Miskraam op komst?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kaatjeismama, 21 nov 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Mamas en toekomstige mamas

    Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben ongepland maar welkom. De reden van testen was omdat ik misselijk was 2 weken geleden en daarna verdween de misselijkheid en omdat ik overtijd was. Dan nu ik heb al 2 kiddies dus ben door de war. Ik voel me totaal niet zwanger! Ik heb het gevoel vanaf eerste moment dat er iets is mis is. Symptomen zijn weg, drukkend gevoel onderbuik, trekkerig gevoel in me boven benen .... iemand ervaring met mijn bovenstaande ervaring. Echo pas over 1 week ... ben als het goed is nu 6 weken zwanger ....
     
  2. Hope19

    Hope19 Bekend lid

    23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Waarom denk je aan een miskraam? Ik lees in je verhaal geen enkele aanleiding om van een miskraam uit te gaan.

    Trekkerige benen had ik deze zwangerschap ook, en zie banner waar ik nu sta...
     
  3. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Dank je voor je snelle reactie hope19!

    Omdat beide zwangerschappen.totaal niet op deze lijken en bij geen van beide zo'n gevoel had. Verschrikkelijk gevoel het houdt me al dagen bezig. Ja en dat alle symptomen weg zijn ..... crazy i know
     
  4. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Nog wel gefeliciteerd met jouw zwangerschap hope :)
     
  5. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hier lijken beide zwangerschappen ook totaal niet op elkaar... eerste bijna nergens last van... deze pfffff misselijk, menstruatie krampen, moe, bloedingen!

    Beide keren nooit een goed gevoel gehad haha... eerste heeft zelfs tot een angststoornis geleid...

    Wacht het af, wat moeilijk is maar ik lees geen dingen die op een miskraam kunnen wijzen.
     
  6. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ow en symptomen komen en gaan... vooral zo vroeg! Bij de eerste had ik nergens last van tot 10 weken... toen 3 dagen misselijk en daarna weer nergens last van... zegt helemaal niks
     
  7. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik ben twee keer zwanger geweest en heb twee totaal verschillende zwangerschappen gehad. Bij de eerste niet misselijk, bij de tweede van week 8 tot week 16 kotsmisselijk geweest. Bij de eerste geen bandenpijn, bij de tweede hele dagen plat gelegen van de pijn. Iedere zwangerschap is anders en kan andere symptomen geven. Ik lees ook geen enkel teken waarom het mis zou kunnen gaan.
     

Deel Deze Pagina