Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoop dat jullie dames vanavond en alle komende nachten weer lekker kunnen slapen!!
     
  2. beebj

    beebj Niet meer actief

    Ik hoop mee!:D Zo een warme douche nemen, misschien helpt het:p
     
  3. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik laat het aan jullie over hier of daar. Ik pas me aan :thumup:

    Ik vind het ook wel fijn dat je weet met wie je schrijft dus mijn voorkeur gaat wel uit naar facebook :)
     
  4. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Nou kom maar door dan!
     
    anak2 vindt dit leuk.
  5. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Als je mij een pb stuurt met je echte naam nodig ik je uit en kan secretangel je toevoegen :)
     
  6. beebj

    beebj Niet meer actief

    Toch zit m’n buik ‘savonds wel wat hoger:) (gelijk even een test met m’n “baby story” app, of hij de foto dan nog steeds draait:p)

    ** yeah, gelukt!!!!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Bacio, Muzieknootje en Secretangel vinden dit leuk.
  7. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Done
     
    anak2 vindt dit leuk.
  8. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Wat facebook betreft.

    Ik heb een andere fb groep. Ons forum werd noodgedwongen gesloten dus moest wel. Maar het schrijven / kletsen is veel minder geworden. En de hechtheid en gezelligheid die er was is een stuk minder.
    Ik ben gewoon bang dat dat straks ook met ons gebeurd. En dat zou ik erg jammer vinden. Ik ben daarom ook juist hier op zp gekomen.
    Straks als de kindjes er zijn misschien wel fijn. Dan is het toch druk en klets je minder uitgebreid.
    Ik vind fijner om hier te typen nu. Ik typ hier sneller een stukje tekst en deel mijn verhaal. En ik denk ook dat we nu meer delen omdat het voor iedereen spannend en bijzonder is.

    Ik heb het liefst de fb groep naast dit forum gedeelte. Maar ik begrijp van een aantal dames dat ze niet en en willen.
    Kijk als jullie meer voorstander zijn fb ga ik wel mee hoor. ;)

    Ik hoop dat jullie snappen wat ik wil zeggen. :rolleyes:
     
    Bacio vindt dit leuk.
  9. Muzieknootje

    Muzieknootje Bekend lid

    26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    @aicirtap; ik snap wel wat je bedoel, we zijn met de andere groepjes snel overgestapt op whatsapp..
    Het grote voordeel is dat foto's/filmpjes makkelijker gedeeld worden dan via zp, ook vanwege privacy. Ik vind het zelf nooit zo prettig om foto's op internet te zetten waar iedereen naar kan kijken.
    Maar ben benieuwd of iemand nog een idee heeft hierover? Wat is handig?

    Oooh die dromen he.. Pff ik werd bezweet wakker.. ik werd achtervolgd door een engerd die me wilde beroven. Soms praat ik ook in m'n slaap, maar manlief is al naar z'n werk en ben vergeten te vragen of ik vannacht iets heb gezegd.. voor m'n gevoel heb ik de hele buurt bij elkaar gegild terwijl ik hard aan het rennen was :roflmao::roflmao:
     
  10. beebj

    beebj Niet meer actief

    Ik heb geen problemen met fb, privacy maakt me niet zoveel uit. Zeker niet nu m’n zwangerschap bekend is:)
     
  11. beebj

    beebj Niet meer actief

    Had gisteravond in bed voort eerst echt duidelijk een harde buik, blegh, dat gevoel is zo naar hè!
     
  12. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    We moeten gewoon de facebook groep levendig houden. Je kan daar ook alles kwijt zonder dat anderen van andere groepen meelezen. Je kan ook makkelijker foto’s plaatsen en de smiley zijn veel beter hahaha wat ik ook een voordeel vind dat iedereen zijn verhaal kwijt in een eigen bericht en je daar een reactie op kan geven. Je hoeft dan niet tabladen terug te lezen

    Ik geloof dat we alleen @Marissie82 en @dame82 nog missen op facebook.
     
  13. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Mij lijkt persoonlijk Facebook handiger. Je deelt toch makkelijker foto's en persoonlijke dingen omdat het een besloten groepje is.

    Ik blijf sowieso op zwangerschaps pagina want ik schrijf nog met een ander clubje mee.
     
    anak2 vindt dit leuk.
  14. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Mij maakt het allemaal niet uit! Ik ben zelf alleen niet super actief op fb.. ik vind het wel jammer dat de banner er dan niet meer is! Ik heb @Secretangel een pb gestuurd
     
    Secretangel vindt dit leuk.
  15. beebj

    beebj Niet meer actief

    #3015 beebj, 23 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2018
    Waar kan ik op fb een soort tijdlijn vinden als het ware? Voor mn gevoel staat alles door elkaar onder info / discussies / foto’s. Of ben ik nu zo kippig:oops::roflmao: Dat ik een overzicht heb van alle geplaatst berichten zegmaar, zoals fb normaal ook is.

    En hoe kom ik op de geheime groep? Ik ga nu via een melding van jullie reacties naar de pagina toe. Hij staat namelijk niet tussen m’n pagina’s waar ik lid van ben.
     
  16. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Als je in de zoekbalk bovenaan mmm invult zie je de groep staan en dam staat de tijdlijn op volgorde van nieuw naar oud
     
  17. beebj

    beebj Niet meer actief

    Ohja, ongeveer ‘n beetje:) Denk dat ze niet helemaal op plaatsing volgorde staan, omdat als er gereageerd is ‘ie bovenaan wordt gezet ofzo..
     
  18. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou dan kom ik in ieder geval ook naar de fb groep en hier af en toe nog banners kijken hihi ;)
     
  19. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @dame82 heb je secretangel al je naam doorgegeven via een pb ? Je mag mij anders ook wel een pb doen dan nodig ik je uit en hoeft secretangel je alleen nog maar toe te laten.

    Je bent de laatste van onze club dan zijn we weer helemaal compleet
     
  20. beebj

    beebj Niet meer actief

    Lig op de bank, moet hoognodig plassen en wordt continue in elkaar getrapt. Zie telkens m’n buik mee bewegen:roflmao::roflmao:
     
    aicirtap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina