Wat denken jullie hiervan?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door OemRomaissa, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemRomaissa

    OemRomaissa Actief lid

    7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    Hallo dames,
    hieronder een beetje een ingewikkeld verhaal, lees en geef je mening aub! ik ben nu 1 week en 4 dagen overtijd, vorige week mocht ik bloedprikken en stond me hcg op 11, dat was laag maar nog wel positief voor de termijn!

    maandag was het hcg gezakt naar 6, volgens de gyn een vroege miskraam, nu deed ik dus dinsdag nog een testje (de bovenste) en die was nog steeds licht positief (in het echt zijn de beide veel donkerder hoor) maar goed ik dacht oke dat kan nog het heeft tijd nodig om eruit te gaan, al vind ik het vreemd dat de test met 6hcg nog positief aangeeft maarja,

    nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden! we hadden afgesproken dat als ik aankomende dinsdag niet ongi ben, mag bellen voor een echo om te kijken waarom ik niet ongi ben,


    oke dacht ik, en ik was best teleurgesteld. maar toch heb ik nog hoop, aangezien ik allerlei klachtjes heb, niet ongi ben en vooral omdat de testen donkeder worden!!

    ik had nog een testje en ik dacht ik doe hem even, dan zie ik met me eigen ogen, dat het hcg al weg is, of de test in ieder geval licht is geworden,
    maar tot me verbazing was hij binnen 3 minuten al heel donker geworden! in het echt is het een hele mooie donkere test!, dus wat moet ik hier nou van denken? wat denken jullie?
     
  2. sjansie28

    sjansie28 Fanatiek lid

    16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    jeetje wat een situatie ik zal er helemaal gek van worden ;)
    Maar goed ik wil je best wat vertellen maar ik zou het ook niet weten.........als ik zo'n test kreeg dan zou ik gaan denken aan een zwangerschap want ja hij is positief ;)
    Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt.........:)
     
  3. Jantine

    Jantine Bekend lid

    8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik weet het echt niet OemRomaissa, gezien de testjes kan het nog alle kanten op. Maar die hcg van 6 is natuurlijk niet zulk goed nieuws :(.
    Ik heb helaas geen positieve ervaringen te delen over testjes die donkerder worden ook al is ´t al mis...

    Het enige wat je kunt doen is dinsdag afwachten en hopen op goed nieuws bij de echo. Ik gun het je zo vreselijk dat je nog steeds zwanger bent!!!

    duimduimduimduimduimduimduimduim ;)
     
  4. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    als je HCG maar 6 was kan je dat toch nooit zien op een test?
    ik vind het er nog heel positief uitzien, kan het niet anders zeggen.
    ik zou heel blij zijn met zo'n test, maar jou verhaal errond is natuurlijk anders.

    zou het heel raar vinden moest dit niet goed zitten.
    veel succes, ik duim!
     
  5. Daniellu

    Daniellu Actief lid

    26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    jaa indrdaad je testje is wel donkerder erg spannend, maar ook ik zou niet weten hoe t zou komen... ik wens je veel succes in deze spannende tijd
     
  6. OemRomaissa

    OemRomaissa Actief lid

    7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    bedankt voor de reacties dames

    tja als ik nooit bloedgeprikt had, dan had ik nog steeds gedacht dat het helemaal goed zat, nl; geen ongi, mooie kwaaltjes, testen die donkerder worden

    tis alleen dat ik dus weet dat maandag me hcg 6 was, en daarom vind ik het ook vreeemd, dat de test toch donkerder word en dat kan nooit 6 hcg mIu/ml meer zijn toch?

    nog steeds geen teken van een aankomende ongi oid, dan maar afwachten tot de echo
     
  7. Ikhebjelief

    Ikhebjelief Fanatiek lid

    1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hmmm pff wat lastig zeg..
    Ik was ook zwanger en bloedgeprikt, had een HCG van 134...Maar ik mijn testjes werden LICHTER!!
    Helaas is dat wel een mk geworden!
    Maar jouw verhaal is echt apart..
    Hmmm...Ik kan er niet echt een verklaring voor geven!!
     
  8. linny24

    linny24 Actief lid

    2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi
    ik vins het ook erg vreemd het ziet er naar uit dat het toch goed komt
    als ik jou was zou ik toch even de ha bellen of nog een bloedtestje laten doen want die onzekerheid is ook niets en je moet nu wel het weekend in
     
  9. noname

    noname Bekend lid

    18 aug 2008
    679
    0
    0
    ik ben bang dat de miskraam nog niet goed heeft doorgezet en daardoor er nog steeds een beetje hcg in je lichaam zit. Ik hoop natuurlijk wel anders voor je!
     
  10. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jeetje dat is ook wat! ik duim voor je, idd hij ziet er wel donkerder uit en dat is dan toch wel heel vreemd!
     
  11. OemRomaissa

    OemRomaissa Actief lid

    7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    tja hij is ook echt een stuk donkerder, dan die van 2 dagen ervoor, dus volgens de richtlijnen wel netjes verdubeld om de dag..

    ik weet het ook niet meer hoor, ik ga maandag direct bellen voor een echo
     
  12. littleladybug

    littleladybug Niet meer actief

    tja, ik ben natuurlijk geen gyn maar volgens mji kan je hcg-waarden in het begin heet erg schommelen. Misschien was het bij de tweede keer bloedprikken wel net even laag en stijgt het nu alsnog. MAAR ik wil je natuulijk geen valse hoop geven
     

Deel Deze Pagina