Na diabetes dieet ineens te kleine baby?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door annabel88, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Nou officieel was het dus inleiden maar de laatste gyn stond hier ook niet echt achter; als de groei dus goed blijkt vrijdag mag de kleine tot 40 weken blijven zitten. Zo niet is het alsnog inleiden aanstaande maandag.. maar als het nodig is is het nodig he, ben allang super blij dat het nu nog een x gecheckt wordt en niet enkel gebasseerd op 1 echo moment :)
     
  2. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ah dat is inderdaad wel heel fijn! Hopelijk een goede echo vrijdag en dat de kleine dan tot 40 mag blijven zitten bij je!
     
  3. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    En hoe was je groeiecho? Hier stagneert het verder. Ze zit nu op p17, dopler was goed, even als het ctg. Volgende week weer voor dopler en die week er op weer voor groeiecho
     
  4. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Hooi ik heb de mail met berichtmelding helemaal gemist. De groei echo was weer niet echt goed, weer iets afgenomen in groei, doppler was overigens wel goed.

    Ik ben nu sinds gisterenavond in het ziekenhuis voor de inleiding, we hadden gehoopt dat het vandaag geboren zou worden maar er zit weinig beweging in dus het zal wel op zn vroegst morgen worden.. Voel me verder prima hoor, veel filmpjes, spelletjes en vooral eten om de verveling tegen te gaan haha.

    Als ik jou verhaal zo hoor jajo acht ik de kans wel groot dat ze ook zullen inleiden.. Mocht je tegen die tijd nog vragen hebben hoor ik het wel! Ik zag er erg tegen op maar nu ik hier ben is het ook wel relaxed, alles thuis nog op orde kunnen maken en we zijn er helemaal klaar voor :) hoop dat ik tijdens de weeën nog zo positief ben haha
     
  5. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113

    He meid wat balen! Zijn ze gelijk begonnen met tabletten of een ballon? Bij de inleiding van N duurde het 3 dagen voor ik voldoende ontsluiting had om de vliezen te prikken. Hopelijk is er vandaag dan voldoende ontsluiting zodat je snel kan bevallen. Spannend hoor!!! Blijft je partner ook slapen daar?

    Ja ik verwacht ook dat het inleiden wordt. Het hangt denk ik allemaal af van de doplers en de groeiecho. Verwacht dat de dopler van vrijdag wel oké zal zijn en ik die woensdag er op wat meer weet na de groeiecho. Als ze dan op p17 blijft mag ik vast wel doorlopen tot 39 en anders moet ze denk ik eerder gehaald worden. Moet het maar loslaten en afwachten, ik kan verder niet zo veel.
     
  6. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Zo is het, als ze alles maar zo goed mogelijk proberen te controleren zodat je er zelf ook achter kunt staan. Dat scheelt voor mij wel heel veel nu.

    Gister ballonnetje, vanmorgen er direct alweer uit gehaald met 3cm ontsluiting en nu inmiddels het 3e tabletje om de boel te verweken; dit laatste schiet dus niet echt op. Hoeveel ontsluiting moest jij hebben? Want 3cm vinden ze hier geloof ik gewoon goed.
     
  7. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja ik moest ook 2-3 cm hebben en de boel moest idd goed verweekt zijn. Ze zeiden ook dat het beter was dat alles eerst goed verweekt was en je voldoende ontsluit8ng had,dan ging het daarna sneller ewanneer je weeen kreeg. Meid heel veel succes vandaag (want vandaag gaa5 je kindje vast komen)
     

Deel Deze Pagina