Morgen uitgerekend! wie nog meer aan het wachten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 9 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

    Nora1983 Fanatiek lid

    21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Morgen ben ik uitgerekend van onze 2e! Jeetje, wat ging de tijd snel!! Ik voel me nog steeds prima, op de ongemakken vd laatste loodjes na(bejaardentempo met lopen, slecht slapen, moe, vergeetachtig, vaak plassen, en hier en daar wat kramp/druk in onderbuik en onderrrug).
    Het is nu echt afwachten, ik ben blij als het zover is! Hoewel ik ook wel tegen de bevalling op zie, omdat mijn 1e een inleiding was, en we nu hopen op een natuurlijke manier en ik dat nog nooit ervaren heb! Ook maak ik me zorgen dat ons kindje straks toch via de medische weg geboren moet worden als het nog langer gaat duren. De inleiding bij onze dochter was erg heftig en pijnlijk, en ik krijg al angstzweet bij de gedachte dat ik het weer zou moeten meemaken!

    Wie is er nog meer binnen enkele dagen uitgerekend? en hoe gaat het met je? Je mag hier ook je gal spuwen als je het echt hé-le-maal gehad hebt met die dikke buik!! ;) Mss kunnen we elkaar een beetje steunen....
     
  2. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik moet nog even! Maar wil je even succes wensen! Hopelijk een goede bevalling! Succes met de laatste loodjes!
     
  3. Fritsie

    Fritsie Actief lid

    11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag uitgerekend!
    Vorige zwangerschap werd een keizersnede ivm stuitligging, nu ligt deze baby goed en is het afwachten geblazen.
    Ik voel mij nog prima, idd wat krampjes in mijn onderbuik, maar heb niet het idee dat er al het 1 en ander gaat gebeuren. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets!
    Merk wel dat ik nu wat ongeduldiger word, mijn dochter melde zich spontaan met 39 weken en heeft dus niet de geplande keizersnede afgewacht.
    Sta al vanaf vorige week in de startblokken! ;) maar kan natuurlijk ook zomaar nog 2 weken duren...
     
  4. Jezz84

    Jezz84 Actief lid

    30 dec 2012
    455
    111
    43
    Ik ben nu 38 weken maar heb ook het gevoel dat ik op wacht sta.. onze dochter is met 37 weken geboren, ook door een inleiding dus iedere dag na de 37 weken voelt als overtijd gaan haha! Weet dat het nog wel even kan gaan duren. Bij jou ook spannend zeg! Gek hè ok nu op een natuurlijke bevalling te wachten, vind dat ook spannend: wanneer begint het en hoe? Sterkte nog even met wachten, hopelijk duurt het niet te lang
     
  5. Liesbeth1982

    Liesbeth1982 Actief lid

    31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Ik ook bijna 38 weken. En ik ben het zooooo zat! Van mij mag het morgen komen hoor!
    Maak me ook heel erg zorgen of het wel goed gaat daar binnen...
     
  6. AJO

    AJO Actief lid

    9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ik ben maandag (29-5) uitgerekend, ook van de 2e. Mijn dochtertje kwam met 39w4d, en ik had eigenlijk verwacht al eerder te bevallen :oops:, maar helaas.
    Veel harde buiken en wat (menstruatie)krampen, maar nog niks wat doorzet helaas. Ben het erg zat en moe. Ik moet echt rustig aan doen, anders krijg ik veel pijn in mijn bekken. En deze warmte vind ik ook niks. Normaal al niet, maar hoogzwanger helemaal niet. Heb nu nog minder energie.

    Ik zag eerder ook wel wat op tegen de bevalling, maar kan nu niet wachten tot het gaat beginnen!!
     
  7. Ralixo

    Ralixo Lid

    28 nov 2016
    95
    15
    8
    IT'er op verschillende projecten
    Spannend! Ik ben volgende week dinsdag 30-5 uitgerekend van ons 1e kindje (een zoontje). Voel me niet topfit, ben sinds gisteren erg verkouden en mijn bloeddruk is aan de hoge kant. Om de 2 dagen komt de verloskundige langs voor een check.
    Ze doen nog niets, pas als het hoger wordt.
    Advies van de verloskundige was om dit weekend binnen te blijven overdag ivm de hitte.
    Ik hou ook gigantisch veel vocht vast in mijn handen en voeten waardoor lopen zeer pijnlijk is en ik amper iets kan vasthouden.
    Ben inmiddels wel klaar met de zwangerschap, zou fijn zijn als de kleine dit weekend nog geboren wordt haha.
    Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling toe, succes met de laatste loodjes! :)
     
  8. bo1986

    bo1986 Bekend lid

    16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hier ook inmiddels de 39 weken gepasseerd, zo raar want hij mn zoontje ben ik bevallen met 39 weken en had nu heel naïef gedacht dat ik ervoor wel bevallen zou zijn maar deze Dane heeft het prima naar haar zin hierbinnen
     
  9. Danielle1989

    Danielle1989 Actief lid

    10 okt 2016
    135
    26
    28
    Morgen 38 weken! Van mij mag ze nu meteen komen! Veel last van mijn buik en moet vaak naar de wc...sowieso geen roze wolk zwangerschap. Ben zo blij als ze er is!
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Spannend allemaal! Veel succes en gezondheid gewenst!
    Ik moet nog heel lang :)
     
  11. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik ben ook aan het afwachten en aftellen. Zelfs al een ananas hart gegeten en probeer de drukpunten op m'n enkels 's avonds te vinden en laat m'n voeten masseren. Maar mevrouw blijft lekker zitten. Geen enkel teken van baby....
     
    bo1986 vindt dit leuk.
  12. bo1986

    bo1986 Bekend lid

    16 aug 2012
    899
    40
    28
    Haha was het dat wel te eten @AmyW ?
     
  13. AJO

    AJO Actief lid

    9 jul 2014
    300
    2
    18
    Vandaag mijn uitgerekende datum. En helaas zit baby ook nog lekker binnen. Ben het zo zat! En dan wordt het ook nog zo warm vandaag. Heb mijn dochtertje net naar de Gastouder gebracht en de laatste boodschapjes gedaan en verder doe ik helemaal niks vandaag.
     
  14. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    De vorige keer had ik een fles bitter lemon (royal club) op diezelfde avond braken m'n vliezen - toeval? Of toch niet?
    Oké de weeën bleven uit dus het werd een inleiding -vraag is wat je liever hebt :p
     
  15. Liesbeth1982

    Liesbeth1982 Actief lid

    31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Bitter lemon is besteld! :p
    Morgen naar de gyn voor controle.
    Benieuwd wat hij zegt...
     
  16. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Bitterlemon :
    Check!
     
  17. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Heb al 2 flessen leeg ;) zou het vanavond starten??
     
  18. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ow hoor dat dat spul in ananas en bitterlemon en tonic ervoor kan zorgen dat de baby poept i het vruchtwater :-\
     
  19. bo1986

    bo1986 Bekend lid

    16 aug 2012
    899
    40
    28
    Nou nou
    Vandaag mn uitgerekende datum maar nog steeds niks :(
    De kleine dame heeft er echt geen zin in
     
  20. Woelmuisje

    Woelmuisje Actief lid

    12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vrijdag uitgerekend! Van m'n zoontje beviel ik op de uitgerekende datum, dus ben benieuwd wanneer deze kleine meid zich meld!
    Al veel last van voorweeeen en menstruatie pijn en 'druk'. Maar niets zet door. Spannend!

    Hoe is t bij jullie nu?
     

Deel Deze Pagina