Hartje horen met 11,5 week?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door pindarotsje1979, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindarotsje1979

    1 mei 2007
    17
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Dordrecht
    Hallo allemaal.

    Volgende moet ik naar de verloskundige. Daar gaan ze dan proberen het hartje proberen te horen..maar ze kon niet met zekerheid zeggen of ze dan een hartje zouden horen. Ik zou het natuurlijk heel erg leuk vinden als ze een hartje kunnen horen...

    Wat zijn jullie ervaringen. Kun je met 11,5 week al een hartje horen?

    Ik zou me zorgen maken als er geen hartje te horen is, mede dankzij mijn eerder miskraam!

    Ik hoor graag van jullie!
     
  2. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallooo !

    Bij mij hadden ze aparatuur waarmee ze het met 8weken zouden kunnen horen, en met 9 wkn en 3 dagen ofzo toen hoorde ze niks, dus ik mocht later terug komen, toen ik 10 weken en 3 dagen was hoorden ze weer niets.. Toen was ik zoooo bang hebben ze een echo voor me geregeld, daar hoorden we en zagen we het kindje!

    Je moet er echt op staan hoor, anders ga je jezelf helemaal gek maken, mochten ze het niet horen, gewoon vragen om een echo!

    Afgelopen maandag hoorde ze het hartje wel :D
    Ik was helemaal HAPPY !

    -xxx- Succes
     
  3. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik hoorde het met 11 weken niet kloppen, maar kon het wel op de echo zien kloppen ,..
     
  4. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn dochter hebben ze met 9 weken het hartje geluisterd en het was goed hoorbaar!

    Nu in deze zwangerschap heb ik een andere verloskundige en die luisteren pas met 15 a 16 weken...
     
  5. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij waren ook met 11 wk bij de verloskundige en we hebben t horen kloppen..moest goed luisteren maar je hoorde t wel.ik heb toen meteen een angel sound gekocht en luister zelf nu zo af en toe wel eens (soms alleen soms samen)....eerst moest ik goed zoeken en nu heb ik m al snel gevonden en je hoort t ook steeds duidelijker worden..zo mooi
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij ons hoorde ze t met 9 a 10 weken ook niet.. maar dit was normaal zei ze..
     
  7. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    bij de ene horen ze m idd wel en bij de ander niet.ligt er ook aan of ie aan de voorkant ligt of niet.
     
  8. Lieke1982

    Lieke1982 Lid

    8 jul 2007
    48
    0
    0
    Ronse (België)
    Wij hebben vandaag voor de eerste keer het hartje gehoord :)
     
  9. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat verschilt heel erg meid, ik had die angelsound toen ik krap 12 wkn zwanger was en had me er al op ingesteld dat ik het hartje waarschijnlijk niet zou kunnen horen, maar niks was minder waar...ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt kan ik het hartje tot nu toe steeds vinden...

    het verschilt idd...bij de 1 kan je het hartje al horen met 9 wkn terwijl de ander pas het hartje hoort met pakweg 13 wkn.....

    succes
     
  10. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Bij mij durfde de vk het niet aan om voor de 13 weken te gaan luisteren, maar zelf heb ik het thuis al met 11w3d gehoord, met de angelsounds. Dat geluid is veel duidelijker dan de dopler bij de vk. Bij de 13 weken kon zij hem maar moeilijk vinden, terwijl ik hem thuis binnen 1 minuut duidelijk had! Maar het ligt er aan waar de beeb ligt, waar de placenta ligt.. dus als je bij 11 weken nog niets hoort, is echt geen uitzondering!
     
  11. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik heb t hartje in het zkh gehoord toen ik 10wk en 3 dagen zwanger was!

    Echt super om te horen!
     
  12. carotje

    carotje Nieuw lid

    27 jul 2007
    2
    0
    0
    groepsleidster
    grunn
    hoi ja ik heb er ervaring mee ik ben nu zelf bijna 14 weken zwanger en afgelopen dinsdag zouden we het hartje ook tehoren krijgen maar heelaas geen toontje te horen maar op de echo van een week eerder zagen we het hartje wel kloppen dus het is misschien toch nog te vroeg om het te horen over 2 weken moet ik er weer heen en dan hopen dat we het wel horen

    veel liefs carolina
     

Deel Deze Pagina