Begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jolienpetra, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolienpetra

    10 jul 2007
    7
    0
    0
    Even een vraagje aan de deskundigen onder ons...

    Hoe beginnen weeën eigenlijk. Is het zo dat je bijv. gedaan hebt thuis komt en dan begint het. Of begint het met gerommel en dan wordt het heftiger?

    Ik heb de hele dag en nacht al gerommel, menstruatiepijn en (voor het eerst) straalt dat door naar de onderrug.
    Moet ook vaak de grote boodschap doen op de wc. Vraag me gewoon af hoe het nu gaat...heb ook een giga mega druk op mijn schaambot, wat zeer doet bij lopen...

    alvast bedankt voor de uitleg

    doeidoei
     
  2. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik kreeg erge menstruatie krampen in mijn onderbuik en moest ontzettent veel plassen!
    Na een paar uur werd het heftiger en toen moest ik het weg gaan puffen!

    Als het voor jou zover is, veel succes!
     
  3. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Dat drukken op je schaambot kan ook zijn dat je kindje aan het indalen is. Ik had dat aan het einde ook. Als ik dan liep had ik het idee dat mijn kindje er zo uit kon komen.
    Als het begint merk je het echt wel hoor. Tenminste dat had ik wel en ik was erg benieuwd of ik het wel zou merken als de bevalling zou beginnen!
    Succes
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Bij mij begon het ook als ongikrampen.
    Toen ik in de morgen ervan wakker werd dacht ik eerst dat ik een hele volle blaas had en moest plassen,zo begon het het allereerste moment bij me,maar ik moest niet plassen.
    Pas toen ik mn man aan de telefoon had en het kraamboek erbij had en er stond dat de weeën opkomen,hoogtepunt bereiken en weer afzakken had ik door dat ik weeën had en mijn bevalling dus echt was begonnen.
    Naar mate de dag vorderde werden ze weeën heftiger en straalde het door naar mn rug.
     
  5. liselotte

    liselotte Actief lid

    11 jun 2006
    446
    0
    0
    Bij mij begon het met het breken van de vliezen en direct daarna kreeg ik volop weeen
     
  6. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    indien je bevalling op komst is, alvast bij voorbaat: succes :)
     
  7. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ps wanneer ben je uitgerekend?
     
  8. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    zijn jullie ermee bekend dat je vlak voor je gaat bevallen opeens veel vocht vasthoudt of veel aankomt?
    Ik ben nu in een week 3 kilo aangekomen terwijl ik de 6 weken daarvoor niks aankwam!?
    Ik vind dit echt raar.
    Mijn bloeddruk was vanmorgen ook 140/70 en normaal rond de 120/70.
     
  9. jolienpetra

    10 jul 2007
    7
    0
    0
    ik ben 5 aug. uitgerekend, dus nog 2 wk...Dit is mijn 1ste...vandaar de vraag :oops:

    Bedankt voor jullie antwoorden...
    liefs
     
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Hé, we zijn op dezelfde dag uitgerekend!
     
  11. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb precies tzelfde.
    Kom al weken niet aan en nu in 1 week 2 kilo erbij.
    Ben er trouwens niet mee bekend. Wat is vlak voor bevallen? Zometeen? hihi.
    Heb er zo ongelooflijk genoeg van.
     
  12. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ha ha ja ik hoop zometeen maar ik denk dat die baby's het veel te goed hebben in die dikke buiken van ons. Helaas!
    T begint een beetje krap te worden hier. Heb het idee dat de baby veel te groot is voor mijn buik. Tenminste zo voelt het.
    Ik moet dinsdag weer naar de vk dus ik ben benieuwd of er dan weer wat kilo´s bij zitten. Als ze nog twee weken blijft zitten kom ik straks nog 6 kilo erbij aan! das toch niet de bedoeling! Ik wasz o trots dat ik bijna niks aankwam!
    Het enige wat we kun nen doen is afwachten.
    Worden jullie ook zoooooo moe van al die telefoontjes die jullie krijgen of je al iets voelt en of ze er nog zit. bbbllllleeeeeehhhhhh IK WORD DAAR ZO MOE VAN! Als ze er zou zijn dan zou je het echt wel horen hoor!
     
  13. jolienpetra

    10 jul 2007
    7
    0
    0
    Hey,

    Ik snap wat je bedoeld en ook ik denk dat oze buiken veel te lekker zijn van binnen! Lekker warm en nat..hahaha

    Tja, dat wachten is ook niks, maar vind het moeilijk om afleiding te vinden...wandelen helpt zeggen veel, maar volgens mij is dat bakerpraat...weet niet

    Hey, Jo wat grappig dat we op de zelfde dag zijn uitgerekend. Heb je ook msn ofzo? Dan kunnen we ff kletsen en wachten....hihihi

    Nou, kom vandaag nog wel ff langs...

    Liefs
     
  14. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik hoop voor je dat dat het begin is!

    Ik heb maandag 23uur lang weeën gehad ( met regelmaat) om de 5 min.
    Het begon maandag op dinsdag nacht om 0.15u. en om 23.15u. hielden de weeën er mee op..

    En zit nog maar op 1 cm. onsluiting..

    Het is niet te zeggen wanneer de kleine komt, kan nog wel een week duren, want ze is vrij eigenwijs :) .

    Bij mij blijft het rommelen, maar we zullen zien wanneer het echt doorzet..
     
  15. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ja, inderdaad, telefoontjes enzo, ze horen het vanzelf wel hoor als de baby geboren is. Of ze zijn weer helemaal hysterisch als je niet je telefoon opneemt. Alsof je de hele dag naast het toestel zit.
    Volgens mij heeft mijn baby het ook nog aardig naar zijn zin en mijn buik voelt ook zo vol en strak aan. Eigenlijk vraag ik me ook nog af of ik het verschil voel tussen harde buiken en hoe mijn buik nu normaal is. Toen ik een week of 20 was, had ik wel eens harde buiken en voelde dat wel.

    JolienPetra, ik heb geen msn. Ben wel benieuwd hoe het gaat en wie er als eerste zal bevallen. Hier in ieder geval volgens mij nog geen tekenen van dat er iets gaat gebeuren op korte termijn.
     
  16. erdtub

    erdtub Actief lid

    1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    ik heb eergisteren ook krampen gehad en druk op de vagina en erge rugpijn stralend naar mijn been , maar volgende dag was het verdwenen...terwijl ik hoopte dat get erger zou worden,want wil zm bevallen door mijn aderontsteking in de dijbeen
     

Deel Deze Pagina