Monnikspeper voor kortere cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saaaraaa, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Hallo,

    Wie heeft er ervaring met monnikspeper om een regelmatigere, kortere cyclus te krijgen? En hoe was dat?

    Ik overweeg om het te gaan gebruiken in de hoop een snellere eisprong te krijgen. Teunisbloemolie al geprobeerd maar heeft geen effect.
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Ik heb er geen ervaring mee. Mag ik vragen hoe lang je cyclus is? En hoe onregelmatig?
    Over teunisbloemolie lees ik veel slechte dingen. Die kunnen je cyclus juist behoorlijk in de war schoppen. Is het altijd zo geweest dat hij zo onregelmatig is?
     
  3. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Schommelt zo tussen de 20 en 50 dagen, helaas de laatste jaren al dus niet sinds de teunisbloemolie. Heeft naar mijn idee geen invloed op de duur van de cyclus, wel wat meer afscheiding. Gebruik het ook niet iedere ronde.
    Zal me er maar bij neer moeten leggen dat mijn lichaam geen regelmaat kent, maar dat is soms zo lastig. Zou zo fijn zijn als er iets is wat zorgt voor wat regelmaat ;)
     
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Ja dat snap ik, hier ook niet heel regelmatig maar na mijn 1e bevalling wel altijd een regelmatige cyclus gehad. Daarvoor was het ook drama. Uiteindelijk in een cyclus van + 50 zwanger geraakt maar begrijp de frustratie heel goed. Je weet gewoon nooit wanneer je precies vruchtbaar bent
     
  5. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113