Update Jelina! Zoveel bijgeleerd in 3 weken tijd!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veraenroy, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hallo Dames.

    Ik heb een tijdje niks van me laten horen omdat ik 3 weken vakantie had en we op de camping waren zonder internet.

    Madame heeft zich op tijd van 3 weken van lig houding na zitten aangeleerd, en ze zit al heel stevig en zelfstandig. En vorige week trok mevrouw zich aan de spielen van de box op (of aan het bankstel) en ging staan en er vrolijk langs af stappen.! :confused:
    Donderdag waren we bij het cb, en de verpleegkundige geloofde het niet. Daar heeft ze het dan ook vrolijk gedemonstreerd! Ze zei dat Jelina de eerste baby was die ze zag dit dit al met 7.5 maand kon. Ze vermoedt dan ook dat ze met ongeveer 9 maanden zelfstandig zou lopen!
    Dit gaat echt snel hoor, ik kan m'n ogen niet geloven....

    Groetjes Vera
     
  2. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zo dat is zeker snel zeg.

    Wij hadden een baby op het kdv van 10 maanden die al liep :confused:
     
  3. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    ja das echt rap idd.
    Ferron is nu 8 maanden, hij kan nu van rug naar buik rollen en andersom, en kan ook zitten nu, maar ik heb hem nog niet van liggen naar zitstandje zien gaan.
    Maar ja ieder kind ontwikkeld zich ook in eigen tempo he!
    Ik ga hem ook niet pushen of zo, we wachtten rustig af tot hij er aan toe is.
    Hij zegt nu wel als hij onze katten ziet binnen komen lopen: Achk...das ook wel grappig.
     
  4. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Zo heeft ieder kindje wel wat waar z'n ontwikkeling in voor ligt. Jelina maakt bijna geen geluid, alleen als ze moe is. Maar ze zeiden ook bij het cb omdat ze nu met al die andere dingen bezig is, de spraak of iets anders dan achterblijft.

    En waar ze in achterblijft. hihi. Jelina is nog steeds een tandloos zoogdier. hihi
     
  5. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha

    mijn dochtertje is nu 10 maand en kan sinds anderhalfmaand echt goed zitten nog niet uit haar zelf

    gister is ze begonnen met optrekken aan de spijlen van de box en in de wasmand

    ze wil wel alleen maar staan en stapjes zetten aan beide handen
     
  6. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Mijn dochter kon zich 1 dag voordat ze 7 maanden werd optrekken aan de box. Met 6 maanden zat ze al stevig (maar kon nog niet zelf gaan zitten). Nu is ze bijna 9 maanden en kruipt overal naar toe om zich op te trekken, er dan rondjes omheen te lopen, laten zien dat ze met 1 hand los kan staan, zich te laten zakken, verder te kruipen, onderweg een paar keer zitten enzovoort. Ze loopt aan 2 handjes ook met je mee (hoe sneller hoe leuker ze het vindt!) maar los lopen...... dat zie ik haar voorlopig nog niet doen hoor!
     
  7. kristel

    kristel Niet meer actief

    Mijn zoontje had ongeveer dezelfde ontwikkeling, maar liep uiteindelijk pas na zijn 1e verjaardag echt goed los. Met 10 maanden kon hij wel losse stapjes zetten bv van de tafel naar de bank, maar zo zie je maar weer dat het soms bepaalde ontwikkelingen erg snel gaan en andere dingen weer langzaam.

    Maar eerlijk gezegd hoop ik voor je dat de ontwikkeling iets afremd, want neem maar van me aan, zodra ze goed kunnen kruipen of lopen ben je de hele dag bezig ze te corrigeren, echt vermoeiend. En dan wordt je wel jaloers op van die "langzame" babies. Maar ik kan me wel voorstellen dat je erg trots op haar bent (ben ik nu ook op mijn docher die nu al de woonkamer rondtijgert).
     
  8. teigetje80

    teigetje80 Actief lid

    27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    hier ook een snel meisje
    iris kon zitten met 6.5 en en zelf gaan zitten met 7 maand
    ook trok ze de dag dat ze kon zitten op in bed tot staan
    en 9 dagen later ging ze kruipen
    met 8 maand trekt ze zich zelf echt overal aan op tot staan en stapt dan een klein stukje rond de tafel
    ze heeft een praatstoel daar gaat ze voor staan dan knietjes er boven op en dan op de stoel staan hihi (kon ze makkelijk bij de spulllen komen )
     
  9. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Goed zeg van haar.

    Yeline liep met 7 maanden wankelend achter haar loopwagen zo grappig. Maar ze ging pas los lopen met 15,5 maand oud ze was zo bang om te vallen dat ze heel lang gelopen heeft aan tafels,banken, loopauto's enz.....
     
  10. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    We zullen zien hoe het verder gaat lopen. Misschien blijft ze dit idd een lange tijd zo doen, omdat ze bang is om te vallen. Maar als ze iets van haar papa weg heeft, loopt ze met 11 maanden, en als ze wat van mama weg heeft, met een maand of 14-15.
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmm.. ik ken genoeg kids die langs de tafel liepen met 7,5/8 maanden en pas los liepen met 14 maanden...( niet dat dat voor jouw beebje telt)
    want noa liep langs de tafel toen ze idd ook 7,5/8 maanden was en liep los met 10,5 maand.
     
  12. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Zo snel meisje heb je hoor. Ik ken zelfs een kindje dat met 8,5 maand zijn eerste stapje los deed. Maar ja hij kroop ook al met 4,5 maand.
    Inge is nu ruim 8 maanden en die kruipt nog niet. Ze rolt wel de hele kamer door. Kan even los zitten, nog niet zelf gaan zitten en heeft nu iets nieuws als ze iets voor zich wil, dan is rollen zo omslachtig. Dan gaat haar kont de lucht in, de benen onder haar lijf en zo schuift ze zich op haar buik en armen naar voren. Is wel een schattig gezicht.
     

Deel Deze Pagina