Nan complete comfort vs andere...

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Sabrinakenneth, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

    Sabrinakenneth Bekend lid

    28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje waar ik geen antwoord op krijg...

    na LANG zoeken en veranderen en en heb ik DE babyvoeding gevonden waar mijn kleine meid het goed op doet :

    Nan complete comfort. Hier heeft ze nét de juiste stoelgang van, geen krampen en geen constipatie meer...

    Ik mix deze een tijdje met de kruidvat extra care die zogezegd hetzelfde doet en ook dit gaat goed tot ik via een vraagstelling van nestle hoorde dat de nan complete comfort van 0 tot 18 maanden gegeven mag worden.

    Dit nadat ik de vraag stelde waarom er geen leeftijdscategorie op de verpakking staat?

    Alle andere merken hebben dat wel bv zoals Nutrilon

    1: 0-6 maand
    2: 6 -12? maand
    ...

    Toen ik dit ben nagegaan las ik dat dit komt bij andere voedingen omdat ze er meer ijzer en vitamine indoen naarmate je kind groeit en de behoefte stijgt.. maar hoe zit dit dan bij de complete comfort?

    ik heb twee dagen geleden deze vraag opnieuw gesteld aan nestle maar (voorlopig) nog geen antwoord op gehad..

    weet iemand hier waarom dat wel of niet is?

    ik heb ook besloten om te stoppen met mixen tot ik het zeker weet, de mix gaat perfect omdat deze melksoorten hetzelfde zijn maar toch twijfel ik eraan..

    ik betaal nl. 22 euro per 800 gr nan complete comfort
    ik betaal 9,99 euro per 800gr kruidvat extra care 1


    benieuwd of ze hier wel iets meer weten waarom dit is?
     
  2. Nutricia

    Nutricia Bekend lid

    4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedenavond,

    De Nan complete comfort is geen product van Nutricia, dus helaas kunnen wij hier geen antwoord op geven. Ik zou je in dit geval willen adviseren om nogmaals contact op te nemen met de producent, Nestlé.

    Groetjes,

    Anne-Lotte- Nutricia voor jou
     

Deel Deze Pagina