Mooi "echt" fotoalbum waar te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mevrouwtje, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben opzoek naar een mooi foto album, binnenin gewoon blanco maar met een mooie omslag.

    Als ik google kom ik vooral bij online albums..
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
  3. frannie82

    frannie82 VIP lid

    28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Inderdaad bij een ouderwetse fotozaak vaak heeft Henzo mooie boeken!
     
  4. Chantalleke26

    Chantalleke26 Actief lid

    16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Wat voorgangers zeggen en boekwinkels (speciaalzaken) inlopen, die hebben nogal eens heel mooie boeken.
     
  5. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.219
    62
    48
    around the corner
    Dressed by Jill is een winkeltje in De Bilt wat vooral gericht is op bruiloften, maar ze hebben ook prachtige foto-albums die voor meerdere doeleinden te gebruiken zijn...
    Ze hebben een online shop maar ook een winkelpand waar meer keuze is dan op de site zelf...

    Wij hebben er daar 1 gekocht, prachtige kwaliteit en heel mooi om te zien!
    Fotoalbum
    Gastenboek
     
  6. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik heb een foto map bij de Hema gekocht met losse zwarte fotobladen, zijn er ook in wit.

    Een vriendin heeft een foto gefotoshopt en deze heb ik op de voorkant van de map geplakt.
    Zo kun je je eigen album maken.

    Maar is misschien niet helemaal wat je zoekt
     
  7. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Bruna heeft meestal ook mooie fotoalbums
     
  8. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Op de site van dressedbyjill staan hele mooie, dankje voor de tip. (ook veel andere mooie dingen trouwens!)

    Ik kan nog niet heel lang shoppen en bij de plaatselijke boekhandel hebben ze alleen saaie albums, via internet maken is natuurlijk wel mooi maar ik wil het meer eigen maken, ook met dingetjes ter herinnering.
     
  9. Juudje81

    Juudje81 Fanatiek lid

    14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik je een tip mag geven:
    probeer een boek te kopen waarvan je ook goed kan zien hoe dik de bladzijdes zijn. Hier in mijn enthousiasme 2 boeken gekocht bij de V&D (waren samen toentertijd in de aanbieding) en daar zijn de bladzijdes dus vrij dun van. Als ik er iets bij wil schrijven, zie je dat een beetje op de achterkant van de pagina. Niet heel handig dus. Om je het geklungel met schrijven op apart papier te besparen ;) raad ik je dus aan een boek met wat dikkere pagina's te nemen.

    Gelukkig gaat boek 1 hier al hard dus denk dat we boek 2 ook snel vol hebben en dan ga ik daar dus ook op letten :D Enne, ik vind het zelf ook érg leuk, zo'n zelf ingeplakt boek. Inderdaad: leuk met allemaal andere dingetjes erbij.
     
  10. trillian

    trillian Actief lid

    21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag

Deel Deze Pagina