Miskraam? Toch nog symptomen..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lotusbloempje, 23 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Dag dames,

    Ik vermoed dat ik een miskraam heb. Ik ben morgen 5 weken zwanger en weet dit exact omdat ik in de MMM zit. Vanaf het begin al bijna dagelijks wat bloedverlies (eerst roze dan constant bruin). Nu al aantal dagen niets en sinds deze middag ineens fel bloedverlies, fel rood en buikkrampen en rugpijn. Voorlopig telkens ik naar de wc ga loopt het eruit. Als ik blijf liggen voorlopig niks..
    Ik dacht altijd dat je bij een miskraam ook geen zwangerschapssymptomen meer hebt... mijn borsten blijven wel pijnlijk...
    Mijn gevoel zegt wel dat het echt mis is maar natuurlijk hou je nog een sprankeltje hoop...
    Morgen sowieso bloed laten nemen dus afwachten zeker...?!
     
    nienie26 vindt dit leuk.
  2. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Jeetje wat verdrietig!

    Als je een miskraam hebt is niet gelijk het Hcg hormoon uit je bloed en dus zijn ook de kwaaltjes niet meteen weg.

    Sterkte!
     
  3. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Oh ik dacht dat de zwangerschapskwaaltjes gelijk stopten... dan zal de bloedname van morgen nog niet sluitend zijn en zal ik paar dagen later waarschijnlijk nog eens moeten om te zien hoe fel het hcg al gezakt is zeker..
     
  4. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig zeg. Mijn borsten doen tijdens mijn miskramen altijd nog pijn dus dat is helaas geen goede graadmeter.

    Sterkte!
     
  5. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Miskramen?! Pff wat erg!
    Ik heb geen flauw idee hoe het nu verder gaat. Deze nacht en vandaag tot nu toe nog geen bloedverlies of buikpijn. Maar het bloedverlies gisteren was best wel veel. Nog geen klonters gezien... maar vermoedelijk komt de rest dan een van de dagen??
    Ik heb vandaag bloed laten nemen maar dat zal nog niets zeggen vermoed ik indien het hcg hoger zou staan als vorige week... het kan al aan het dalen zijn maar toch nog hoger staan als de begin waarde vermoed ik...
    Pff afwachten dan maar...
     
  6. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Wat een vervelende situatie. Ik heb ook een miskraam gehad toen ik net 5 weken was. Ik had vrij weinig bloedverlies en eigenlijk geen stolsels verloren. Leek nog minder dan een normale menstruatie. Wel had ik kramp en onderrugpijn. De verloskundige heeft een week later een echo gemaakt en toen was mijn baarmoeder helemaal schoon dus was het toch verloren met dat weinige bloed dat ik had.

    Is het geen idee om een echo te laten maken over 3 dagen? Dan heb je zekerheid. Ik weet hoe het voelt, die onzekerheid is echt killing. Hopelijk is er helemaal niets aan de hand. Bloedverlies kan gewoon voorkomen in het begin van een zwangerschap.

    Hoe dan ook, er zit even niets anders op dan afwachten... Veel sterkte :(
     
  7. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Heb met mijn gyn gebeld en het hcg is gestegen en staat nog te hoog om zeker te zijn van een miskraam. Ben gestart op 120 en nu was het boven de 900. Op een week tijd.
    Het is te hoog om al zeker te zijn van een miskraam maar te laag om zeker te zijn van een goede zwangerschap. Omwille van de buikpijn enz vermoed hij dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn. Morgen dus bellen voor een echo!
    Wist zelfs niet dat dat nog kon bij ivf/icsi...
     
  8. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Hoe gaat het nu??
     
  9. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Het was gelukkig geen buitenbaarmoederlijke maar een miskraam.
    Je voelt wel dat er in je lichaam vanalles aan de hand is met je hormonen. Hoop dat alles snel terug normaal is en we snel terug kunnen proberen..
     

Deel Deze Pagina