Veel te vroeg wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happynienja, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat doen jullie als je kind om 5.20 al eruit wil?
    Ik word er gek van ondertussen, Martijn is weer zo idioot vroeg wakker!
    Hij krijgt slaapsiroop, minder tv, genoeg te eten enz.
    Ik ben er doodmoe van..
     
  2. Que

    Que Niet meer actief

    Geen idee meid. Misschien als hij bij jouw in bed ligt wel goed??
     
  3. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ons bed gaat hij spelen dus dat is geen optie, maakt niet uit hoe laat.
    Het maakt ook niet uit hoe laat hij naar bed gaat of hoeveel hij overdag geslapen heeft.
    En hij heeft weer koorts..
     
  4. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    als hij koorts heeft kan ik het me wel voorstellen, dan zijn de nachten en avonden hier ook altijd drama.

    en voor gewoon helpt het dan niet of hem een flesje melk te geven of wat water ofzo? en dan weer terug op bed te leggen?
    hier wel altijd..
     
  5. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Helaas flesje water of melk helpt ook niet..
    Het vervelende is dat als hij eenmaal wakker is hij echt niet meer gaat slapen.
    En laten huilen werkt ook niet.
    Hopelijk is deze fase snel voorbij.. Want denk dat het de zoveelste fase is.
    Vraag me gewoon ook af wanneer kinderen serieus een keer gaan doorslapen.
    Hebben de onze nooit echt gedaan.
    Ja in het begin, maar dan na een paar maanden begint het drama.
     
  6. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
  7. ylona25

    ylona25 Bekend lid

    8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Mika slaapt meestal goed maar hij soms dagen dat hij om kwart over 5 al wakker is. Ik laat hem dan op zijn kamer tot half 7. Doe ik dat 2 dagen dan word hi vaak weer om half 7 wakker en hij heeft dagen zoals vanochtend dat hij pas om half 9 wakker wordt en er toch echt om half 7 in ligt in de avond!

    groetjes Ylona
     
  8. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier ook een kindje dat al ruim 9 weken tussen 3 en 5 klaarwakker is. (soms uitschieters naar 6 uur/half 7). Ik wordt er knettergek van. Er zit niks anders op dan haar uit bed te halen. No way dat mevrouw weer gaat slapen. Daar zit je dan.

    Ik hoop dat er nog wat tips komen.

    Behalve die van het laten huilen, die hebben we al geprobeerd met als resultaat een gestressed kind en een gestresste mama.
     
  9. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier gelukkig zes uur vanochtend, na vijf minuten kletsen was Martijn het echt zat.
    Emma heeft daarintegen super geslapen van 18 tot 7!

    Wat doen jullie zo vroeg op? Ik verveel me al snel.
    En huishouden heb ik zo vroeg echt geen zin in.
     
  10. p1982

    p1982 Niet meer actief

    hier ook al 1,5 week erg vroeg wakker
    van de weekpaar keer om half 5
    en 2 nachten van 12 tot 3 uur wakker

    soms ga ik maar strijken en wassen draaien
    sommige mensen zeggen weleens ja dan heb je nog wat aan je dag. en bedankt denk ik dan

    vanmorgen was het 6.15

    maakt bij der ook niet uit hoelaat ze naar bed gaat
     
  11. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier is het soms zelfs zo dat als ik Martijn om half zeven erin leg hij uit slaapt en als ik hem langer wakker hou is hij vroeg wakker.
     
  12. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben eerst een uur aan het chagrijnen :) en dan probeer ik een beetje wat te rommelen. Maar pas vanaf 6 uur. Eerder vind ik een beetje te veel van het goede.

    Hier maakt het ook niet uit of Noor nu eerder of later naar bed gaat. Al zijn we wel aan het proberen haar bedtijd wat uit te stellen.
     
  13. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Volgens mij komt dat omdat ze dan moeier of oververmoeid naar bed gaan en dan gelijk in een diepe (rem) slaap terecht komen. Hier werkt later naar bed ook niet of zelfs averechts. Ik hoop dat hij snel weer later wakker wordt want ik weet dat het pittig kan zijn zo vroeg.

    Maar vermaakt hij zich verder wel prima met spelen? Hier was dat toen ook niet het geval dus dubbel zo zwaar. Ook nog eens niets willen en niets was goed. Veel zeurderig huilen etc. Maar gelukkig hebben wij die fase nu achter ons kunnen laten. Op naar de volgende fase;)
     
  14. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Dat hangen ken ik maar al te goed..
    Nu is hij in een fase van uitproberen en ook zich vervelen. Maar kan de laatste wel wat vinden om mee te spelen.

    Nu het nog zo donker is voelt het extra zwaar want dan heb ik het gevoel dat het avond is.
    Ik kan niet wakker worden zonder zonlicht, of tenminste dat het buiten licht is.
     
  15. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Idd als het nog zo donker is, is het wel extra moeilijk he.
     
  16. brenda1976

    brenda1976 Niet meer actief

    tja ik weet helaas niet beter, half 7 is echt uitslapen hier.
    maar meestal is hij tussen 5 en 6 wakker.
    En hij is echt wakker wakker en tja hij slaap nu de nachten wat beter door, dus we durven al niet te klagen. Al hoe wel het zwaar is aangezien we nog een baby hebben die 2x p/n komt.
    Het is even doorbijten en hopen op de zomertijd :)
     
  17. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    En dan zul je zien, straks als ze naar school moeten krijg je ze het bed niet uit haha!
     
  18. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    haha krijg je dat weer. Maar iig dan wel de mogelijkheid om in het weekend uit te slapen, misschien???? Nou, das toch een mooi vooruitzicht? Das al over 3 jaar :D
     
  19. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    En hier over twee jaar, kan het me niet voorstellen dat hij naar school gaat.
    Ik heb zo 's ochtends vroeg ook totaal geen honger en begin dan rond deze tijd trek te krijgen.
    Herkenbaar?
     
  20. ilseroc

    ilseroc Fanatiek lid

    19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    ooh wat herken ik je verhaal!
    hier ook zo'n vroege vogel, vanmorgen had ik een uitschieter naar 6.10 maar de laatste tijd is voor 6 uur normaal :$

    En dat terwijl hij altijd tot na 7 uur sliep en soms moest ik hem zelfs wakker maken...

    Ik hoop maar dat het een fase is, en idd zo vroeg nog is het nog zo donker....

    Wat ik doe is koffie zetten, eten voor Sem maken en dan even samen tv kijken (lees: wakker worden)
    Dan naar zolder, even achter de laptop en Sem speelt dan even met zijn speeltjes die hier liggen.
    Daarna naar beneden om aan te kleden en dan laten we de hond uit.
    Tegen half 9 lopen we richting supermarkt en om half 10 zijn we weer thuis.
    Fruit eten, spelen, enz enz en dan rond half 12 naar bed en dan kan ik languit op de bank hahaha
     

Deel Deze Pagina