Na 7 weken nog steeds niet ongesteld na Morning After Pil. Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jolans, 11 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolans

    Jolans Nieuw lid

    11 nov 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames, (hopelijk zit mijn vraag in de juiste topic)

    Ik ben vrij onregelmatig ongesteld heb in de week van 18 september mijn laatste menstruatie gehad. Op 3 oktober ongelukje gehad. 4 oktober MAP geslikt. Een paar dagen later welbekende lichte bruine bloeding (welke volgens de huisarts niet als ongesteldheid kan worden gerekend) die een paar dagen aanhield. Voor de rest geen klachten van MAP.

    In de week van 23 oktober lichte bloeding met slijm. Ik blij want dacht dat ik ongesteld ging worden. Maar het hield niet aan. Anderhalve dag misschien en druppels terwijl ik normaal liters vloei. Maandag 6 november bij het opstaan een stekende pijn in mijn onderbuik die doorliep naar mijn vagina. Daarna menstruatieachtige krampen en ik weer blij want dacht dat ik nu echt ongesteld ging worden. Maar niks.

    Vervolgens tot nu toe last van misselijkheid, lusteloosheid, menstruatieachtige krampen en drukkend gevoel in mijn onderbuik/bekken. Paar dagen geleden seks gehad en daarna bruin bloedverlies tot nu eigenlijk.

    Zwangerschapstest wijzen negatief uit. Huisarts zegt nog een week te wachten en dan weer een test te doen. Mijn ongesteldheid is nu dus ruim 7 weken geleden.

    Iemand ervaring? Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Heeft de MAP nog steeds effect op mijn lichaam en hormonen? Maak me zorgen namelijk.
     
  2. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Denk inderdaad dat je cyclus dan ontregeld is... Als je 3 oktober onveilige seks hebt gehad dan zou je inmiddels rond 8 weken zwanger zijn en had je wel positief moeten testen lijkt mij
     
    Esila vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina