N.a.v. het topic ‘eten, eten, eten’-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Syane, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Van het weekend sinds jaren twee jurken gekocht. Nu nog de moed verzamelen in die buitenhuis aan te doen.:oops:.

    Ik heb er dan al een hemd onder maar vind dat je mijn buik en navel zo blijft zien terwijl de jurkjes echt niet door schijnen.

    Wat dragen jullie onder jurkjes?
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Snoekie fijn dat het weer beter gaat. Het klinkt wel als een enge ervaring.
    Ik draag altijd onder mijn kleding een hemd, ook onder een jurk. Als extra bij een jurk een soort van wielrenbroekje, omdat mijn benen tegen elkaar aan schuren.
     
  3. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Wat vervelend van je klachten.

    Ik draag altijd jurken, zomer en winter. Geen rokken en broeken, zeker die laatste vind ik vreselijk maar ook een rok zit me niet lekker. Wat is het voor stof dan, dat je zo goed je navel en buik ziet? Tekent het uit of schijnt het door? Ik draag altijd een beha en een hempje. En dan eventueel over mijn ondergoed een soort wielrenbroekje, dat is een korte legging https://www.zeeman.com/nl/dames-short-av-000019193.html maar dan in het zwart. Dat doe ik vanwege plakkende of schurende benen. Bij een strak jurkje, draag ik ipv ondergoed ook wel een corrigerende onderbroek met pijpjes en hoge taille.

    https://shop.bestseller.com/nl/nl/bc/dames/kleding/jurken/loose-fit-jurk-met-korte-mouwen-15153021.html?cgid=bc-women-dresses&dwvar_colorPattern=15153021_NightSky_630881

    http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0637280002.html

    https://www.cottonblues.nl/nl/casual-jurk-met-strepen-deep-blue.html

    Dit soort jurken draag ik graag!
     
  4. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Zo’n broekje heb ik nog wel liggen das een goede.

    Het schijnt niet door maar is een beetje zo dat je op mijn buik de inham van een navel ziet. Zal het met hempje nog eens proberen misschien dat het dan minder opvalt.

    Thanks voor de tips :)
     
  5. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Oh zo, ik snap wat je bedoeld. Ik heb dat geloof ik ook als ik niet een strak hempje of broekje met hoge taille aan heb.
     
  6. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Hè hè. Vandaag de voerde dag dat ik naar mijn werk ben gefietst. Gaat gied dus. Zat alleen wel bij wijze van expiriment eens met een jurk op de fiets, maar dat is toch niet ideaal. :o:
     
    Triangel vindt dit leuk.
  7. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Haha Syane, mij lukt dat ook niet. Ik zie andere vrouwen met jurk fietsen en dat blijft prima op z'n plek zitten en ik zit haast in m'n onderbroek op de fiets omdat dat ding omhoog waait.
     
    Syane vindt dit leuk.
  8. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Fietsen met een jurk is weer minder ja, als je verder helemaal blote benen hebt..

    Hier gaat het nog niet zo. Niet volledig volvreten hoor, maar niet zo strak als eerst en de omstandigheden zijn ook niet super in dit zomerse weer. :p Barbecue hier, ijsje daar.
     
    Syane vindt dit leuk.
  9. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    Hier gaat het op zich lekker.
    De kilo's vliegen er niet af, maar zolang het getal op de weegschaal blijft dalen ben ik tevreden. :D
     
    Syane vindt dit leuk.
  10. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Yep. Hier ook. Heb er wel een fietsbroekje onder maar dan nog.
     
  11. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb er ook een fietsbroekje onder, maar op de fiets schuift dat ding naar boven :rolleyes:
     
  12. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Imona 65 kg | 96.0 kg | -4 kg
    Suus1983 85 kg | 101.4 kg | -5.3 kg
    2littlemonkeys 80 kg | 101.3 kg | - 3 kg
    Sjorsje 80 kg | 102,2 | 88,8 kg | -13,4 kg
    Caruli 75kg | 97.3kg | 86.3 | - 11kg
    Syane | - 25 kilo | - 10 kg
    Ienemine | -25 | -10.3kg
    Fee89 75 kilo | 87,3 kilo | -9,2 kilo
    Hatsie 67 kilo l 71 l -8,2 kg
    Snoeki 61kilo | 81 kilo | -5,5 kilo
    Triangel 60 kg | 73 kg | 70 kg | -3 kg
    Pantoffelheldin 80 | 97.5 | 95 | -2.5kg
     
  13. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    @sjorsje Wat ben je al een eind op weg. Goed van je!
     
    sjorsje vindt dit leuk.
  14. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Ik ga eindelijk weer een beetje lekker, maar veel zal er niet af zijn denk ik. Ik wil graag zaterdagochtend 69 kilo wegen en hopen dat ik dan na de zomervakantie 66 kilo weeg. Maar of ik de 69 haal.. Een hele tijd terug alweer woog ik 70 en na die tijd tot nu toe dus heb ik mijn kop ik het zand gestoken en maar een beetje aangerommeld..

    Gisteren op school gegeten ivm het afscheid van groep 8, dat was geen gezonde maaltijd en morgenavond een afsluiting met het team, wederom niet gezond. En zaterdag worden mijn dreumessen peuters!
     
  15. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Toch wel verdacht stil hier, dames. ;)

    Ik heb me vanmorgen gewogen. Rond de 71. Ik weeg me altijd meerdere keren op een ouderwetse weegschaal maar ik krijg dan altijd wisselende resultaten. Ik kan het nooit laten er een tweede keer op te gaan staan, want wie weet is het dan net even minder. En als het dan juist meer is, moet ik natuurlijk er nog een derde keer op gaan staan om iig hetzelfde resultaat als de eerste keer te zien. Vandaag dus rond de 71. Dat zal zaterdag vast geen 69 zijn en dat was wel mijn doel, maarja.

    Ik heb net fruit staan snijden, ik neem lekker vers fruit mee vanavond naar de afsluiting met het team. Heerlijk sappige meloenen en ananassen, jummie.
     
  16. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Triangel lekker fruit. Ik heb deze week wel wat gezondigd. We hebben al onze verjaardagen afgelopen zaterdag gevierd en ik was zelf dinsdag jarig en ben met mijn man uit eten geweest. Zit nu net aan de 89. Zaterdag vertrekken we op vakantie en ben heel benieuwd wat na 3 weken de schade zal zijn.
     
    Triangel vindt dit leuk.
  17. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    Ik ben overgestapt van Sonja bakker naar weight watchers.
    Vind het fijn om een stok achter de deur te hebben.
    Ook fijn dat ik alles mag eten zo lang het aan het eind van de dag maar klopt qua punten.
    Ik ga maandag weer wegen , zat afgelopen dinsdag nog gewoon op 95 kg dus die 2.5 is er nog steeds af
     
    Triangel en sjorsje vinden dit leuk.
  18. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    Imona 65 kg | 96.0 kg | -4 kg
    Suus1983 85 kg | 101.4 kg | -5.3 kg
    2littlemonkeys 80 kg | 101.3 kg | - 3 kg
    Sjorsje 80 kg | 102,2 | 88,8 kg | -13,4 kg
    Caruli 75kg | 97.3kg | 86.3 | - 11kg
    Syane | - 25 kilo | - 10 kg
    Ienemine | -25 | -10.3kg
    Fee89 75 kilo | 87,3 kilo | -9,2 kilo
    Hatsie 67 kilo l 71 l -8,2 kg
    Snoeki 61kilo | 81 kilo | -5,5 kilo
    Triangel 60 kg | 73 kg | 70 kg | -3 kg
    Pantoffelheldin 80 | 97.5 | 94 | -3.5kg
     
  19. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    Vorige week dinsdag begonnen met weightwatchers , vandaag gaf de weegschaal een kg minder aan :D
    Het gaat erg goed op het moment.
    Vind weightwatchers een fijn "dieet"
     
  20. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    @Pantoffelheldin hoe gaat het nu met de weightwatchers?

    Ik heb niet veel hoeven teruglezen, haha. Wij zijn afgelopen nacht teruggekomen van vakantie. Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen. Hopelijk ben ik ze snel weer kwijt.
     

Deel Deze Pagina