Minimaliseren-groepje?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pimpelmeesje, 28 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Goedemiddag!

    Ik ben de laatste tijd erg enthousiast aan het minimaliseren in huis. Ik had al eens een grondige opruiming van de kledingskast en keuken gedaan, maar sinds ik een blog (en daarna nog 1, en toen een website, en toen, en toen... ) heb gelezen over minimaliseren ben ik fanatiek aan het ruimen hier in huis, en ik krijg hier een hoop energie van. En gelukkig is manlief ook redelijk aan het mee-doen, ik denk dat we de afgelopen weken zo'n 15 verhuisdozen vol spullen weggegooid/verkocht/weggegeven hebben. Ik schrik echt van de hoeveelheid spullen die wij hebben/hadden die we zelden tot nooit gebruiken.
    Daarnaast ben ik veel kritischer over alles wat er in ons huis komt. Ik probeer sowieso duurzamer te kopen, en geen nieuwe troep natuurlijk. En alle nieuwe ruimte geeft mij rust in mijn hoofd, en het gevoel dat er ruimte wordt gemaakt voor het kindje wat er hopelijk toch binnenkort mag komen..

    Zijn er meer mensen aan het minimaliseren? En hebben jullie nog tips?
     
  2. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    Hier ook al een poosje mee bezig hier, na het lezen van het boek van Marie Kondo! Op pinterest kan je veel tips vinden, inmiddels heb ik de woonkamer al behoorlijk aangepakt en ook de zolder flink opgeruimd, maar met kinderen is het wel lastig om het vol te houden...
    Nu is de slaapkamer aan de beurt, ik merk wel dat het rust geeft in je hoofd!
     
  3. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.151
    1.943
    113
  4. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    O dankje, daar heb ik ook al een poosje meegelezen, gaan we daar verder!
     
  5. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk

Deel Deze Pagina