Muizen tussen plafond: doodsbang

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

    Luciaatje Fanatiek lid

    15 nov 2011
    2.347
    0
    36
    Psycholoog
    Muizen is dus echt mijnergste nachtmerrie, ik ben zoooooooooooo bang van die vieze/ kriebelige/ harige / pootjesachtige beesten. Iedereen zegt ze doen niks, maar het is echt een fobie geloof ik :p

    En nu komt de nachtmerrie uit haha, we hebben ze tussen de (houten parket)vloeren, en ik hoor ze boven mn hoofd als ik in bed lig. Er staan al korrels, daar hebben ze van gegeten zagen we gisteren, dus hopelijk is het gauw over maar ben ook zoooo bang dat ze naar binnen komen, en dan op mn bed neervallen ofzo :$:$:(:):):) en ik word er ook echt wakker van, het is heeeel goed te horen soms is het geluid zo hard, dan denk ik, is het wel een muis en niet iets nog ergers?? :):):)
    Nog meer mensen last van??
     
  2. Marjolente

    Marjolente Bekend lid

    13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Bij mijn ouders lopen ze over het plafond heen over het hele blok (ongeveer 10 huizen). Je kunt er eventueel een ongediertebestrijding voor langs laten komen, zodat zij een en ander kunnen bestrijden. Je kunt ook zelf klemmen zetten...

    Sterkte, hoop dat ze spoedig weg zijn!
     
  3. 24Mandy24

    24Mandy24 Fanatiek lid

    23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Krijg er ook de kriebels van en idd ze doen niks.. Hoop dat je er snel vanaf bent!
     
  4. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ieeehhhhhh bij ons kwam er eerste kerstdag eentje uit de kast gewandeld :s zat een gat achterin de keukenkast waar hij door kwam...
    Maar door een plafond kunnen ze niet zomaar door lijkt me? Wel als er ergens gaten zitten dus zorgen dat alle gaten in kasten etc dicht zijn...
     
  5. mavi derya

    mavi derya Fanatiek lid

    4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wij hebben/hadden er een in de keuken.. Zag een paar dagen geleden dat hij het doosje met korrel leeggegeten had en vol gegooid had met een etiket wat hij versnipperd had en nu geen keutel meer gevonden.. Dus ik hoop dat hij weg is..
     
  6. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wij hebben hier in de straat op dit moment een plaag. Komen hier vanuit de meter kast naar binnen.
    Vorige week is de woningbouw geweest om de gaten dicht te maken. Nu net lag heel de aanrecht weer onder de muizen keutels. En hebben van mijn poets doekje denk ik een nestje gemaakt.
    Ik heb overal al ratten en muizen gif staan maar die slimme beertjes trappen nergens meer in.
    Ongedierte bestrijding begint er niet aan zolang de rest van de wijk niet belt. En de buurvrouw vertikt het om te bellen want ze heeft er geen 50 euro voor over.

    Ik heb nu dus ook echt schrik
     
  7. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier vorige winter muizen gehad. Heeft echt wel een tijd geduurd voordat we ervan af waren. Denk dat we er wel 10 dood hebben gevonden. De directe buren hadden ook zeker hetzelfde aantal dood in huis. Ze maken een hoop herrie viel me op!

    Tja, ze kunnen door hele kleine gaatjes die beestje....
     
  8. MamalovesJ

    MamalovesJ Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    hihi dat je zo bang bent voor muizen
    ik vind ze echt super schattig!
    die beestjes doen helemaal niks :p
     
  9. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb er 1 in huis gehad
    toen een kat genomen hahaha

    kat is er nogsteeds muis is weg ahaha

    nee maar goed ik zou toch kijken voor ongedierte en die beestjes zijn banger voor jou!
     
  10. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ze doen niks idd maar. Ze plassen en poepen overal. Zelfs in de box van ons meisje.
    En je kan er hardstikke ziek van worden hantavirus en zo alleen al bij het inademen van die lucht
     
  11. Luciaatje

    Luciaatje Fanatiek lid

    15 nov 2011
    2.347
    0
    36
    Psycholoog
    Ongediertebestrijding gebeld!! Volgens hen klopt het dat de korrels weinig uithalen! Ze komen zaterdagochtend met zwaardere maatregelen haha.
    Nog twee nachten getrippel boven m'n hoofd!!
     
  12. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    hier hebben we ze ook elk jaar en deze nacht was het zover, de 1e keer dit jaar, grappig dat net vandaag een topic erover begint :p

    ook tussen het plafond en de zoldervloer en die beesten maken lawaai, echt niet normaal,het was er maar eentje denk ik

    we leggen dan altijd korreltjes, plafondlamp eruit, korreltjes neerzetten wn lamp weer terug

    het duurt alleen een eeuw neerdat die beesten die korrels gevonden hebben en danals ze ervan eten duurt het nog eens 4 nachten ofzo pff
     
  13. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    Vervelend meis tis wat met die fobieen hier therapie misschien (zit te geinen natuurljmk)
    Zou idd ff ongediertebestrijding raadplegen
    Succes ermee
     
  14. noid

    noid Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier ook muizen tussen het plafond, en bij de buren ook. Heb aan de andere kant studenten wonen en ben bang dat ze daar vandaan komen. Al een paar keer een muis gevangen in de keuken, vorige week kwam er nog een onder t aanrecht uit haha. Paar maanden geleden lag er één dood in mijn washok.

    Ik schrik ervan, en het is vervelend, maar ben verder niet heel bang. Valletjes zetten en idd korrels, dat doen wij ook.
     
  15. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    bang ben ik ook niet maar als je om 3u snachts wakker wordt van dat lawaai, brrr

    wij hebben een houten plafond maar die plankjes liggen niet helemaal tegen elkaar aan (weet niet hoe ik het moet uitleggen) maar er zijn dus spleten tussen die planken, ligt wel nog zo een soort plastiek op.

    maar als je die dingen bezig hoort dan krijg je ook van die rare beelden in je hoofd dat er elk moment zo een muis naast je op bed ligt ofzo haha
     

Deel Deze Pagina