Na afleestijd streepje weg, positief of niet? Wie ervaring?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 2 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken! Weer in spanning zeg.. ik moet wel zeggen dat ik je testen er mooi uit vond zien hoor! Hopelijk gaat het de goede kant op, het is je gegund en ik duim mee voor goed nieuws!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  2. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh nee, wat schrikken zeg :( Ik hoop echt dat het de goede kant op mag gaan. Ik duim voor je!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Och wat schrikken dit! Duimen draaien weer hoor!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  4. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Goedemorgen. @ hier nog steeds bloedverlies. Heb ff via google gezocht naar aanhoudend bloedverlies begin zwangerschap. Dat blijken dus best veel vrouwen te hebben op dezelfde manier als ik. Dat stelt me dan wel weer gerust. Heb geen stolsels en geen kramp. Dus wat dat betreft niet zorgelijk. Het kan natuurlijk alsnog 2 kanten op. Maar scheelt dat ik weet dat het niet abnormaal is.
     
  5. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Af en toe kom ik stiekem even spieken hoe het met je gaat en draai duimen op achtergrond!
    Hebben ze het opgemeten?
    Adhv de afmeting vd vruchtzak Kun je bijv al een beetje zien of termijn klopt en zouden ze over een week kunnen zien of dit goed is toegenomen en normaal ontwikkeld...

    Wat een spanning allemaal! Hoop op een goede afloop! ❤️
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  6. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Oh nee zeg meid wat lees ik nu..... ga heel hard voor je duimen. Hou je ons op de hoogte?
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    De gyn heeft wel gemeten maar het meeste is langs me heen gegaan, was heel erg gespannen en kon alleen maar huilen. Enige wat me bij is gebleven is dat zij zich niet direct zorgen maakte en alles er voor de termijn niet verontrustend uitzag maar ze nog niks met zekerheid kon zeggen. Het is dus afwachten op de echo van volgende week.
     
  8. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    O lieve @Nog anoniem wat een spanning nog steeds. Rot zeg ook nog dat bloedverlies. Op welke dag heb je volgende week je echo? Ik duim mee met de rest van de dames, heel veel liefs en een dikke support knuffel!
     
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel! Das lief. Volgende week woensdag heb ik de echo. Mits ik van tevoren geen krampen krijg en stolsels ga verliezen. Het is nu echt ff van uur tot uur leven, bij elk pijntje ren ik naar de wc. Ene moment klein beetje bij afvegen andere keer wat meer. Steekjes rechts blijven komen en gaan. Erg onzeker dus allemaal
     
  10. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Ja zeker. Lees net dat je je knaller had, dat is positief! Ook dat ze wat in je baarmoeder zagen zitten is positief en logisch dat er met dit termijn nog geen hartje te zien is dus ook daar geen zorgen om. En een cyste hebben meerdere vrouwen aan het begin van de zwangerschap. Mijn schoonzus had er ook eentje en bij echo paar weken geleden was hij weg.

    De langzame oploop die je had en het bloed zijn natuurlijk wel zenuwslopend. Gelukkig gaat het ook bij de helft van de gevallen met bloed wel goed en ik hoop met heel mijn hart dat jij daar bij hoort. Ik ga met je mee aftellen naar woensdag, hopelijk dan een prachtig embryo met hartslag.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  11. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Hoe gaat t nu meid? Hoop zo dat je gewoon een gezond kindje in je armen mag hebben over 8 maanden. Duim duim duim
     
  12. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    #232 Nog anoniem, 19 mei 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2018
    Ik denk zelf dat er met die hevige steken woensdag iets is gescheurd van binnen. Als ik 's ochtends opsta echt een plas helderrood bloed. De rest van de dag alleen bij afvegen wat varieert van lichtroze tot rood. Geen stolsels geen krampen en die steekjes rechts blijven. De zwangerschapsverschijnselen blijven, borsten blijven gevoelig en ben af en toe beetje misselijk.
     
  13. louan

    louan Niet meer actief

    Jeetje wat spannend zeg!! Je blijft best positief als ik het zo lees. En meer dan dat kun je ook niet doen. Ik duim heel hard!
     
  14. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik heb net voor de zekerheid nog eens getest. Was wel derde urine maar nog steeds knalpositief. Dus ik ben wel enigzins gerustgesteld.
     
  15. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Oh dus je hebt wel een knaller gekregen op de testen? Dat is altijd wel geruststellend als het oploopt.
    Mijn moeder had bij mij ook mega veel bloedverlies maar zonder krampen en ik ben toch echt gezond geboren dus het kan zeker.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  16. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Op verzoek van @Pipo30 mijn testje van vandaag
     
    Bioluun, Frummels, Masky en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Anna4

    Anna4 Bekend lid

    25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    M’n duimen draaien ook voor je meis, hoop dag je woensdag een goede echo hebt en je de tijd een beetje kan doorkomen!
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    prachtige test! :)

    Duim voor een prachtige echo woensdag! ♧
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  19. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Jeetje wat spannend. Ik duim mee!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  20. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Helaas geen goed nieuws, het is een miskraam. Er was niets te zien in de baarmoeder alleen rommelig slijm. Afwachten of het zelf doorzet en anders krijg ik daar over een week medicatie voor. Dat wilde ze me liever niet aandoen dus we hopen dat het uit zichzelf komt. Voor de zekerheid vamdaag hcg geprikt en maandag ook om te zien of er afbouw is en om een bbz uit te sluiten. Dit was het dan...
     

Deel Deze Pagina