Misselijkheid ineens weg

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door DeNageltjes, 12 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik ben ook benieuwd :)
     
  2. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    We hebben vanavond een mooie echo gehad met prachtig kloppend hartje ik ben weer helemaal verliefd hihi. Voelt nog wel steeds allemaal als een droom en heel gek weer om zo'n echo mee te maken. Misselijkheid is sinds zondagmiddag ook weer enorm terug en vanochtend nog weer 2 keer gespuugd, dus ook daar maak ik me geen zorgen meer over. Dank jullie wel voor alle geruststellingen❤
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ooooh wat super fijn joh!!! Nu lekker genieten!! :)
    En leuk om je echo te zien omdat we even ver zwanger zijn, weet ik ook een beetje hoe het er bij mij uit moet zien nu haha!! Ik pas weer met bijna 12 wk een echo!
     
    DeNageltjes vindt dit leuk.
  4. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Ja nu echt genieten hihi. Wanneer heb je voor het laatst een echo gehad?
    Ik heb met 11 weken de termijnecho, op 4 juni dus dat schiet ook al weer op straks. Ik ben 1 dag achteruit gezet voor nu, daar was ik wel heeeeel blij mee, want bij de eerste 2 was ik 10 dagen en 4 dagen achteruit gezet, waarvan de eerste echt niet kon. Daar was ik nu ook weer bang voor maar gelukkig dus maar 1 dagje. Uitgerekende datum word dan 25 december Maar ik wil echt niet met kerst bevallen hoor hahaha ik hou mijn benen hoe dan ook dan bij elkaar hahahahaha.
     
  5. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ooh dat is ook al best snel toch, 4 juni! Ik had mijn laatste echo op 2 mei toen was ik 6 wk en een paar dagen (zo vroeg omdat ze rekenden met mijn cyclus dagen maar ik wist al dat ik late eisprong had etc, maar toch wilden ze al een echo. Prima :D).

    Ik heb op 8 juni de 12weken echo, dan ben ik 11 weken en een paar dagen! Dus een paar dagen na jou de echo. Hou me maar weer op de hoogte hoe jouw echo ging goed? :D

    Ja dat achteruit zetten vind ik altijd zo stom! 1 dag valt dan nog mee maar 10 dagen wow!! Dat is echt zuur!

    Haha we zijn idd rond kerst aan de beurt hè, nou bij de eerste beviel ik met 41 weken (ingeleid ook nog, anders was ik nu nog niet bevallen denk ik) dus hopelijk nu weer wat later zodat t net in januari is ofzo!!
     
  6. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Hey Mom101,

    Ik zou nog even laten weten hoe de termijnecho is gegaan, We hebben hem gisteravond gehad.

    Zoals je op het fotootje kan zien is het prachtig gegroeid, een echt babytje nu met alles erop en eraan en nog heel even zien bewegen. Ik ben weer helemaal verliefd hihi

    Nog een paar daagjes en dan mag jij eindelijk weer een echo! Je zal nu inmiddels vast flink in spanning aftellen of niet?

    Ik ben nog steeds erg misselijk elke keer en een paar keer per week spugen.
    Nu heb ik af en toe maar een goede dag

    Liefs mij
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mom101 vindt dit leuk.
  7. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Oh wat fijn zeg!! Wat een mooie echo! De tijd is toch best snel gegaan hè? Haha!

    Vervelend dat je nog zo misselijk bent.. hier ook af en toe een goede dag maar afgelopen weekend echt alleen maar misselijk geweest en spugen. Nou we zijn bijna bij de 12 weken dus wie weet zakt het binnenkort af! Ik hoop het echt!

    Ja ben wel zenuwachtig, vrijdag eindelijk de echo! Ik zal ook even een foto plaatsen als ik hem heb gehad!! :)
     
  8. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Wat is je uitgerekende datum nu trouwens? Konden ze dat al zien?
     
  9. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Hihi ja nu gaat het ineens snel sinds we in de 2 cijfertjes zitten hahaha.

    Ik hoop dat het nu gauw beter word ja!

    Ik blijf op 24 december als uitgerekende datum. Ze dachten eerst 1 dag achteruit maar met de termijnecho bleef ik toch op de eerst datum.

    Spannend voor jou vandaag de dag!! Ben benieuwd hoe het is gegaan.
     
  10. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ooh wat goed. Ja eindelijk in de dubbele cijfers hè haha!

    Vandaag de echo gehad idd, ik ben 12+1 dus iets verder dan ik dacht en dus 20-12 uitgerekend!
     
  11. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    De echo :)

    2 x dezelfde zie ik nu maar krijg m niet weg haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Mooie echo!
    Lang moeten wachten maar een prachtig resultaat hihi.

    Oeh lekker dan mag je al een paar daagjes vooruit tellen.
     
    Mom101 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina