Mom to Be (Juli 2018)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mvrtjex93, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gaat allemaal goed! Lig lekker relaxed op de bank. Man heeft de middag vrijgenomen, dus zit vol smart op hem te wachten haha!
     
    lorreke vindt dit leuk.
  2. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.213
    355
    83
    Dat kan ik me indenken dagen duren lang en zijn saai dan.
    Wel heel lief dat hij de middag vrij heeft genomen!
     
    Diazz vindt dit leuk.
  3. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.213
    355
    83
    Hallo Dames

    Hoe is het hier verder?
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier vanaf half 1 verlof! :D wel aan toe door alle slapeloze nachten :|
     
    lorreke vindt dit leuk.
  5. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Hee, ja met mij gaat het nu wel lekker! Ik mag sinds deze week helemaal thuis blijven vanuit me werk! Het werd te zwaar ( moest ook 3 kwartier fietsen na het werk, en met mn bekken was dat erg zwaar aan het worden! ) Mn collega's hebben alleen gezegd dat ik een keer op de koffie moet komen haha, (ofja thee dan ik drink geen koffie:roflmao: ) Dus ondertussen ga ik nu 5 maanden thuis zitten. Het is even wennen, maar wel echt fijn even die rust voor mn bekken want over een aantal weken staat die grote klus me te wachten.. deze week ben ik wel meer over bevalling aan het nadenken.. Op een of andere manier zit ik er eigenlijk echt tegen aan te hikken ? Klinkt dat gek ?!:eek:.. Ik weet gewoon echt niet wat me te wachten allemaal staat na aanleiding dat dit ons eerste wonder kindje is! En mensen om me heen zitten allemaal Ach gewoon ruggenprik of morfine pakken ...:eek: Nee ik wil dat het liefste niet! Maar als je dan iedereen zo hoort , denk ik wat staat me toch allemaal te wachten!
    Ik wil het gewoon zonder pijn bestrijding doen! Vrouwen zijn er voor gemaakt toch?;):)

    Nu ben ik vooral na zaterdag aan het uitkijken! Dan ga ik de kleine man weer via 3D zien! mn moeder heeft altijd gezegd dat ze graag daar mee wil , en mn vriend natuurlijk ook ( maar die heeft er minder mee ) Die vind de echo fotos wel leuk maar een half uur staren was niet nodig van hem! haha.. Maar nu vertelde me moeder dat mn vader het ook leuk vind echos.. Mja mn vader is zn droge en die zegt dat allemaal niet tegen mij , die zegt eigenlijk helemaal niks. Hij vind alles prima ..

    Nu heeft mijn vader een eigen zaak, waarbij ook mn zusje verstand van heeft. en nu laten we mn vader zaterdag gewoon na het werk gaan en gaan wij voor dat we een echo hebben mn vader ophalen om te zeggen dat we iets gaan doen ( mn vader weet niet dat de 3D echo gepland staat) En dan mag die dus als verassing ook mee, omdat die dus echos ook leuk vind en natuurlijk hij ziet zn kleinzoon weer even! Ik ben erg benieuwd na zijn reactie! Gelukkig nog 2 dagen stil houden, zaterdag om 11.15 uur hebben we de echo! Als ik weer een mooi fototje hebben dan zal ik ook hem hier showen!
    Ik hou jullie ondertussen wel weer een beetje op de hoogte

    @Gootje1988 wat fijn dat je vandaag met verlof kan, Ga er van genieten en voor je het weet is de kleine spruit er dadelijk ook! :o:
     
  6. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.213
    355
    83
    Herkenbaar, hier ook heerlijk verlof, moet maar eens een hobby gaan zoeken denk ik , ga me nog vervelen haha..
    hier ook erg weinig slaap steeds. veel plassen
     
  7. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.213
    355
    83
    Fijn dat je inderdaad nu thuis zit, wat een verlichting voor je bekken! en wat een rust voor jezelf!
    Wat een mooie verassing voor je vader! hier volgende week weer verloskundige voor controle en groei echo.

