Mijn hart is gebroken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lovebabys, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Voor het eerst in 10 jaar ben ik zwanger na vele kilo's te zijn afgevallen. Ik heb pcos en werd dus nooit ongesteld. Na het afvallen ben ik voor het eerst in mn leven zwanger geworden, spontaan. Ik kon mijn geluk niet op.

    Echter omdat ik me ergens diep van binnen rot voelde heb ik weer getest met als resultaat dat de testen van licht positief naar nog minder positief werd, clearblu gaf 1-2 weken aan. Want nu zeker 3+ had moeten zijn maar hij staat dus nog steeds op 1-2 weken. Mijn hcg word minder en mn testen zijn bijna negatief geworden. Echt een ini mini streepje zie je nog. Ik zou nu gewoon een goede 2e streep moeten zien. Heb behalve hele zeurende lage rugpijn nergens last van. Geen bloeding of krampen maar diep in mn hart weet ik het gewoon dat ik niet meer zwanger ben. Ik kan pas over 2weken bij de gyn terecht omdat ze nu met 5 weken en 3 dagen nog niet veel kunnen zien (zeiden ze aan de tel) ik heb zo een verdriet ik kan het niet uitleggen. Het heeft iets in mij gebroken en ik weet niet wat ik er mee aanmoet.
     
  2. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte meis.. vind dit zo rot voor je! Twee weken wachten is erg lang. Kan je niet ergens anders nog terecht met deze onzekerheid?
     
  3. MammaBS

    MammaBS Actief lid

    29 jan 2015
    290
    8
    18
    Heel veel sterkte! Ik vind het heel erg rot voor je! Misschien mag je wel eerder terecht als je er nog eens om vraagt.
     
  4. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

    Helaas niet. Heb gebeld en het gevraagd. Maar ze zeiden dat ik moet wachten en dat ze niks voor me kunnen doen. Pas op 25 september als ik 7 a 8 weken zou zijn kunnen ze een echo maken zeggen ze.
     
  5. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Wat ontzettend naar :( en ook nog zo lang afwachten.. Kun je niet vragen of ze op HCG bloed kunnen prikken? En dat dan enkele dagen later herhalen, zodat je een op- of afbouw ziet? Veel sterkte!
     
  6. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig zeg meis...na zo lang wachten.

    Ik heb qua testen twee keer meegemaakt war jij hebt meegemaakt ook rond jouw termijn. Ik voelde ook dat het niet goed zat.
    Ik ging bloeden een paar dagen nadat de testen begonnen af te lopen en ik verwacht dat jouw lichaam deze week hetzelfde gaat doen.

    In principe weet je aan de hand van de testen al genoeg. Als er minder hcg in je lijf zit is het foute boel. Tuurlijk kan je een bloedtest doen maar die vertelt je wat je al weet.

    Je lichaam herkent de miskraam omdat je hcg al aan het dalen is dus het zou mij verbazen als het niet vanzelf op gang komt. Heel veel sterkte en ik hoop van harte dat het een volgende keer wel blijft zitten!
     
  7. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Lovebabys Wat vreselijk meid. Ik heb het helaas 2x meegemaakt. Als HCG daalt/niet stijgt is het foute boel. Bij mij kwam het 2x zelf op gang.
    En het meest rottige en verdrietige gevoel was bij mij altijd als het HCG nog daalde. Zodra dit weer weg was ging het wel iets beter. Je bent meestal wel verhoogd vruchtbaar na een miskraam dus duim voor jou dat het snel weer raak is!
     
  8. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Lieve dames,

    Bedankt voor jullie reactie. Helaas is vanmorgen alle hoop die ik nog had weggeslagen en heb ik een miskraam gehad. De bloeding is vanzelf opgang gekomen na een vreselijke nacht. Heb totaal geen krampen gevoeld of iets. Maar wel hels bekkenpijn wat door mn rug benen tot mn enkels ging. Helaas niks aan te doen. Nogmaals bedankt voor jullie berichten en steun.
     
  9. herosmurf

    herosmurf Lid

    5 jul 2017
    17
    2
    3
    Vrouw
    heel veel sterkte
     
  10. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Lieverd, hoe verdrietig dit ook is, probeer je vast te houden aan het feit dat je nu dus wel zwanger kunt worden. Een volgende zwangerschap wordt meer beladen (helaas ook ervaring met 2 keer een vroege miskraam), maar probeer positief naar de toekomst te kijken. De volgende keer is het een plakker! Sterkte. X
     
    Neeltje1985 vindt dit leuk.
  11. Melian

    Melian Fanatiek lid

    16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Fijn dat je lichaam het zelf heeft opgepakt en doet wat het moet doen, maar de klap zal enorm voor je zijn. Een miskraam is echt heftig. Heel veel sterkte.
     
  12. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Veel sterkte! Maar weet dat je dus echt wel zwanger kan worden en volgende keer wordt het gewoon een plakker! Ik zal voor je duimen dat het extra vruchtbare na miskraam ook voor jou opgaat.
     
  13. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat verdrietig. Neem de tijd om dit een plekje te geven.
    Veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina