Mooie trouw-/feestlocatie omgeving Roosendaal, Etten-Leur, Breda, Bergen op Zoom?

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi hoi,

    Wie van jullie kent er een mooie trouwlocatie en/of feestlocatie in de omgeving van Roosendaal, Etten-Leur, Bergen op Zoom en Breda????

    En ik wil bij de trouwlocatie heel graag een mooi lang gangpad. Wij willen namelijk een mooi muziekstuk laten horen als we binnen komen lopen en dat duurt wel 5 minuten. Vandaar dat ik een lang gangpad nodig heb om de tijd een beetje op te vullen haha....:)
    Ik heb gezien dat de Sint Jan in Roosendaal wel een lang gangpad heeft, dus daar willen we sowieso even gaan kijken.
    Maar ik hoop dat jullie misschien nog meer locaties weten.

    En de feestlocatie moet een beetje stijlvol zijn, maar ook weer niet te chique. Graag in een mooie omgeving. Bijvoorbeeld in het bos of aan het strand (dat laatste wordt misschien wel erg moeilijk).

    Nou, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.:)

    Groetjes,
    Linda
     
  2. wendyw80

    wendyw80 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    #2 wendyw80, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  3. klein hummeltje

    klein hummeltje Bekend lid

    10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Hoi hoi!

    een vriendin van me is getrouwd in de kerk in wouwse plantage, vond het erg mooi (maar weet niet meer of dat aan de locatie of het bruidspaar lag ;))
    Verder is de Kloof in het bos bij Bergen op Zoom altijd een goeie om te feesten volgens mij. Redelijk traditioneel wel. Ons feest was in een kroeg, maar daar ben je niet naar op zoek volgens mij :D
    Spannende tijden hoor! Veel plezier met de voorbereidingen! (en dat méén ik, geniet ervan!!!!!)
     
  4. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Voor het feest vonden wij het Appeltje in Bergen op Zoom (bos) echt hardstikke leuk!
     
  5. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Een hele mooie feest-locatie is kasteel "Het Ravenhof" in Putte. Het ligt nét over de grens dus eigenlijk in Belgie.
    Maar ja,dat is misschien net iets te ver want het is nog 20 minuten vanaf Bergen op Zoom.
     
  6. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.849
    423
    83
  7. tulip

    tulip Niet meer actief

    de nieuwe kloof in bergen op zoom is echt geweldig.

    en de orangerie van de mattenburgh tussen bergen op zoom en hoogerheide.

    en helemaal geweldig is natuurlijk ook de feestzaal bij het markiezenhof in bergen op zoom.

    hee, allemaal buurtgenoten hier???;)
     
  8. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Daar lijkt het wel op tulip :)
     
  9. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
  10. naomi123

    naomi123 VIP lid

    22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik vind als feestlocatie de zaal in Den Veehandel in Wouw erg mooi!! hier wilden wij graag ons feest geven maar de zaal was al bezet dus toen het cafe daar gepakt;)
     
  11. tulip

    tulip Niet meer actief

    dacht dat ik de enige was in deze uithoek.:D
     
  12. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    haha nee hoor hier nog 1... en nog meer zo te lezen :)
     
  13. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hiero nog eentje...:D Wij hebben gefeest bij Non Plus Ultra in Woensdrecht, een super feestadres, maar ik denk dat je zelf toch iets anders in gedachten hebt. Mattemburgh/Markiezenhof/Ravenshof zijn alledrie erg mooie locaties om te trouwen.
     
  14. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    In die omgeving is de Onze Lieve Vrouwen Abdij in Ossendrecht ook erg moo. Ligt in ieder geval in het bos. En als je gasten hebt die van verder weg komen, kunnen ze er slapen.
     
  15. tulip

    tulip Niet meer actief

    dat is ook heel mooi, heb ik ook al vaker feesten gehad.

    bianca, de non plus is heel gezellig, maar ik denk idd dat ts iets anders voor ogen heeft.
     
  16. Ellen27

    Ellen27 Bekend lid

    12 sep 2008
    739
    0
    0
    Wij zijn getrouwd in het koetshuis van landgoed Anneville, bij Ulvenhout. Ligt midden in het bos, echt een hele mooie plek. Daar vlakbij ligt de Fazanterie, ook in het bos. Een hele mooie feestlocatie. In het Liesbos ligt "De Boswachter", daar kun je ook feesten geven.
     
  17. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

  18. tulip

    tulip Niet meer actief

  19. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

  20. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief


    **proest** :p
     

Deel Deze Pagina