vraagje over zwangerschaptest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wanda73, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanda73

    wanda73 Actief lid

    24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo allemaal,

    ik heb dus een vraagje betreft de zwangerschaptest! Ik moet vandaag ongi worden(deze is er nog niet), maar ik heb gister een testje gedaan maar die was helaas negatief!
    Hoe groot is de kans dat ik als nog zwanger kan zijn??

    Heb namelijk nu niet het gevoel dat ik ongi moet worden terwijl normaal de klachten de dag voordat ik ongi moeten worden al aanwezig zijn, hoofdpijn en buikpijn/ krampen en die heb ik nu dus niet!!

    Alvast bedankt voor jullie reactie's
     
  2. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    het kan. zou over een paar dagen nog eens testen. mijn ervaring is wel dat hoe je je voelt niets uitmaakt, je lichaam kan je enorm voor de gek houden!
     
  3. stemps

    stemps Lid

    26 jan 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wanda,

    Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.... Zit in hetzelfde schuitje...Ben al 4 dgn overtijd, maar nog geen pos test!! Succes ermee
     
  4. miniM

    miniM Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi Wanda,
    Is dit ook je 1e ronde? Want het kan zijn dat je lijf nog aan het ontpillen is en de cyclus nog niet helemaal duidelijk is.
     
  5. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    je kan der weinig aan doen dan alleen maar afwachten en als je over een paar dagen nog niet ongi bent dan weer een test wagen, maar inderdaad als dit je eerste ronde is en je hebt hiervoor anticonceptie gebruikt kan het zo zijn dat je lichaam eerst moet wennen zonder al die hormonen die je lichaam eerst kreeg. Succes met het wachten
     
  6. wanda73

    wanda73 Actief lid

    24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo,

    nee dit is zekers niet onze 1 ronde! Wij zijn al wat jaartjes bezig om zwanger te raken! We waren bezig met IUI(met hormonen) maar door de feestdagen van december konden wij vanaf november geen poging meer ondernemen! We hebben het nu 2 rondes puur natuur geprobeerd! Heb meestal een cyclus van 28 of 29 dagen!

    Heb namelijk in al die 4 jaar dat we bezig zijn om zwanger te raken 1 keer een positeive test gehad en dat was 1 dag voor nod en dat was vorig jaar september, maar dat is helaas een paar dagen na de test geeindigd in een miskraam!

    Maar het kan dus nog altijd zo zijn dat ik over een paar dagen(als ik dan nog niet ongi ben geworden) dus alsnog een positieve test kan krijgen???
     
  7. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    Hoi wanda,

    ja dat kan zeker hoor!
    Het is gewoon even afwachten want zoals ik hierboven ook al las, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden maar je weet maar nooit. Je zal net zien hoor..ben je er niet zoveel mee bezig en dan ben je ineens zwanger.
    Ik duim voor je!
     
  8. wanda73

    wanda73 Actief lid

    24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo dames,

    hier nog steeds niks te bekennen van de ongi! Heb wel enorme pijn in mijn kop sinds ik vanmorgen opstond!!

    We wachten rustig af
     
  9. Nientjje

    Nientjje Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Welke test heb je gedaan? Dat kan blijkbaar nogal eens schelen. Die van kruidvat 2v5 zouden vroeg (zo'n 4 dagen voor nod) hcg moeten herkennen.
     
  10. wanda73

    wanda73 Actief lid

    24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Ik heb de kruidvattest van 2 voor 5,= gebruikt!!
     
  11. miniM

    miniM Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Wanda, heb je de test ook al gedaan of nog niet?
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Zou zo mooi zijn nu je even niet met de IUI bezig bent en dan toch zwanger;) Ik duim voor je!
     
  12. wanda73

    wanda73 Actief lid

    24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    ja, heb de test al gedaan en die was dus negatief! Vanmorgen er maar weer 1tje tegen aangegooid omdat ik nog steeds niet ongi ben, maar weer negatief!! Zit nu al op dag 32, terwijl mijn cyclus normaal gemiddeld tussen de 28 en 30 dagen duurt!!
    Heb nu al 2 dagen achter elkaar pijn in mijn hoofd, kan paracetamol blijven slikken maar het verdwijnt niet wordt alleen wat minder!!

    Hoe groot is nu nog de kans dat een volgende test wel positief kan zijn???
     
  13. miniM

    miniM Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Poeh.... Frustrerend!
    Tja die volgende test weet ik ook niet... Misschien heb je je ei wat later gehad en is je NOD ook wat later?
    Ik zou over 2 dagen ofzo nog een test doen.
    Ik blijf duimen!
     
  14. mama05

    mama05 Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    wanda

    het kan natuurlijk altijd probeer niet te positief te zijn..anders is het misschien een klap voor jullie maar het zou héél mooi zijn

    zelf had ik twee weken geleden getest 2 dagen overtijd geen positieve test nu 1.5 week wel positieve test!! misschien door allelei onderzoeken bij jullie toch iets langer cylclus...

    HEEL VEEL SUCCES EN HOOP HET ZO VOOR JULLIE
     
  15. miniM

    miniM Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Mama05, je bent dus zwanger? Van harte gefeliciteerd!
     
  16. wanda73

    wanda73 Actief lid

    24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey mama05,

    het gekke is dat wij in november de laatste IUI hebben gehad en die niet is gelukt en doordat toen de feestdagen voor de deur stonden wij een verplichte stop hebben! En nu was/is het wachten totdat ik weer ongi zou worden en dan zouden wij aan ronde nrtje 5 van de IUI beginnen!!

    Ik hoop ook niet teveel, ik ben maar al te vaak teleurgesteld met negatieve testen!!

    Maar had jij het gevoel dat je zwanger was?

    Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!!
     
  17. mama05

    mama05 Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Oh verschrikkelijk dat jullie al bij de vijfde bezig waren!!!
    Kun je dan nu je arts niet vragen na een bloedonderzoek daar kunnen ze veel meer uithalen!!!
    Ik voelde me trouwens niet zwanger maar er waren wel dingen dat ik dacht het zou wel eens kunnen zijn maar ik was bang dat ik het dacht (snappen jullie het nog)
     
  18. wanda73

    wanda73 Actief lid

    24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Afgelopen nacht toch weer ongi geworden!!!!
     
  19. moi78

    moi78 Fanatiek lid

    19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He balen meid!
     

Deel Deze Pagina