    Qua bevalling, ik wil geen pijnbestrijding en ruggenprik komt er bij mij niet in, dan nog liever de morfine injectie dan ruggenprik, gewoon het idee dat ze mis prikken en jij altijd klachten blijft houden ivm je zenuw die er langs loopt naar je benen dat je gewoon ineens door je been heen zakt o.i.d. nee hoor de complicaties bij een ruggenprik vind ik niet fijn, dan nog liever via infuus helemaal onder narcose en dat het daardoor keizersnee moet worden dan ruggenprik. ga natuurlijk het liefst voor de natuurlijke bevalling en dan in bad, maar mocht het niet gaan dan morfine spuit en mocht het toch een keizersnee worden of geplande keizersnee ( hou alle scenario's open) dan alsnog geen ruggenprik. das ook de reden dat ik een bevalplan heb opgesteld daarin staat dat heel duidelijk.
    lachgas lijkt me ook wel wat,maar dat doen ze volgens mij alleen in engeland ofzo als ik dat wel eens zie op tcl, dat herken ik van hier niet.
    Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik het zonder pijnbestrijding kan, heb een hoge pijn grens en de naweeën van pijnbestrijding duren soms langer dan de weeën zelf, dus ga het gewoon zonder doen ;)
     
  8. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83

    Jaa ik wil het dus ook echt zonder doen, kwa lach gas weet ik dat ze het niet in NL doen. De vrouw van de neef van mn vriend is een ierse maar woont nu in NL en wilde het dus ook ivm dat het bekend was bij ieren en het haar wel ideaal leek. Alleen was er dus geen mogelijoheid voor hier in NL.
     
    lorreke vindt dit leuk.
  9. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ik kijk juist uit naar de bevalling! Heb er gewoon echt zin in alleen rechtop gaan zitten na de bevalling niet.... Bij m'n dochter toen een fluxus gehad dus dat is wel een grote angst van mij en dus een grote stap om weer rechtop te gaan zitten:|
     
  10. Another

    Another Bekend lid

    10 okt 2015
    680
    311
    63
    Ja dat maakt het wel een beetje spannend @Gootje1988 . Gelukkig hoeft het niet weer zo te zijn natuurlijk!


    Ik kijk ook echt heel erg uit naar de bevalling. Kan haast niet wachten. Van de week een bevalbad gekocht, die komt een dezer dagen ook binnen en dan ben ik er helemaal klaar voor! Zal je zien dat de baby nog rustig de tijd neemt tot ergens na 41 weken. *ongeduldig* :roflmao:
     
    lorreke vindt dit leuk.
  11. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Das ook wel eind ja!! lekker je rust pakken.

    hier ook nu ook met verlof! begon afgelopen 2 weken last van mijn bekken te krijgen en ben dus ook blij dat ik nu zelf kan inplannen en rust pakken wanneer het nodig is.
    de bevalling vind ik nog wel spannend, weet totaal niet wat ik kan verwachten,. (1e kindje)
    en weet ook nog niet zo goed wat te doen met pijnbestrijding. kan ik het aan,lukt het wel....
    weet dat vrouw voor gemaakt is, zoveel zijn mij voorgegaan. Maar toch vind het wel spannend.
     
  12. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Oehhh vandaag 3D echo!! Enorm veel zin in!!!:):):)
     
    Diddeltje en lorreke vinden dit leuk.
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Veel plezier!

    Nee hoop het ook niet maar kan d'r behoorlijk wakker van liggen, m'n man ook.... Vorige keer was het echt kantje boort :|
     
  14. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Helemáál verliefd! ♡♡♡♡
    Wij kunnen echt niet meer wachten! IMG_20180526_121121.jpg
     
    Diddeltje, Another en lorreke vinden dit leuk.
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Gaaf hé! Dit is mijn meisje met 27,4 ♥
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Diazz en mvrtjex93 vinden dit leuk.
  16. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.213
    355
    83
    Wauw! mooie foto`s hoor!
     
    mvrtjex93 vindt dit leuk.
  17. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een mooie echo!’
     
  18. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Jaa vind ik ook,we kunnen niet meer wachten op de kleine man♡
     
  19. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Zoo om 11.15uur weer naar de verloskundige. Ben weer benieuwd naar de kleine spruit hoe doe het verder in mn buik doet
     
    Diddeltje vindt dit leuk.
  20. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Zoo alles is weer goed! Meneertje was nog niet ingedaald maar dat kan natuurlijk. Over 4 weken krijgen we een groei echo. Vandaag alleen maar gekeken hoe die lag en hartje gehoord. Niet zo spectuculair geweest... Mja dat die het binnen nog prima vind is al fijn!
     
    Diddeltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina