Na 1 week ongesteld , weer ongesteld?!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door KellD, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Beste Meiden.

    Ik heb een vraag:
    Ik ben op 02-07 bevallen van een hele mooie meid L* met 40 + 2 zwangerschap.
    En op 05-08 brak mijn ongesteldheid weer door. Ik herkende alles aan me zelf als een normale ongesteldheid, dit heeft echter wel een week geduurd. Nu is het 19-08 en ben ik weer ongesteld geworden zeg maar, dezelfde kwaaltjes van een normale ongesteldheid. Het is wel gewoon helderrood bloedverlies, alleen nu heb ik wat meer slijm verlies erbij.

    Kan dit 'weer' een normale ongesteldheid zijn? Of hoort dit meer onder het na vloeien? Zijn er vrouwen die dit ook hebben gehad? ik hoor graag van jullie.

    Alvast bedankt!
     
  2. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je dochter!
    Mag ik vragen waarom je een * achter haar letter zet? Ik hoop toch niet dat ze een sterretje is geworden :oops::(

    Ik denk dat je cyclus even helemaal in de war is maar denk dat dat niet erg is. Houdt het even in de gaten en als je veel bloed verliest ofzo dan even aan vk of huisarts vragen?
     
  3. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Helaas betekend het * dat ze wel de allermooiste ster aan de hemel is.
    Bedankt voor het reageren. Ik hou het bloedverlies in de gaten. en anders dan maar even de huisarts bellen.
     
  4. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met jullie dochter.. tegenlijk ook gecondoleerd met dit zware verlies.

    Het lijkt erop alsof je cyclus in de war is. Komt vanzelf goed :) ik had het ook na beide bevallingen.

    Heel veel sterkte ♡
     
  5. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
     
  6. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Bedankt voor het reageren! Dankjewel, ik dacht ook al wel dat het mijn cyclus moest zijn die in de war is. Want bij alle 2 de ''ongesteldheden'' heb ik dezelfde verschijnselen. Ik weet echter zeker dat dit ongesteldheid is. Hopelijk pakt mijn cyclus zich wel weer op. dan kunnen we weer verder kijken :)
     

Deel Deze Pagina