Na de bevalling ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marshmallow, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marshmallow

    Marshmallow Actief lid

    9 jan 2017
    148
    4
    18
    Spannend, succes! Hopelijk valt het allemaal mee!
     
  2. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ik hoop het ook voor ons! Inderdaad spannend weer!
     
  3. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Ik herken het heel erg helaas.
    Mijn oma zit in de palliatieve zorg en zal het ook net wel of net niet halen dat ze de baby ziet.
    Een vriendin gaf toen aan dat mocht ze het wel redden je stichting ambulancewens in kunt schakelen om voor 1 keer een wens in vervulling te laten gaan.
    Dan hoef je niet daarheen maar kan je schoonvader naar jullie toe komen als de baby geboren is.
    Misschien is dat nog een optie.

    Sterkte want ik weet hoe dubbel het voelt!!
     
  4. Fridadepida

    Fridadepida Actief lid

    3 jan 2016
    387
    90
    28
    Ik snap het stuk voeding maar hoezo zou een baby wel zonder vader kunnen maar niet zonder moeder?
     
  5. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Waar lees jij dat? Ik vind het niet fijn als mijn baby 3 uur bij mij weg is. En al helemaal niet in het begin. Staat los van borstvoeding inderdaad.
     
  6. Fridadepida

    Fridadepida Actief lid

    3 jan 2016
    387
    90
    28
    Ik neem aan dat je man/vriend gaat werken of weggaat in de eerste week. Dan is de baby toch ook zonder papa. Jij geeft aan dat je er geen goed gevoel over hebt als het andersom zou zijn. Ik snap dit gevoel maar eigenlijk is het raar toch? De ene ouder zou toch niet voor de andere onder moeten doen?
     
  7. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Maar het geen wat jij zegt bedoel ik helemaal niet. Mijn uitspraak ging niet over dat de baby niet 3 uurtjes zonder mij kan (en daardoor dus alleen is met papa) maar het ging erover dat IK niet 3 uur zonder mijn baby kan de eerste paar weken. Ik zeg niet dat ik geen goed gevoel heb als de baby alleen met papa is puur omdat het dan alleen met papa is. ;) Een vader kan net zo goed zorgen voor een baby maar dat wil niet zeggen dat ik zonder de baby kan 3 uur lang.
     
  8. NSpreeuw

    NSpreeuw Actief lid

    26 apr 2017
    112
    15
    18
    Vrouw
    Als het enigszins mogelijk is, zou ik wel proberen om naar je schoonvader te gaan. Wie weet hoe lang het nog kan.
    Wat betreft de reis er naartoe, zou je kunnen zeggen we stoppen na een half urtje, drie kwartier even. Kleintje even uit de Maxi-Cosi, jij je benen strekken, baby even slokje drinken en dan weer verder. Terugreis net zo. En wat spullen mee voor je eigen comfort, kussen, dekentje oid, lekker makkelijke kleding aan.
    Dit alles hangt natuurlijk wel af van hoe jij en de baby na de bevalling zijn. Als het niet gaat, dan gaat het niet, maar als het even kan zou ik het wel proberen als ik jou was.
    Man/vriend alleen met de baby laten gaan zou voor mij ook niet goed voelen.
    En heel veel sterkte!
     
  9. Fridadepida

    Fridadepida Actief lid

    3 jan 2016
    387
    90
    28
    Oh kijk, verkeerd begrepen! Valt me wel vaak op dat mensen vinden dat een baby niet zonder moeder kan maar veel makkelijker zonder vader.
    Wel herkenbaar gevoel dat dit idd voor jezelf als moeder vaak moeilijker is!
     

Deel Deze Pagina