Mom to Be (Juli 2018)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mvrtjex93, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    Fijn dat je terecht kon! alles voor je eigen gevoel hoor!

    Hier reageert de kleine niet op suikers haha,, ook rechterzij wil hier goed helpen heel apart normaal is het links en hier rechts, links wil ook hoor maar rechts vaak erger, maar goed we waren er al overuit dat deze kleine mega eigenwijs is, 3d echo vanuit de hoek van de schaamstreek genomen en je hebt beeld terwijl dat juist normaal nooit wil en meer van dat soort dingen haha.


    Hoe is het nu ?
     
  2. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Het ziet er allemaal gewoon nog steeds goed uit. Er na heb ik een echo gehad en zag je dat die bewoog .. ook toen voelde ik het nauwelijks... het komt waarschijnlijk bij mij toch door de placenta en door de wat dikkere buitenwand dat ik hem niet duidelijk voel en daarbij dan ook nog dat de kleine anders ligt dan vorige week toe ik hem wel duidelijker voelde. Maar ze hebben met 3 man overlegd en alles is gewoon goed. Ik ga proberen te genieten over 2 weken heb ik weer een afspraak. ( afspraak stond al) en zien we verder. Maar er is helemaal niks om paniek te maken. Maar ze snappen me onzekerheid wel en ze willen best elke dag mij laten komen. Dat wil zeggen dat ik gerust mag bellen. Ik ben wel blij mrt vandaag ze hebben vandaag wel echt rustiger aan gedaan en alles laten zien. Ook op de echo enz. Dus over 2 weken een echo. En zaterdag iver een week nog een x een 3D echo! :D
     
    lorreke vindt dit leuk.
  3. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    Wat fijn nieuws! hopelijk kan je nu lekker genieten!
     
  4. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat ze de tijd hebben genomen voor je! Dan is het dikke pech voor jou, maar je kleine beweegt dus wel gelukkig!
    Ik hoop voor je dat je nu gerustgesteld bent
     
  5. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Ja vandaag had ik echt een hele lieve verloskundige, die echt de tijd nam. ook met de echo .. en kijken wanneer die beweegt en wat ik dan ook voel... Al hoop ik dat die kleine weer een beetje gaaat draaien dat ik net als van de week weer ga voelen, het is namelijk zn fijn gevoel! Maar ben al blij natuurlijk dat die het prima vind in mn buik, :) lief dat jullie ook zo meeleven! Hoe gaat het bij jullie.
     
    lorreke vindt dit leuk.
  6. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    Hier gaat het goed hoor!
    Hou alleen mega veel vocht vast dus ook wat benauwd, maar dat nemen me maar voor lief, net als slecht slapen haha..
     
  7. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83

    Awhhh slecht slapen doe ik ook al paar weken erg vervelend. Sommige dagen ga ik smiddags zelf even rusten omdat ik dan zoo moe ben. En dan val ik ook gewoon echt in slaap.. ik ben ooo evht benieuwd hoe bij mij de laatste weken gaan. Want die wegen natuuurlijk het zwaarst
     
  8. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    En dan valt dit nog mee. 20180516_131302.jpg

    Ja klopt slecht slapen erg vervelend maar ik probeer smiddags wakker te blijven omdat ik anders snachts helemaal niet slaap en ik wel weer moet werken dus nog even volhouden deze week dan verlof.
     
  9. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83

    Zo dat is inderdaad wel extreeem, 'Gelukkig' heb ik daar nog geen last van! maar inderdaad de laatste loodjes nog met je werk! Succes ermee! :)
     
    lorreke vindt dit leuk.
  10. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Op zich gaat het redelijk hier, lichamelijk dan!

    Mentaal is het deze keer echt pittig. Verloskundige denkt gelukkig goed mee maar vermoed een prenatale depressie. Ik voel me echt rot de meeste dagen. Vandaag weer een beetje energie gehad maar alles lijky langs me heen te gaan.
    Ik heb bijv. Ook nog echt helemaal niks gedaan voor de babykamer. Ik denk dat ik de meeste dingen wel in huis heb maar ik kom er gewoon niet aan toe. Veel te druk in mijn hoofd. Naja eerst vrijdag maar weer eens een groeiecho
     
  11. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Hallo dames,

    wat leuk nog meer juli kindjes:)
    ik ben zelf 11 juli uitgerekend en 14 juli zelf jarig! dus kan nog vanalles gebeuren.
    na een lang eindelijk zwanger! blijft soms nog onwerkelijk, voel de kleine soms maar niet extreem veel. blijf dat toch apart vinden dat er leven in mijn buik groeit. Momenteel ligt de baby nog in stuit, dus we wachten rustig af.

    @ alle dames even een iets wat gênante vraag, maar heb soms dagen, of momenten meer jeuk bij mijn vagina, geen brandende gevoel, rood, of afscheiding die stinkt. dus vaginale schimmelinfectie is het niet dacht ik... maar jeuk, en heb neiging om te krabben. Herkent iemand dit? enig idee?? wil niet direct naar mijn gynaecoloog stappen.
     
  12. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83

    Hee leuk dat jij je ook meld!! Qua jeuk heb ij zelf geen last van dus kan ik je niet echt mee helpen. Maar is het bij of meer in je vagina ?? Anders misschien beetje sudo? Neem aan dat dat geen kwaad kan.. en anders even na de huisarts ik zou voor zoiets niet meteen na de gynaecoloog gaan
     
  13. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Wat vervelend dat je waarschijnlijk aan een prenatale depressie lijd. Hoop voor je dat snel redelijk over is en dat je nog van de laatste weken kan genieten van deze zwangerschap. Hoop ook dat je de zin na de babykamer ook kan maken. En geniet vooral vrijdag van de echoo!!
     
  14. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh dames, ik heb helemaal geen meldingen meer gehad en ben dit topic een beetje vergeten :oops:
    Ik heb ook 4 dagen in het zkh gelegen en ben net weer thuis. Ik lees later even bij. Hoop dat met jullie alles goed gaat!
     
  15. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    Jeetje wat lastig dat het zo zwaar valt! ik hoop dat je je snel beter voelt!
    Hoop dat het snel rustiger in je hoofd word!
     
  16. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    Welkom spannend ook dichtbij je eigen verjaardag.
    Baby kan gelukkig nog draaien dus dat scheelt en tegenwoordig doen ze ook natuurlijke stuitbevallingen hoeft niet gelijk keizersnee betekenen.

    Geen idee ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou niet gaan smeren met iets, wat vaker wassen met koud washandje? verlies je misschien urine ivm de zwangerschap? dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor de irritatie.
    Ik zou hiervoor ook niet naar de gyn gaan eerst via de huisarts.
     
  17. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83

    Ohh 4 dagen int ziekenhuis... :eek:
    Hoop niets ernstigs, hoe gaat het nu met je en met de kleine wel alles goed ? Rust maar goed uit! X
     
  18. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Bloedverlies en harde buiken. Met de kleine gelukkig alles goed! Nu met bedrust thuis. Saaaaai!
     
  19. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Oehhhh pittig dan schrik je je eigen ook een hoedje!!! Doe rustig aan meid snap dat bedrust vervelend is.. maar alles voor de kleine!! Dit worden zo inderdaad wel zware laatste loodjes!
     
    Diazz vindt dit leuk.
  20. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    Jeetje wat schrikken zeg! hoe is het nu ?
    Snap dat het vervelend is, zou me zelf ook mega gaan vervelen, maar even volhouden! we denken aan je!
     

Deel Deze Pagina