miskraam,help

Discussie in 'Miskraam' gestart door nonizx, 22 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonizx

    nonizx Lid

    22 aug 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb sins een week licht roze afscheiding gepaard met krampen .gisteren een weeig gevoel ,vandaag bij het afvegen licht roze bloedverlies rnkrijg ik nu een miskraam ?heeft iemand dit mee gemaakt?
     
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Hoever ben je zwanger? Ik denk dat niemand je met zekerheid kan vertellen of je een mk krijgt! Wel heel vervelend.. De kans is er, maar er zijn genoeg vrouwen waarbij het wel goed blijft gaan. Alleen in combinatie met krampen is bij mij tot 2x toe al geen goed teken geweest helaas..
     
  3. nonizx

    nonizx Lid

    22 aug 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    bedankt voor je reactie ,het lijkt op afscheiding ,alleen net 4 druppels .ik ben 5weken en 2dagen ,ben onzettend bang spontaan zwanger geraakt na een bbz
     
  4. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Ik zou toch voor de zekerheid je vk bellen en vragen of je een vroege echo mag krijgen. Nu zullen ze misschien niet veel kunnen zien, maar volgende week wel wat meer.
    Ik had ook roze afscheiding en het was niet goed. Maar er zijn ook vrouwen die de hele zwangerschap een beetje bloedverlies hebben en toch een gezond kindje krijgen. Het kan 50/50 gaan.
     
    mammavanS vindt dit leuk.
  5. nonizx

    nonizx Lid

    22 aug 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    oki ik moet daar voor het ziekenhuis bellen die hadden gisteren gezegd afwachten en zakjes nemen voor de darmen , heb nu ook steken of weer weeige pijn ik zak door de grond ,zie ook een gelige afscheiding
     
  6. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Ik had een dag met deze zwangerschap ook echte krampen. Dacht dat het mis zou gaan, maar ik hoor vaker dat het normaal is om wat krampen te voelen. Maar als jij echt zo veel pijn hebt, zou ik gelijk bellen.
     
  7. nonizx

    nonizx Lid

    22 aug 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    heb ze gebeld ze hebben aangegeven we kunnen niet veel doen .hou het bloed verlies in de gaten en neem je zakje het kan van de darmen zijn .nou nog nooit zoveel pijn gehad ,,,dat ik er van in paniek raak ,krijg je geen hulp bij een miskraam?
     
  8. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Dat is niet netjes. Ze moeten wel uit kunnen sluiten dat het geen bbz weer is! Voelt de pijn zoals toen je de vorige keer een bbz had?
    Als het echt een miskraam is, dan kunnen ze inderdaad niks doen, maar omdat je zoveel pijn hebt, lijkt het mij wel dringend dat ze je gaan onderzoeken ivm een mogelijke bbz.
     
  9. nonizx

    nonizx Lid

    22 aug 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    ze gooien het op eventueel een miskraam anders darmen en bbz is uit gesloten afgelopen weekend,zou heel zuur zijn als het verkeerd afloopt .
     
  10. Kate87

    Kate87 Bekend lid

    11 jan 2017
    636
    595
    93
    Hoe is het nu met je @nonizx ??
     
  11. nonizx

    nonizx Lid

    22 aug 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    hoi ,bloedverlies is er nog steeds ,paar vegen tot niks verschild van roze tot bruin .merk dat als ik spanning heb ,harde buiken krijg en gepaard met bloedverlies ..overig gebeurt er veel in mijn buik krampen tijdens inspanningen erger .... ik zit nog op de wacht stoel :(
     
  12. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Lieve nonizx,
    Wat vervelend & verdrietig! :( Ik snap je gevoel. Ik hoop dat dit kindje bij jullie mag blijven. Ik heb in mijn zwangerschap ook lichtroze bloed verlies gehad. Dit was met 5.2 weken & met 14.2 weken. Bij de eerste keer verlies, was ik echt 'bang' want ik zou toen eigenlijk al 6.2 moeten zijn.
    Hoe is het nu met je? Heb je inmiddels een echo gehad? En een stomme vraag.. Heb je misschien gemeenschap gehad? Voor het bloedverlies. Aangezien je daar beneden beter doorbloed bent.
     
  13. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Heb je al een echo gehad om een bbz uit te sluiten? Ik heb er ook 2 gehad, maar krijg rond 6 weken meteen een echo als ik weer zwanger blijk. Toen ik bloedverlies had tijdens mijn zwangerschappen, kon ik gelijk bellen en mocht ik langs komen. Meteen controle en echo. Je kunt niet zeggen of het een miskraam, bbz of goede zwangerschap is helaas.
     

Deel Deze Pagina