Miskraam of nog beetje hoop ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Followyourdreams, 23 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ts ben benieuwd hoe je echo was?
     
  2. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Voordat er gereageerd word dat ik niet meer reageer. Voel me overigens niet op mijn vingers getikt hoor, dan moet je echt van betere huizen komen. En geloof zeker niet alles wat ik op internet lees, want dan kan je inderdaad beter onder een steen gaan leven, maar ik ga hier niet verder op in.Dat gaat het doel van het topic voorbij en heeft TS helemaal niks aan.:)

    Laten we zeggen dat we allemaal hopen dat de echo vandaag hoopgevend is, maar ons ook allemaal realiseren dat de kans groot is dat het niet zo is.
     
  3. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Helaas geen goed bericht .. het beetje hoop wat ik nog had kwam dus toch niet ten goede :(
    Verslagen en vol verdriet gekozen voor een curetage , emotioneel gezien vind ik pillen slikken en wachten tot ons mini wonder op gang komt helemaal niks ..
    het idee om zo pil in te nemen staat me zo tegen .. dan maar de kleine percentage dat het mis kan gaan aan gaan .
     
  4. K00

    K00 Niet meer actief

    Mooi kut!!!! Sterkte
     
  5. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik heb de afgelopen weken enorm veel relativerende opmerkingen naar mijn hoofd gehad. Dus ga je alleen een wel gemeend Sterkte geven. Ik weet waar je doorheen gaat, het is heel hard en verdrietig en zo niet eerlijk. Je wereld valt even onder je uit. Laat je verdriet maar even gaan dat mag, je verliest meer dan alleen je wondertje.

    Ik heb zelf heel veel spijt van de pillen en als ik nu voor de keuze stond had ik ook voor curettage gekozen.
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Sterkte meis!
     
  7. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Sterkte meis..
    hier nooit spijt gehad vd curretages en heb er 5 gehad incl spoed en infecties. Ik wilde er zsm vanaf als t toch niet goed zat.
    Mocht je vragen hebben ook nav andere onderzoeken ivm miskramen mag je altijd een pb sturen.
    Nogmaals sterkte x
     
  8. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Wauw jullie zijn allemaal zo lief .. voelt zo goed gesteund te worden door mensen die je niet eens kent, bedankt daar voor allemaal .

    Oh gelukkig toch nog positieve tijd wat betreft een curetage , merk dat Google er erg op tegen is haha .

    Ik kan het gewoon niet , emotioneel gezien .
    Ik wil het gewoon niet van begin tot eind mee maken en ik kan het niet aan om het vruchtje je te zien , de gedachten alleen al doen me zoveel pijn van binnen .. ik wil me dat verdriet besparen .
    Ik leef momenteel nu precies een week in een vreselijke rollercoaster waarin mijn emoties zo hevig zijn in combi met de stemmings wisselingen , ik voel me vol op zwanger , ben misselijk , heb zere borsten , snel trek etc etc .. ondanks het vruchtje al zeker een dikke week dood in mijn buik zit denkt mijn lichaam op en top zwanger te zijn , ik wil dat dit zo snel mogelijk stopt :(

    Laat mij maar lekker even slapen en als Ik dan weer wakker word is alles achter de rug en kan ik mijn leven weer oppakken
     
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid


    Ik snap dit zo goed.

    Ik heb letterlijk tegen mijn vriend gezegd vlak voor de spoed curettage. “Ik wil zo graag slapen. Ben zo moe van de emotie en de pijn. Ik kan dit niet meer. Ik wil alleen maar slapen. En straks word ik wakker en dan kunnen we na bijna een maand er een streep onder zetten.”
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    :( Wat jammer. Sterkte
     
  11. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    En jij was al een maand aan het doorlopen , jeetje ..
    lijkt me inderdaad op een gegeven moment dan echt te zwaar worden mentaal :(

    Ik heb echt een week lang hier over nagedacht , informatie folders door gelezen en vanaf dag een dat de echo niet goed was wist ik dat ik curetagge wou , toch pillen overwogen omdat er een kleine kans is op verkleving , ja weetje ik leef steeds meer met de dag want morgen kan het allemaal wel heel anders zijn en je weet nooit hoe dingen lopen en overal zitten risico’s aan .. ik ga er van uit dat mijn keuze juist is en we zien wel waar het schip strand
     
  12. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik kon met de curretage in t vooruitzicht uitkijken naar t einde. Definitief een miskraam. Na de laatste echo even een flinke! dip en ma de currerage ging t vrij snel beter. Mijn lichaam heeft t zwaar te verduren gehad maar mentaal toch nog ff wat zwaarder..
    Nu even goed uithuilen. Lucht je hart gil, schreeuw uit je emotie.
    Na de curretage kun je weer vooruit kijken.
    Is er gesproken over onderzoek naar je miskramen?
     
  13. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Zo voelt het voor mij ook , momenteel valt het me mentaal
    Zwaar .. hopelijk zakt dat straks geleidelijk aan .
    Ik mag eventueel onderzoeken starten maar ik hoor van zowel huisarts , verloskundige als gynacealoog dat het echt 9 van de 10 keer pech hebben is ..
    ik heb me hoofd nog niet zo staan na wat ik daarin wil , misschien wel even helemaal pauze
     
  14. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Followyourdreams neem er de tijd voor om te kijken wat je wil. Betreffende de onderzoeken, vaak komt er idd niks uit maar aan de andere kant wat zal je meer rust geven horen dat er uit het onderzoek niks komt of in de toekomst afvragen of er niet toch iets uit zou zijn gekomen? Ik denk dat dat voor iedereen anders is en iedereen hier daarom ook een andere beslissing in zou nemen. Knuffel meis
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  15. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja precies , ik weet het nog even niet .. ik kijk even hoe ik er in sta als alles weer een beetje rustig is en ik mij weer de oude voel :)
     
  16. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Doen ze bij een curretage niet standaard weefsel onderzoek? Meen mij te herinneren dat dit vorig jaar bij ons wel was, maar dat was een andere situatie natuurlijk.
     
  17. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja daar mag je geloof ik om vragen , daar wil ik het nog even over hebben inderdaad .
    Als ze toch al bezig zijn kan dat denk ik ook wel gelijk
     
  18. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ze hebben het bij mij gewoon vanuit standaard procedure opgestuurd voor onderzoek.
     
  19. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Enige wat ze onderzoeken is of het daadwerkelijk embryonaal weefsel is en of er geen infecties inzitten. Je hebt er weinig aan.
     
  20. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hoed trouwens dat je g voor nu laat rusten. Maar het verhaal pech wordt in Nederland nogal makkelijk gebruikt bij herhaalde miskramen. Weet iig dat je er recht op hebt
     

Deel Deze Pagina