Nanny in Tilburg gezocht!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Never lose hope, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam
    Ik weet niet of het mag maar anders hoor ik het wel.

    Wij zijn op zoek naar een nanny die bij ons thuis wil komen oppassen. :

    Beste babysitter, wij wonen in Tilburg en zoeken een babysitter/nanny die liefdevol met kinderen omgaat, betrouwbaar, geduldig en lief is en op onze kind/kinderen kan passen.


    Ons verhaal,

    Wij zijn .... en ... ouders van ons zoontje J.. die in september 2 wordt. .. is momenteel 18 weken zwanger van een drieling, hierdoor zoeken wij hulp voor de ochtenden zodat .. kan rusten. .. is uitgerekend op 20 november, maar gezien het feit dat ... zwanger is van een drieling gaat dit hoogstwaarschijnlijk eerder worden. Doordat .. zwanger is van een drieling is het mogelijk dat ... opgenomen moet worden, dan zou het fijn zijn als er van de ochtend tot begin van de middag oppas aanwezig is. Omdat wij geen familie dichtbij ons hebben wonen zouden wij het fijn vinden, mocht er iets met ... gebeuren buiten de vaste uren om dat je in staat bent om op J te passen.

    In principe gaat het nu dus nog om de zorg van alleen ons zoontje. Als de drieling er is zou de zorg van de drieling er ook bijkomen. Wel is .. dan ook thuis om te helpen.

    Onze verwachtingen:

    -bezit van een rijbewijs
    -bezit van VOG
    -leeftijd 35+ (Mocht je wat jonger zijn en wel intresse hebben laat het weten)
    -ervaring
    -flexibel
    -goede omgang met onze 2 kleine hondjes
    -niet roken
    -bezit van EHBO - certificaat
    -Nederlands sprekend
    -in iedergeval 5 dagen per week (ma-vrij) beschikbaar
    -salaris +/-10€per uur)

    We kijken uit naar je bericht.

    Groetjes,

    Van ons


    Wegens privacy zijn onze namen weggelaten.

    Heb je interesse laat het weten via pb!
     
  2. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Wauw... Een drieling, gefeliciteerd! :)

    Is 10 euro/uur niet (erg) weinig?
     
    Mamaa6 en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Even een tip van deze kant, naast het EHBO certificaat (geldig neem ik aan) misschien ook als specifieke aanvulling kinder EHBO vermelden?
    Ik zou zo niemand weten in de regio die op zoek is maar zal mijn oren en ogen openhouden.
     
    Never lose hope vindt dit leuk.
  4. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Lijkt mij ook voor straks 4 kindjes die je moet verzorgen waaronder 3 baby’s.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik denk niet dat je iemand van 35+ vind die voor 10 euro per uur op 4 kids past.
    Maar succes! Zou het ook de plaatselijke fb groep posten.
     
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Wow, ik vind tien euro per uur ook echt belachelijk weinig. Dat kreeg ik toen ik als studente 's avonds oppaste als de ouders date night hadden en hun kleintje al lekker lag te slapen.
     
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Het bedrag gaat hem denk ik idd niet worden, maar wie weet.

    Wel veel succes gewenst!
     
  8. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Waarom niet opzoek via een gastouder bureau, daar ga je eerder slagen gok ik en heb je recht op kot.

    Succes!
     
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.273
    113
    Oe ik las ook gelijk 10 euro en schrok er van. Zelfs een schoonmaakhulp zwart is al geen 10 euro.
     
    Damali vindt dit leuk.
  10. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.702
    113
    't Gezellige Brabant
    10 euro? Bij een opvang ben je gerust 7-8 euro per kind kwijt (maal 4 is al minimaal 28 euro). Jullie zullen met jullie wensenpakket wel iets aan het salaris moeten doen. Succes met de zoektocht!
     
  11. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Wat leuk, een drieling. Ik ken niemand, maar er is een groep; oppas aangeboden/gezocht op fb.
    En je kan een profiel aanmaken op aupairworld.
     
    Never lose hope vindt dit leuk.
  12. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.885
    13.047
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je beter het bericht in het Spaans kan laten vertalen zo dat je op zoek kunt gaan naar een Latina. Vooral Mexicaanse schijnen erg fijn met kinderen te zijn. Je kan ze altijd nog verplichten om op eigen kosten een cursus Nederlands te doen.
    Veel succes met je zoektocht.
     
    Never lose hope en Schuurpapier vinden dit leuk.
  13. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Denk dat een gastouder aan huis een betere optie is?

    Vind het nogal wat zorg voor dat geld.
    Nu op zoon passen 5 (?) Ochtenden,
    En daarna 5 ochtenden (?) Helpen met de 3ling plus je zoon.

    Gastouder is waarschijnlijk ook veel goedkoper en betrouwbaarder.
     
  14. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam
    WoW wat een reacties om het geld. Er staat +/- dus daar kan echt wat in geschoven worden. (Maar zou het wel even aanpassen) Plus er werd genoemd 4 kindjes, eerst is het er maar 1 en als de drieling er is ben ik er zelf ook om te helpen.

    Gastouder aan huis, mag maar 3 dagen werd ons verteld.

    Vergoeding hebben wij geen recht op gezien ons salaris.

    Even ter info (vanuit een nanny bureau)

    Kosten

    De kosten van kinderopvang door een Nanny zijn als volgt opgebouwd:

    Maandelijkse kosten:

    Uurloon van de Nanny x het aantal gewerkte uren

    Een Nanny werkt volgens de regeling dienstverlening aan huis. Ze verdient minimaal € 10,75 per uur. Dit is het minimum uurloon inclusief vakantiegeld 8% en inclusief 4 weken doorbetaalde vakantie. De hoogte van het uurloon is afhankelijk van werkervaring en het aantal kinderen dat opvang nodig heeft. In overleg met de ouders en de Nanny wordt de hoogte van het uurloon vastgesteld.

    Bureaukosten het Nannybureau

    De bureaukosten zijn afhankelijk van het gemiddeld aantal uren opvang per week, waarbij geldt dat hoe meer uren worden afgenomen hoe lager de bureaukosten per uur:

    • t/m 10 uur opvang per week € 2,40 per gewerkt uur
    • van 11 t/m 20 uur opvang per week € 2,20 per gewerkt uur
    • van 21 t/m 30 uur opvang per week € 2,00 per gewerkt uur
    • vanaf 31 uur opvang per week € 1,80 per gewerkt uur
    Minimaal wordt er € 95 per maand aan bureaukosten in rekening gebracht. Wilt u weten wat het Nannybureau hiervoor doet? Lees dan de informatie voor ouders.

    Eenmalige kosten:

    Inschrijfgeld Eenmalig € 225,- voor de werving, selectie, bemiddeling van een Nanny die aansluit bij uw opvangwensen. Heeft u zelf een Nanny gevonden? Dan bedraagt het inschrijfgeld eenmalig € 125,-.

    Legeskosten Een aantal gemeenten in Nederland brengen eenmalig legeskosten in rekening voor de procedure van inschrijving in het LRKP. De ouders en de Nanny maken onderling afspraken over de verdeling van deze kosten. Via onderstaande link kunt u terugvinden of uw gemeente leges in rekening brengt: overzicht legeskosten registratie landelijk register kinderopvang en peuterspeelzalen

    Betaalbaar? Vraag een vrijblijvende offerte aan De tijden van de opvang door een Nanny worden samen met de ouders vastgesteld. Het wordt op maat geregeld. U betaalt een Nanny een vast uurloon (dat is niet per kind per uur). Stel uw Nanny verdient € 13,- per uur en u heeft 3 kinderen, waarvan de oudste een groot deel van de dag op school zit. Dan is het lastig om te berekenen wat de prijs per kind per uur is. Ik maak graag een offerte waarin ik voor u omreken wat het per kind per uur kost. Dit bedrag heb je nodig om een proefberekening kinderopvangtoeslag te kunnen maken. Dan krijgt u inzicht in de hoogte van de kinderopvangtoeslag die u gaat ontvangen. Dan weet u wat een Nanny ‘netto’ gaat kosten. Omdat het Nannybureau een erkend gastouderbureau is, heeft u als ouder recht op kinderopvangtoeslag. Het maximale bedrag dat u aan kinderopvangtoeslag ontvangt bij gastouderopvang is in 2018 € 5,91 per kind per uur. Wat u ontvangt, is afhankelijk van de hoogte van uw inkomen en dat van uw eventuele (toeslag)partner. Er is een kinderopvangtoeslagtabel 2018 die hier meer inzicht in geeft.
     
  15. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam
    !!Even een kleine aanpassing!! (weet niet hoe ik mijn bovenste bericht kan aanpassen)
     
  16. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.560
    2.415
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Ik zou je aanraden om je even goed te verdiepen in de regelgeving rondom nanny, gastouder etc. Een nanny mag max 20 uur per week in een gezin werken, tenzij ze als zelfstandige komt met een VAR. Maar dan betaal je flink meer, want je nanny moet dan zelf inkomstenbelasting, zorgverzekeringspremie etc betalen. Het gemiddelde tarief voor een nanny is €15,- per uur dus voor jouw tarief zullen ze niet komen.

    Misshien kun je op de fb pagina van het vierling gezin uit Bathmen wat tips lezen hoe zij de hulp voor en na de geboorte met hun omgeving geregeld hadden. Roosters maken met alle buren bijvoorbeeld voor oppas, eten koken en boodschappen bijvoorbeeld. Je zal een beroep moeten (leren) doen op je omgeving, ook als dit kennissen en buren zijn waar je normaal niet veel contact mee hebt. It takes a village to rase a child vind ik wel een toepasselijk gezegde nu. Zit je al in een mama fb groep in jouw stad/dorp?
     
  17. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam
    Bedankt daar heb je gelijk in. Wij kunnen in ons geval beter 2 nannys nemen, ik ga opzoek naar een nannybureau die misschien 2 nannys voor ons kan vinden.
     
  18. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam

Deel Deze Pagina