Van wit slijm draden trekken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda1975, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1975

    Linda1975 Actief lid

    1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Hoi!

    Ik ben, naast het temperaturen, ook mijn slijm aan 't controleren.
    Nu heb ik al diverse malen gemerkt dat ik van wittig slijm gewoon draadjes kan trekken. Zowel dunne als dikkere.
    Maar men zegt toch juist dat je slijm het vruchtbaarst is als je doorzichtig (eiwit) slijm hebt??? Ik heb het verschil gezien in kleur, dus dan een paar dagen wit slijm (en draden trekken) en daarna enkele dagen erg vochtig slijm (doorzichtig), maar niet echt goed draden van te trekken. Ik zit zo te twijfelen welk slijm nu 'goed' is??
     
  2. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Fijn onderwerp! :rolleyes: ;) :)

    Maar als ik het zo lees denk ik dat je tijdens de "doorzichtig slijm-dagen" het vruchtbaarst bent. Dan is het dun genoeg om de zaadcellen goed door te laten. Maar dat is zoals ik het lees hoor!
     
  3. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    doorzichtig slijm is het vruchtbaarste. Ik weet niet of je je temp bij houdt in Fertility Friend? Daar kun je zien dat 'eggwhite' of 'watery' vruchtbaar slijm is. Jij hebt dus ook 'watery' en dat is prima vruchtbaar slijm!
     
  4. tascha

    tascha Fanatiek lid

    8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ook een vraagje over vruchtbaar slijm.
    Ik heb nu ook veel last van slijm en kan er ook draden van trekken. dus vruchtbaarslijm zou je zeggen. Alleen als ik nu mijn ei zou hebben, dan heb ik een cyclus van weer 28 dagen en dat past niet in het patroon van de laatste maanden. Is het altijd zo, dat als je zulk slijm hebt, dat je ei sprong er dan is of komt?
     

Deel Deze Pagina