mijn eerste harde buik overleeft

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sylvia21, 27 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    Hallo allemaal

    Ik heb vanmorgen mijn eerste harde buiken gehad en jawel over leeft hahaha :D
    Maar ik vraag me af of jullie ook pijn aan jullie navel hebben ik kan er namelijk niet aanzitten of overheen wrijven want het doet echt pijn gewoon.
    Hebben jullie dit ook???
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    jep heb ik ook last van als ik er teveel last van heb ga ik onder de warme douche staan
     
  3. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    misschien een stomme vraag maar nu al een harde buik is dat niet wat vroeg in de zwangerschap????????? groetjes anita
     
  4. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ja, ik vind het ook erg vroeg!
     
  5. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    ja ik heb voor 2 weken terug harde buiken gehad maar werdt accuut opgenomen in het ziekenhuis en kreeg acutte bedrust, dus 16 weken vind ik helemaal erg vroeg .

    groetjes anita
     
  6. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik lag in het ziekenhuis toen ik harde buiken kreeg (20 wkn), en werd daarna NOG MEER in de gaten gehouden!
     
  7. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    ja ik ook betsie

    groetjes anita
     
  8. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    dat je nu al harde buiken krijgt kan beteken dat je miss iets te veel van jezelf vraagt je buik gaat dan protesteren doordat je dan harde buiken krijgt en rust is dan meestal het advies

    groetjes marjon
     
  9. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    klopt is ook erg vroeg maar net wat marjon zegt ik vraag erg veel van mijn lichaam we zitten midden in een verhuizing en heb ook nog net mijn moeder verloren dus er is erg veel stress aanwezig maar of het echt harde buiken waren weet ik ook niet helemaal zeker hoor maar het voelde niet prettig en mijn buik voelde niet soepel aan.

    Knuff Sylvia
     
  10. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    zou toch maar even rustig aan doen ook zal dat moeilijk voor je zijn omdat je met de verhuizing zit
    En wil je sterkte wensen met het overlijden van je moeder.
    als je het niet vertrouwd en je heb het vaker dan zou ik toch maar weer aan de bel trekken bij de verloskundige
     
  11. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    Dank je ja ik doe het rustig aan probeer elke middag even 2 uurtjes te gaan liggen en optijd naar bed te gaan

    Knuff
     
  12. jacqueline

    8 mei 2005
    12
    0
    0
    ik heb ook erg veel last van harde buiken
    volgens mijn vroedvrouw kan het geen kwaad zolang ze maar niet met regelmaat komen.
     
  13. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    Nu gaat het goed ik ben weer een tijdje de ziektewet in gegaan en het gaat stukken beter met me het kindje schopt en het groeit ook ineens heel snel kan mijn eigen broeken al nauwelijks meer aan dus dat is denk ik ook een goed teken nu nog maar hopen dat ik weer wat bijkom.
    Knuffels Sylvia
     

Deel Deze Pagina