hoofdje beneden eerder bevallen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shaas, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaas

    Shaas Actief lid

    23 feb 2008
    136
    0
    0
    Hoi,

    Ik kom net van de verloskundige en ze zei dat het hoofdje nog steeds beneden ligt de vorige keer was dat ook het geval dus hij ligt al 3 weken zo.. Kan het dan zijn dat de baby eerder komt? M'n moeder zei gelijk van owww k denk dat hij eerder geboren word! Wie heeft dit ook megemaakt?


    Groetjes Shaas
     
  2. Geaaaaaatje

    Geaaaaaatje Bekend lid

    31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Mijn beebje ligt al vanaf een week of 27 met het hoofdje naar beneden. En was in de 32ste week al ingedaald. Iedereen gaf van tevoren ook aan dat ik vast wel eerder zou bevallen. Ook vanwege de grootte van mijn buik, maar ook omdat het kindje al mooi ingedaald was. De verloskundige gaf aan dat dit allemaal eigenlijk helemaal niets zegt. Het komt pas op gang als je kindje er echt klaar voor is. Uitgaande van een gezonde zwangerschap zonder complicaties. Vandaag ben ik echter al 9 dagen overtijd. Dus voor mij heeft het allemaal geen invloed gehad op een spoedige bevalling. Dus het zegt helaas niet zo heel veel. In ieder geval gewoon geduldig afwachten.
     
  3. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    MIjn zoontje lag al vanaf 27 weken hoofdje naar beneden....
    De vk vroeg zelfs aan mij of hij ooit wel eens anders lag, want hij lag ook constant aan dezelfde zijde...
    (hij slaapt trouwens nu nog op die zij (19mnd oud))

    Hij is met 40w+2d geboren..... dus het zegt niets hoor....!
     
  4. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mijn zoontje was vanaf 33 weken volledig ingedaald, maar is pas met 42 weken geboren, dus helaas he,laas ;)
     
  5. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ons kindje lag met 28w al BIBI (bewegelijk in bekken ingang) nu bij de laatste controle met 38w is het weer iets omhoog gekomen en ligt het BBBI (bewegelijk boven bekken ingang = dus niet ingedaald) dus alles kan blijkbaar nog gebeuren zo zie je maar bij mij...
     
  6. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn beebje ligt al vanaf week 31 VIB, vast in bekken. Wanneer die geboren wordt, geen idee, ik hoop eerder haha.
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    onze uk lag keurig met z'n hoofdje ingedaald. tot ongeveer 30 weken, toen heeft hij zich toch nog 180 graden rond gewurmd, hij is uiteindelijk met een ks geboren wegens stuitligging.

    dus zou er niet te veel op rekenen dat het sowieso eerder komt.
     
  8. Shaas

    Shaas Actief lid

    23 feb 2008
    136
    0
    0
    Pff en ik dacht nog blij yess het zal dus niet 41 weken duren.. naja afwachten dan maar meer kan je niet doen haha
     
  9. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    de eerste 2 lagen ookal heel lang met hoofdje naar beneden en lekker ingedaald. De 1 is geboren met 40w 4d (na strippen) en de ander geboren met 41w 1d. Dus als het eerder geboren wordt heeft dat niks met de ligging nu te maken. Hier ligt de baby trouwens nog steeds dwars.....hoop dat ze wel gaat keren de komende weken.
     
  10. leonieb

    leonieb Lid

    15 aug 2007
    79
    0
    0
    hier eentje die altijd in stuit heeft gelegen en 3 weken te vroeg is geboren...
     

Deel Deze Pagina