kindje van je op een andere manier...
    :p
    Xxx
     
  17. bolleke25

    bolleke25 Actief lid

    26 jun 2008
    125
    0
    0
    hoi

    Ik ben nu 6.5 weken zwanger, en geloof het of niet, van mij zie je ook al een bol buikje.
    Maar moet er wel bij vertellen dat ik amper 45kg weeg, heeft er mss iets mee te maken..
     
  18. supershiva

    supershiva Actief lid

    9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    nee hoor ik had met 7 weken al een buikje en nu helemaal !hihi :p
    ach ja het groeit in ieder geval zullen we maar zeggen! :D
     
  19. Joely

    Joely Lid

    8 apr 2008
    80
    0
    0
    Bij mij zie je pas sinds een week of 4 dat ik zwanger ben.
    Voor die tijd, ag ik zelf wel een verdikking, maar andere mensen niet echt. Dat minibuikje verdween gewoon achter een trui of t-shirt waardoor het onzichtbaar was.
     
  20. bolleke25

    bolleke25 Actief lid

    26 jun 2008
    125
    0
    0
    wel leuk hé als je al zo vroeg een buikje krijgt.. :D
     

Deel Deze Pagina