misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cindypascal, 3 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik denk inderdaad dat het ook toeval is, ik wilde even wat meer weten omdat ik nog niet ongi ben en ook geen klachten heb. Heb vanmorgen getest en helaas negatief, dus wachten op de :evil: en op naar de volgende ronde...
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ben ik het niet mee eens had met alle 3 me miskramen genoeg symptonen van misselijkheid en vermoedheid
    dus helaas ging dat bij mij niet op :(
     
  3. Syrah

    Syrah Lid

    11 okt 2005
    23
    0
    0
    Nou bij mij is het echt drama's.
    Wel of geen cola (wat ik trouwens wel lekker vind en drink), wat ik ook probeer, ben nu al vanaf dag 1 beroerd. Heb er nu medicijnen voor gekregen maar dat helpt nog niet echt.
    Soms word ik er echt zo moe van!!
    Als iemand nog tips heeft zijn ze van harte welkom!

    xx Syrah
     
  4. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Wat als je geen of heel weinig symptomen hebt, en je toch al overtijd bent, kan het dan nog zijn dat je zwanger bent?

    Ik ben zelf al zes dagen overtijd, maar heb eigenlijk enkel maar last van te weinig eetlust en heel vaak plassen.
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ja het kan wel ik heb ook bijna nergens last van alleen van licht pijnlijke borsten, vermoeidheid en soms verminderde eetlust.
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hier nog iemand die toch echt zwanger is maar bijna geen klachten heeft. Dus maak je geen zorgen als je niets merkt.

    Groetjes, Wendy
     
  7. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    ik had ook de eerste weken geen last van misselijkheid.. Beetje s;morgens bij het opstaan maar niet echt verder.
    Bij mij is dat gekomen met 9 weken.....
    Verder zijn mijn borsten flink aan het groeien geslagen ( bijna meteen al!!) is mijn gewicht niet toegenomen maar mijn buikomvang wel ( en flink ook)

    Die tip van de cola ik meteen ff proberen!!! drink geef koffie dus een beetje caffeine moet dan maar... Ben benieuwd!!
     
  8. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Beetje late reactie, maar toch...

    Ik ben ook vanaf dag 1 misselijk, en dan niet alleen 's morgens, maar de hele dag.
    Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik dat ook, en kreeg toen tabletjes; hielp niet.
    Dus die hoef ik deze keer niet.
    Ik ben er wel achter dat als ik goed eet, dat het dan iets minder erg is dan als ik alleen iets lichts eet.
    Dus met een volle maag gaat het beter dan met een lege.
    En bij mij vallen melk en yoghurt niet goed....

    Succes!
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ehm , ik heb niet het hele topic door gelezen , maar begrijp ondertussen wel dat er gevraagd word hoe dat zit met misselijkheid enzo en een miskraam .
    Nou ik heb 2 prachtige dochters gekregen zonder ook maar een centje misselijkheid .
    Wel misschien een tip voor de mensen die er wel last van hebben , neem een pepermunte ( ooievaar zei dat tegen me en had het zelf idd ook wel gehoord , mijn moeder doet dat ook altijd als ze ziek is )
    Het schijnt echt te helpen .
    Met dank aan Ooievaar dus :)

    Groetjes Joyce
     
  10. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Wat ik een beetje raar vind dit keer is dat ik helemaal niet moe ben! Ik voel me juist superfit... zou dat door de blijdschap komen? Bij mn vorige zwangerschap was ik enorm moe en s'avonds wat misselijk maar nu totaal niet. Het enige waardoor ik geloof dat ik zwanger ben is dat de :evil: wegblijven en mn borsten veel zwaarder worden..
    Zijn er nog meer mensen die juist fit zijn? Of is dit een slecht teken?
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    we praten volgende week wel verder, hihi, ik had het ook niet tot afgelopen week of je hebt geluk! :D
     
  12. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    vreselijk dat misselijk zijn! ik heb het ook vanaf week 6 en ben inmiddels 9,5 kilo afgevallen, het 2 dagen aan het infuus gemoeten..

    slik ook tabletten, maar het helpt niet echt.
    ik weet dat het voor een goed doel is, maar hoe ik er nu over denk hoef ik hierna nooit weer, ik wou altijd een stuk of 4 kids, maar laat ik het er maar bij 1 houden.

    ik gil vast wel wat anders als ik het kindje in mijn armen heb, maar nu wordt ik er erg depri van, ik geef wel zo'n 6 keer per dag over, eten is een crime voor mij ik moet zo mijn best doen om te eten en iets binnen te houden.

    heb alle tips al geprobeerd maar niets helpt.
     
  13. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    senna, ik mag dan niet klagen als ik jou zo hoor, heb meer moeite met drinken, hoewel ik vandaag weer een goede dag heb, sterkte, hoop dat het snel beter gaat en ik weet wel zeker dat je er dan anders over denkt, alle zwangerschappen zijn ook anders....
     
  14. Bibje

    Bibje Lid

    2 jan 2006
    59
    0
    0
    Juf
    Kan je ook al misselijk zijn ook al moet je pas over 8 dagen testen? Ik ben al heel de week misselijk na wat ik ook gegeten heb.
     
  15. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Ik word sinds 2 dagen in de middag misselijk, en vooral na het avond eten ben ik misselijk. Heb dan ook een enorm opgeblazen gevoel, voel me gewoon niet lekker. Het gekke is wel dat ik de hele dag en avond het gevoel heb dat ik honger heb, dus dan ga ik toch maar weer een klein beetje eten, maar het voelt toch niet lekker.
    Moet morgen een heel eind met de auto, zie er best tegenop, zit dan nu al te denken als ik nu maar niet morgen ook zo misselijk ben, maar dat moeten we maar afwachten.
    Ga die tip van de cola maar eens proberen.

    groetejs
    celiene
     
  16. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    celientje, ik heb precies hetzelfde als jij gehad, gaat nu wel wat beter, ben ook minder moe.
    bibje: ik heb geen idee, heb het zelf niet gehad, suces met testen!
     
  17. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmmmm...gelukkig ben ik niet meer zo misselijk.... maar toen ik het nog was....kon ik geen cola verdragen...terwijl ervoor ik het elke dag SUPER veel dronk....ik kan het niet verdragen...nog steeds niet....
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb er gelukkig (nog) niet veel last van, van die misselijkheid, heel af en toe als ik me te druk maak, en te veel eet.
    Maar wat niet is kan jammer genoeg nog komen.
    Liefs, misspuma
     
  19. Bibje

    Bibje Lid

    2 jan 2006
    59
    0
    0
    Juf
    Iedereen goodluck!
    En ik krijg gewoon een griepje.
    Ik duik m'n bedje in.
     
  20. ik ben ook enorm misselijk sinds deze week :(
    Bij mijn jongens NOOIT misselijk geweest!
    mss nu een meisje ;)
     

Deel Deze Pagina