gezocht: tip tegen afzakkende laarzen....

Discussie in 'De lounge' gestart door willemientje, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willemientje

    willemientje Niet meer actief

    Ik heb dus hele mooie lange laarzen gekocht....ben ze aan het inlopen voor een bruiloft, maar nu zakken ze af....onder een broek geen probleem natuurlijk maar onder het jurkje wat ik aan wil is het natuurlijk geen gezicht.;)

    Wie heeft voor mij de tip om te zorgen dat de laarzen netjes op hun plek blijven???
     
  2. sylcor

    sylcor Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik vind dat oook altijd verschrikkelijk irritant! Ik doe vaak een sok extra (kniekous) en dan het bovenste randje omslaan...
     
  3. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    daar zat ik ook aan tedenken je kan ook altijd de voet van een sok afknippen en het enkel gedeelte om je kuit doen moet je het wel goed strak doen anders zak je sok af hihi, succes
     
  4. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief

    Eten eten eten eten eten tot je erbij neervalt, tot je kuiten zo dik zijn geworden dat je laarzen blijven zitten :p

    Grapje... Zou het niet weten eerlijk gezegd, misschien heeft de schoenmaker een "foefje"?
     
  5. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    dubbelzijdige plakband? die wat je ook voor bijvoorbeeld n truitje kan gebruiken zodat je boobs er niet uitvallen :D:D krijg je bij hunkemöller
     
  6. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    enne je kan ze ook altijd laten verstellen bij de schoenmaker heb ik zelf ook al een aantal keren gedaan omdat ik ook ontzettend smalle kuiten heb..
     
  7. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    Je hebt toch ook van die kousen die je over de laarzen heen kan doen? ook heel modern trouwens :p
     

Deel Deze Pagina