Miskraam? Nog steeds geen bloed.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miamia, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miamia

    Miamia Nieuw lid

    19 okt 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dag allemaal :)

    Ik zit al een hele tijd te googelen over soortgelijke verhalen, maar mijn zoekopdracht werd gewoon te specifiek, haha! Dus vandaar dat ik maar even mijn verhaal hier neer zet, in de hoop misschien iets meer duidelijkheid of herkenning te vinden.

    Ik ben vanochtend bij de dokter geweest omdat ik nu 10 dagen overtijd ben, normaal gesproken ben ik nooit overtijd. Ik heb twee tests gedaan (3e en 7e dag) en die waren beide negatief. Ik geloof best dat je een keertje laat met je ongesteldheid kan zijn of het een keer kan overslaan, maar de week voor mijn NOD had ik erge gevoelige borsten, rommelende darmen, kon zomaar huilen, had lichte hoofdpijn, lichte misselijkheid, trekkende liezen. Als dit menstruatieklachten zouden zijn, dan zou ik daarna ongesteld moeten worden. Overigens had ik voor al die verschijnselen een heel klein beetje rozig bloed bij het afvegen, maar ook veel stukjes oud bloed (meer dan normaal). Deze symptomen zijn binnen een paar dagen minder geworden en nu zo ongeveer helemaal weg.

    De dokter vanochtend zei dat hij dacht dat het wel eens een vroege miskraam had kunnen zijn. Aangezien ik wel hormoongestuurde verschijnselen heb gehad en toch negatief testte. Ook na lichamelijk onderzoek zei hij dat alles gewoon goed voelde en dat ik niet zwanger was. Zijn advies was om te wachten totdat het eruit komt/ik ga bloeden, en anders over een tijdje terugkomen.

    Wat ik nog wel heb is een gevoelige onderbuik die ik echt 'voel zitten' zeg maar :p echt kramp zou ik het nog niet noemen, hoewel er af en toe wel iets gebeurd daarbinnen. Kan het bloed van een miskraam echt zo laat komen? Is het wel een miskraam? Echo doen? Ik wil niet per se zwanger worden en we zijn er ook niet mee bezig, ik wil gewoon duidelijkheid. Heeft een van jullie ook zoiets mee gemaakt?

    Excuus voor het lange verhaal :D
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/adviesen/tips/interpretaties!

    Lieve groetjes
     
  2. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Omdat al je testen negatief zijn denk ik dat je cyclus toch in de war is. Lees maar eens hier op het forum, zoveel meiden die zoveel klachten hebben en toch (helaas) niet zwanger zijn.

    Het enige wat je kan doen is afwachten en zo nu en dan eens testen. Misschien ben je iemand die pas extreem laat positief test, maar dat is heel uitzonderlijk.
     
  3. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Iedereen heeft hormoonschommelingen die deze klachten kunnen veroorzaken. Een vroege miskraam is echt onzin, hiervoor zou je echt positief moeten testen of inmiddels moeten bloeden en dat is beiden niet het geval :) Hoe je huisarts hierbij komt is mij een raadsel, maar een vroege miskraam betekent dat de HCG die is opgelopen weer afneemt en als dat (bijna) uit je lijf is dan begint de bloeding.

    Ik denk dat je een late eisprong hebt deze maand (kan ineens, ik ging ook een maand van gemiddeld 28 naar 40 dagen) waardoor je menstruatie dus ook later komt. Je klachten die je aangeeft als hormoonklachten kunnen ook zijn van voor je eisprong, wat betekent dat je op je vermoedelijke NOD je eisprong juist had. Dan zou je op het moment van je bericht 10 dagen na je eisprong zitten ongeveer en rond vandaag je menstruatie moeten krijgen. ;)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Miamia

    Miamia Nieuw lid

    19 okt 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ik denk dat je gelijk hebt Rosje83, ik ben zowaar vandaag ongesteld geworden (langzaam aan), haha! Hopelijk ben ik hierna gewoon weer normaal ongesteld.
    Bedankt voor jullie reacties :) <3
     
  5. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Fijn dat je duideijkheid hebt! :D
     
  6. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Fijn die duidelijkheid. Mogelijk had je een cyste, die brengt je cyclus en darmee
    ook je hormoonhuishouding flink in de war. Is bij mij ook gebeurd. En No worrys, elke vrouw heeft in haar leven meerdere keren een cyste, die in de regel ook vanzelf weer verdwijnen dus mocht dat zo zijn geweest is het ook niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken.
     

Deel Deze Pagina