Moeder droomt naam...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Life in Pink, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik heb een broertje wat erg telepatisch is, die keek me aan en zei de naam die we voor een jongen uitgekozen hadden.. Vond ik ook niet zo leuk, gelukkig weten we de meisjesnaam nog niet zeker :)
     
  2. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mijn moeder heeft dat ook maar gelukkig weet heel de familie al de naam voordat het geboren is (ongeveer vanaf 21 weken :p ) maakt het makkelijker!
     
  3. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn schoonmoeder had gedroomd dat wij een jongen kregen die erg op zijn vader leek!
    en we krijgen idd een jongen maar weten nog niet hoe hij er uit ziet..

    mijn moeders man vertelde me dat hij al wist dat ik zwanger was op onze bruiloft, gewoon een gevoel. en idd 1 week later wisten wij het ook ;)
    best bijzonder omdat dit juist mensen zijn die niet zo heeel super dicht bij me staan!
     
  4. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Dromen over jongen of meisje of dat ie wel of niet op je man lijkt zijn natuurlijk gewoon compleet toeval. Een kans van 50 procent dat je het goed hebt.

    @ Jody79: ben benieuwd of je vriendin het goed heeft! Ik zou ook direct gaan kijken na de geboorte ;)
     
  5. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Jody, dat had ik eigenlijk ook tegen mijn moeder moeten zeggen.jammer alleen dat ze zelf toen al de naam zei!

    Ik ben ook erg benieuwd of je vriendin het goed heeft...
     
  6. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zegge kan jou moeder ook niet even voor mij dromen hoe en wat.
    Nee hoor zonder dolle.
    Vind het wel een mooie gedachte dat ze dit heeft met jou.
    Misschien niet zo leuk dat ze nu de naam weet maar ja zij kan het ook niet tegen houden.
    Nog maar 5 dagen tot de geboorte van je dochter dan maar he.
     
  7. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hihi de moeder van mijn tante had ook de naam "gedroomd" van mijn a.s. neefje/nichtje.. bleek na een week dat ze een briefje had gevonden met de naam dr op :) dus die viel door de mand..
     
  8. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    mijn moeder zei steeds de naam van onze kleine en terwijl wij totaal niets hadden opgeschreven of gezegd! was zo apart
    ze had steeds een apart gevoel over die naam
     
  9. music4life

    music4life Niet meer actief

    ik heb precies hetzelfde gehad,,ik ging bij mij ouders eten en mijn moeder zei,,ik heb gedroomd over een naam die jullie gaven aan jullie dochter! ik zei wat dan? en toen zei ze de naam die we hadden,,jah ik moest huilen en zei shit dat is hem ,,,ze zegt het natuurlijk niet door maar is idd erg lastig,,,maar goed ze zegt het echt tegen niemand
     
  10. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Zou me niets verbazen als meer moeders dat doen ;) Stiekem weten ze de naam of hebben ze een sterk vermoeden, maar ze willen niet laten weten dat je betrapt bent. Dus verzinnen ze zo'n verhaal over een droom. Ik zie mijn moeder er ook wel voor aan namelijk ;) En de kans is zooo groot dat je toch een keer per ongeluk wat hebt laten vallen. Ik heb onze naam namelijk ook al eens genoemd in het bijzijn van mijn zusje maar ik geloof/hoop dat ze niets door had.
     
  11. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hihi mijn moeder heeft de namen al gezegd die wij ooit willen geven.. maar dat is niet raar, want volgens mij hebben wij dit al eens gezegd.. stom natuurlijk.. mja.. :)
     

Deel Deze Pagina