Moeder - dochter (6) dagje tips?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door honeyy, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Oktober onze zoon geboren, reflux, kma en huilbaby. M. Was alleen te troosten door mij. 7 maanden lang, zodra hij wakker was, huilen huilen en huilen. E. Heeft veel moeten 'afzien'. Van alle tijd voor spelletjes, knutselen etc naar geen tijd. (Zo voelt het voor mij. Alsof ik haar verwaarloosd heb) Eindelijk goede voeding en een vrolijke baby. Die ik nu wel achter 'durf' te laten.

    Dus, echt een dag voor E. Maar wat?

    Ik denk aan winkelen, lunchen of sushi. Ik weet dat ze dat leuk vind maar is misschien te ouwerlijk?

    Tips? Ideetjes? Budget maakt niet uit.. ze is een echt meisje meisje

    Bedankt alvast ☺
     
  2. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Waarom ga je niet een dagje naar een museum oid?

    Mijn zoontje vond Villa Zebra in Rotterdam te gek. Geen instant vermaak, je moet er wel zelf moeite voor doen, maar hij heeft het er nog steeds over.

    Of:
    - Ontdekhoek Rotterdam (je hebt volgens mij ook een A'dam en Zwolle)
    - Nemo
    - Continium (in Kerkrade)
    - Tropenmuseum
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Mijn dochtertje zou ik een enorm plezier met een dagje pretpark of gewoon een lekker dagje winkelen idd.
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.509
    8.358
    113
    Ik zou haar gewoon vragen wat ze wil doen.

    Mijn dochters zijn ook echte meisjesmeisjes, maar doe je absoluut geen plezier met een dagje winkelen. Ze gaan liever zwemmen, iets anders actiefs doen, naar een pretpark, een museum, de film, enz. Ontdekhoek is hier ook een groot succes! En dan zou ik 's avonds lekker uit eten gaan.
     
  5. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    Of mooi optutten en dan in mooie jurk naar een theatervoorstelling of musical? Daarna sushi eten, eventueel hotelletje boeken...
     
  6. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    Q is iets ouder en volgende week hebben we ook een echte moeder dochter middag / avond. We gaan samen naar Scheveningen, daar ergens lekker iets eten (hopelijk sushi daar zijn we beide dol op) en daarna naar de musical van de lion king. Ze wil al heel lang naar een échte musical... Je dochter moet er natuurlijk wel het type voor zijn.
     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik dacht aan een high tea ergens in combinatie met winkelen, bioscoop, oid.
    Samen een foto shoot doen.
    Een kook/bak workshop.
    Dagje scheveningen: strand, lekker eten, madurodam en eventueel bioscoop/musical.
     
  8. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.029
    960
    113
    Vrouw
    Mijn dochter maak je wel blij met nieuwe kleding (lees jurk uitzoeken) en daarna lunchen.
    Of de bios en patatjes eten. Of een dagje dierentuin. Gezellig, ik ga ook een dagje plannen met mn dochter in de vakantie.
     
  9. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Met Emma heb ik 2x een hotelovernachting gedaan. Lekker samen gebadderd en elkaar opgemaakt, vond ze geweldig.
    Met Julia ben ik naar haar lievelingswinkel bakker Bart geweest (ja echt waar :p) Ballorig en een buitenspeeltuin geweest en als afsluiter naar de MCDonalds. Dit hebben ze zelf bedacht.
    Als Julia zometeen ook 6 is ga ik met haar ook een keer naar een hotel, dat leek haar ook wel wat :)
     
  10. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Bedankt voor de tips. Ik heb het toch maar zelf gevraagd. En ze wilt;naar het strand, winkelen en sushi of lunchen en winkelen & ergens slapen haha.

    Nou maar eens opzoek naar wat leuke plekjes ☺
     
  11. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Mijn dochter maak je blij met een middagje zwemmen of musical, daarna lekker een high tea, een nachtje hotel met bad en dan lekker een avondje tutten.
     
  12. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.136
    4.354
    113
    Home
    dagje efteling?
    of met de trein naar een andere stad lekker shoppen, high tea, bioscoopje en lekker samen uit eten
     
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wij gaan samen een dagje met de trein naar Nemo
     
  14. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    1 feb 2011
    1.727
    216
    63
    Wij zijn samen gaan zwemmen en naar een binnenspeeltuin geweest. Heerlijk samen gegeten echt helemaal top.
    Als ze wat ouder is misschien ook een keer een hotel!
     

Deel Deze Pagina