Mooie privé sites?

Discussie in 'Baby homepages' gestart door Raiza, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raiza

    Raiza Nieuw lid

    16 mei 2013
    2
    0
    0
    Delft
    Hoi allemaal,

    Ik ben eigenlijk nog heel nieuw hier :) maar ik post toch even een vraagje. Hopelijk op de juiste plaats! En hopelijk heeft een van jullie een idee dat mij op weg helpt. Ik wil namelijk dolgraag een prive site voor mijn baby opzetten en er zijn een aantal gratis varianten, dat weet ik inmiddels, maar die vind ik eigenlijk niet zo mooi. Heeft iemand ervaring? Tips?

    Alvast waanzinnig bedankt!

    Raiza
     
  2. esdoorzon82

    esdoorzon82 Nieuw lid

    8 jun 2013
    1
    0
    0
    Hoi Raiza,

    Ik vertoef hier pas sinds gisteren :D dus kom echt net kijken :) maar ehhh, misschien is Picasa iets voor je? Of, errug leuk, mijngroeidagboek.nl? Dat zijn de 2 die ik ken... Hopelijk heb je 'r iets aan of weet iemand anders nog iets. Succes!!!

    Esmee
     
  3. Antra

    Antra Niet meer actief

    Ik weet niet hoe handig je bent met computers en scripttaal etc?

    Ander zou ik zeggen: kijk eens naar wordpress , is redelijk simpel als je je er even in verdiept en zijn veel thema's en plugins voor te vinden.

    Succes !
     
  4. Raiza

    Raiza Nieuw lid

    16 mei 2013
    2
    0
    0
    Delft
    Dank je wel, allebei! Heel erg bedankt. Ik ga 't eens op mijn gemak bekijken, wie weet zit er iets tussen!

    @Antra: ik kan mijn weg wel vinden met computers en e-mail enzo, maar van scripttaal weet ik niet echt iets (Maar dat kan veranderen natuurlijk :))

    Nogmaals, bedankt!
     

Deel Deze Pagina