Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PetraK, 3 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Wie van jullie doet daar ook aan mee ? Of heeft hier ook aan meegedaan?

    Ik doe het deze keer voor de 2 keer.
     
  2. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ik heb er zeker aan mee gedaan bij rick en kim ook zou het iedereen aanraden om te doen.
     
  3. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik heb er ook aan meegedaan, vorige week was voor mij voor het laatst. Omdat mijn zus via ivf zwanger is, hoefde ik er niet lang over na te denken om mee te doen. Een kleine moeite vond ik!
     
  4. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ja prcies. Een hele kleine moeite , waarvoor je naar mijn idee nog leuk voor beloont word ook...

    Maar dat is niet de voornaamste reden. Het helpen van vrouwen die graag zwanger willen worden dat staat voor op .........!
     
  5. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ik heb bij mijn eerste kindje meegedaan en ik wou het nu ook weer doen maar ze haalde niet meer op hier in de buurt .

    groetjes yvonne
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik zal eens op hun website gaan kijken, want misschien kan ik ook mijn steentje bijdragen nu.

    Groetjes, Wendy
     
  7. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    ik ben ook trouw aan het opsparen...
    Mijn vriendin is druk bezig met ivf dus de motivatie is dan nog groter!!!!
     
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Ik heb ook meegedaan aan moeders voor moeders. Maar zo tegen het einde was ik blij dat ik er van af was. Ik vond dat de flessen toch een naar luchtje in huis verspreidde.

    Bij een volgende zwangerschap zal ik, denk ik, wel weer meedoen. Het is immers voor een goed doel. Alleen het idee al dat je iemand anders misschien moeder kan maken...

    Lotte
     
  9. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik zou wel willen maar het kan niet. Samen met mijn man had ik besloten om bij het eerste kindje maar af te wachten en bij het 2e kindje mee te doen. Dus ik met in mijn ene hand de positieve test en in mijn andere de telefoon met het pasgebelde moedersvoormoeders nummer...

    Gefeliciteerd met de zwangerschap maar helaas woont u niet in een verzamelgebied :(
    Ik heb nog geprobeert of ik niet zelf de plas ergens heen kon brengen maar neen. De grootste gemeente van Overijssel en daar halen ze niet op, terwijl Steenwijkerland ook best een vruchtbare gemeente is zalk maar zeggen.

    Wie weet verzamelen ze wel weer bij een derde?

    Groetjes van Kiki
     
  10. joyzes

    joyzes Lid

    5 okt 2005
    11
    0
    0
    midden-limburg
    ik heb ook eraan meegedaan, inderdaad kleine moeite voor een goed en bijzonder doel.
    volgende keer doe ik waarschijnlijk weer mee.
    wat me alleen opvalt van moedersvoormoeders is dat je er weinig van hoort van op tv e.d. waardoor je pas bij de verloskundige of gyn. er voor het eerst met geconfronteerd wordt waardoor de kans groot is dat je al eerder had kunnen beginnen of zelfs te laat bent. jammer. eigenlijk zou het wat meer ingeburgerd moeten worden zodat iedere zwangere daar meteen aan denkt, ongeacht of ze er voor kiezen om het te doen of niet.
    een vriendin van mij heeft al haar eerste kindje en wist niet eens dat het bestond, pas toen ik haar daar van vertelde..... :confused:
     
  11. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik ben ook druk aanhet verzamelen. kan tot 30 nov meedoen.
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :( ik kon niet meedoen
    onze regio zit niet in hun ophaal dienst
    wat ik erg jammer vond
    de wil was er wel maar ..............
     
  13. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik wilde wel meedoen... hoorde het alleen te laat wat het was :( had er nog nooit van gehoord, want in belgie kennen ze t volgens mij niet en hier had nog nooit iemand er wat over gezegd tegen me... dus ik was al een week of 14 toen ik erover hoorde... Maar volgende keer doe ik mee ;)
     
  14. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier in belgië heb ik er ook nog nooit over gehoord. Zou dit wel bestaan hier? Vind het wel een goed initiatief.
    Moest ik geweten hebben dat het hier bestaat, zou ik daar zeker aan meegewerkt hebben.
     
  15. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Volgens mij niet nee Poester... Voor ik verhuisd ben naar nederland heb ik er iig nog nooit iemand over gehoord!
     
  16. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi

    Jij mag dus net zolang als mij :)

    Leuke reacties toch wel eigen lijk.

    Jammer is dat ze geen grotere inzameling hebben he?

    Maar misschien komt dat nog wel
     
  17. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    De informatrice van Moeders voor Moeders is net bij mij langs geweest om tekst en uitleg te geven, en om te testen of mij urine genoeg hCG bevat. En ik kan nu dus ook van start om de flessen te vullen.
    Wel zo eerlijk dat ze ook heeft verteld dat 0,5% van het hormoon zeer tegen de zin van Moeders voor Moeders voor oneigenlijke doeleinden gebruikt wordt helaas: om mensen te laten afvallen.

    Groetjes, Wendy
     
  18. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    De informatrice vertelde dat ze ook al 10 jaar in België bestaan, maar dat de vrouwen daar dikwijls niet zo staan te springen om mee te doen. Maar misschien komt dat gewoon omdat er te weinig over bekend is?

    Groetjes, Wendy
     
  19. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zou best wel kunnen. Want ik had er ook nog nooit eerder van gehoord, dan de moment dat ik het hier op de site over las.
     
  20. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Helaas kan ik ook niet mee doen omdat ik niet in het gebied woon. Best wel jammer want mijn zussen (die hier ook wonen) hebben wel mee kunnen doen 5 jaar terug. Maar goed, ik heb mijn goede wil getoont maar helaas kunnen ze er niets mee....
     

Deel Deze Pagina