mooie oksels

Discussie in 'De lounge' gestart door Inky, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zo doe ik het ook altijd en ook nooit geen last van ingroei of bubbeltjes :)
     
  2. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Het is een kwestie van door de pijn heen bijten.. Ik ben er nu inmiddels aan gewend, maar in het begin had ik ook de tranen in mijn ogen staan. Nu is gewoon ff het begin pijnlijk, maar op een gegeven moment is het verdoofd en dan voel je het niet meer zo erg.
    De beste remedie bij epileren is verstand en gevoel op nul (moeilijk ik weet het!) en snel doen, als je treuzelt of telkens stopt omdat het pijn doet, wordt de pijn hoe langer hoe ondraaglijker.
    Ik merk ook dat door het epileren de haartjes minder stug en sowieso minder terugkomen..

    Durf alleen mijn bikinilijn niet te epileren, want die pijn kan ik zelfs niet verdragen.. :oops:
     
  3. sas25

    sas25 Actief lid

    3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ik scheer met een rose wilkingson,met of zonder schuim,das maar net hoe het me uit komt,vaak vergeet ik de schuim mee te nemen onder de douche en vertik ik het om eruit te stappen daarvoor.
     
  4. Niet meer actief

    Ik heb hele mooie oksels, totaal geen stoppels or what so ever... scheer me altijd onder de douche met douchegel van Dove... prima spul!
     
  5. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Ik gebruik altijd Dove-zeep als onderlaagje. Scheert perfect!

    Amber
     
  6. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik scheer alleen met water!
     
  7. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    oke ik scheer met die vrouwenscheergel van gillete en de intuition.

    Maar ik ga eens zonder iets proberen dan. Ik scheer ook om de dag onder de douche. Dat van het scrubben heb ik ook wel eens gehoord ja. Toevallig heb ik de scrubcreme van het Kruidvat altijd. Is idd erg fijn!
     
  8. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik scheer mijn oksels onder de douche, eerst even wassen met zeep en dan met de ladyshave. Na het douchen een laagje uierzalf op voor bescherming en dan kan er weer deo op...
    En ik heb nooit (meer) last van lelijke rode bultjes of ingegroeide haartjes, dat had ik wel toen ik nog een mesje gebruikte.
     
  9. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik lees net een stukje in een tijdschrift van de huisarts van het jaar. Zij geeft antwoord op de vraag over bultjes na het scheren.
    Haar advies:

    Gebruik wegwerpmesjes ivm hygiëne, als je alleen rode bultjes hebt zonder wit erop dan 1 keer per dag scrubben met Betadine scrub (verkrijgbaar bij apotheek) heb je rode bultjes met wit erop dan 2 keer per dag scrubben met de Bethadine scrub.

    Ik ga het eens proberen volgende week. Het regent me nu te hard om met de kinderwagen naar de winkel te gaan.
     
  10. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik precies hetzelfde. Nergens last van!
     

Deel Deze Pagina