Miskraam....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kusjerox, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kusjerox

    Kusjerox Lid

    20 jul 2018
    7
    0
    1
    Vrouw
    Hallo lieve mensen
    Hopelijk kunnen jullie helpen.

    Ik heb 26 april een zwangerschaps test gedaan, daar kreeg ik lichte streepjes te zien. In de tussen tijd tot nu ook een test bij de dokter gedaan die was negatief. Vandaar dat ik niet dacht dat ik zwanger was. Maar toch werd ik niet ongesteld.. nu heb ik sinds zondag een hele rare buikpijn en kwam er zondag Een heel groot soort brok zegmaar uit me vagina met veel bloed ik durfde niet eens te kijken omdat ik het ergste al verwachte. vandaag is de test ook positief. Ik voel me super naar dr over en vraag me af hoelang deze testen nog positief kunnen Blijven? Minimale tijd en maximale tijd? Ik weet dat jet licht aan hoeveel hormonen je in je lichaam heb maar wat is het ongeveer? Kan het bijvoorbeeld Zijn dat de test volgende week alweer negatief is? Ik voel me al super ellendig aangezien mijn relatie deze week is beëindigt. Moet ik het hem ook vertellen?


    Liefs Rox
     
  2. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Wat een rotte situatie.. naar voor je! Heb je een foto van je test van vandaag? En als je dat niet wil hoef je volgens mij niets tegen hem te vertellen, maar het doet je misschien wel deugd om dit met iemand te delen? Hangt er natuurlijk vanaf op wat voor manier je uit elkaar ging
    Bloed je nu nog na het stolsel? Het vruchtje zelf is maar een speldenkopje groot dus dat stolsel was waarschijnlijk baarmoederslijmvlies en kan zijn dat het vruchtje zelf nog moet komen of in bepaalde situaties misschien wel blijft zitten, al klinkt het inderdaad als een miskraam
    Er is geen min max tijd maar je testen zouden wel moeten afnemen bij een miskraam, als het toch nog goed zit gaan ze oplopen, en bij twijfel sowieso langst de ha! Sterkte
     
  3. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Oei ik ben er niet bij met mijn hoofd, denk je dat je al zwanger was van april? Dan zou ik sowieso naar de gyn gaan want zou je nu 4 maand zwanger zijn en dat is dan echt niet gewoon een stolseltje en klaar bij een miskraam, dat gaat gepaard met heel hevige pijnen
    Kan het niet dat je daarna zwanger bent geworden?
     
  4. Kusjerox

    Kusjerox Lid

    20 jul 2018
    7
    0
    1
    Vrouw
    Ik weet dus ook niet of ik al zwanger ben vanaf april, het kan ook zijn dat ik daarna nog zwanger ben geworden. We hadden regelmatig sex omdat we wel plannen hadden voor een kindje. Ja deze “rare buikpijn” is echt heel pijnlijker heftig. En er kwam een ja groot stuk uit me vagina dus ik denk dat dat het vruchtje is geweest ik heb er verder niet goed naar gekeken omdat ik er super erg van schrok. Omdat ik dit herken van een eerdere miskraam ging ik er dus wel van uit dat dit een nieuwe miskraam is. Wat kan de huisarts of gyno in deze situatie nog voor mij doen? Super bedankt voor je reactie in ieder geval! ❤️
     
  5. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Wat heftig meid!
    Denk dat de gyn een echo kan maken om te kijken of je baarmoeder nu helemaal leeg is.
    Heel veel sterkte!!
     
  6. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Nou zou zeker een echo laten maken om te kijken of je schoon bent! Wat een rot situatie! Maar een dokter of gyn kunnen in ieder geval meer voor je doen dan wij op t forum. Zijn kunnen monitoren of je schoon bent of dat er verdere actie moet worden ondernomen. Als je 4 maanden zwanger zou zijn had je nu al echo’s etc moeten hebben gehad toch? Waarom ben je niet opgevolgd?
     
  7. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Edit: oh lees dat je dacht dat je niet zwanger was door een negatieve test bij de huisarts. Dan nog zou ik iemand laten meekijken hoor! Geen risico nemen met je gezondheid! Sterkte
     
  8. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    @Kusjerox, hoe zag je test eruit, was hij echt knaller dan knal?
     
  9. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hmm vind t een vreemd verhaal of ik snap t niet. In april een positieve test bij de huisarts negatief. Sindsdien ben je niet ongesteld geweest. En je weet dus niet of je van april af zwanger bent? Nu verlies je een groot iets, je kijkt er niet naar en je hebt buikpijn? Je testen zijn positief?
    Ik zou toch maar eens langs de huisarts of verloskundige/gyn gaan als dit allemaal klopt..
     
    Pipo30, nizzie86 en bozoe vinden dit leuk.
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Als de donder naar een gyneacoloog
     
  11. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Kun je misschien iets duidelijker uitleggen op welke data je als eerste positief hebt getest, wanneer weer negatief (heb je na die negatieve testen helemaal geen bloedverlies meer gehad?) en hoe zien je testen er nu uit? Kan je opnieuw zwanger zijn? Als je zwanger bent vanaf april dan zou ik z.s.m. een echo vragen. Desnoods via een echobureau in de buurt op eigen kosten.

    Nog even een tip; het is handiger om het bij één topic (in de juiste categorie) te houden. Je hebt er nu zoveel geopend dat je van alle kanten verschillende adviezen krijgt
     
    kleineM vindt dit leuk.
  12. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dit vind ik ook verwarrend. En ook geen reactie.
     
    bozoe vindt dit leuk.
  13. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Hoe is het nu??
     

Deel Deze Pagina