Negatieve zwangerschapstesten, geen menstruatie.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door L2092, 25 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Goedenavond dames!

    Hopelijk zit ik hier goed met mijn vraag.
    Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus, eerder was het niet langer dan 31 dagen.
    Twee dagen van te voren laat mijn lichaam merken dat er een menstruatie aan komt en een week van te voren kreeg ik al last van mijn borsten.
    Nu heb ik nog geen voorteken én negatieve zwangerschapstesten.

    Iemand van jullie die hier ervaring mee heeft en hoe is dit afgelopen?
    Is er een kans dat ik wel zwanger ben maar dat ik te weinig hormonen aanmaak bijvoorbeeld?

    Liefs,
    L2092
     
    vollie1988 vindt dit leuk.
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Hallo,

    Wat vervelend zeg. Als je niet weet wanneer je eisprong geweest is weet je ook niet of je overtijd bent? Ik zelf heb een cyclus van 31 dagen. echter soms is mijn ei een paar dagen later dan is mijn LF wel gewoon gelijk en ben ik dus niet overtijd ;)
     
  3. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    En word ik dus pas later ongesteld.
     
  4. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Hoe heb je je eisprong gevonden? Als je niet weet wanneer je eisprong was kun je ook niet spreken van overtijd zijn.
     
  5. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.850
    1.663
    113
    Vrouw
    Dit. Je cyclus kan altijd een keer een uitschieter maken.
    Dus kan allebei of zwanger en nog te vroeg getest of een wat langere cyclus
     
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.872
    15.313
    113
    Hier na stoppen met de pil een lange cyclus gehad en daarna 2 korte van 21 en 22 dagen. Toen ik in deze cyclus inmiddels op dag 23 zat was ik er heilig van overtuigd zwanger te zijn.
    Maar helaas, enkel negatieve testen.

    Tot ik op dag 31 positief testte. Ik zal deze keer rond dag 22 pas m'n eisprong gehad hebben.

    Long story short; eens een uitschieter kan prima! Hopelijk test je binnenkort toch positief :)
     
  7. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Je weet het niet idd.. Ik heb onlangs zelfs een periode van 3 maanden waarin ik niet menstrueerde, super vervelend. Maar daarna ook gewoon weer normaal, zw testen al die tijd negatief.
     
  8. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hier ook vorige cyclus ineens 40 dagen (zie handtekening). Waarschijnlijk dus een later ei. Deze maand begonnen met ovu testen en tempen, zo weet ik dat dit keer m'n ei pas weer rond cd 25/26 was!

    Maar ken het gevoel, het is echt heel vervelend! Enige dat je kunt doen is afwachten en hopen dat je alsnog gezellig hebt gehad in de juiste periode (wanneer je ei dus wel echt is geweest) :thumup:
     
  9. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties :)
    Vandaag dag 35 en test nog negatief.
    Heb vrijdag bij de huisarts geïnformeerd wanneer ik contact moest opnemen hierover, die wil graag dat ik komende week even langs kom dus voor woensdag een afspraak gemaakt.
     
  10. Lovingmyboy

    Lovingmyboy Bekend lid

    14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hier nu op dag 31, ook geen menstruatie maar negatieve testen. Kan natuurlijk een uitschieter zijn maar heb nog nooit een cyclus langer dan 29 dagen gehad ook niet bij mijn andere 2 kinderen. Weet ook niet of ik nu nog hoop kan houden.
     
  11. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Lastig he, ik weet ook niet wat ik er van denken moet.
     
  12. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Fijn om te horen! Er is dus nog hoop voor deze ronde :)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Een week terug heb ik wel positief getest, maar dat was met een jumbo huismerk test en ik begreep dat die ook vals positief geven + daarna geen positieve testen meer gehad.
     
    Sado vindt dit leuk.
  13. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Heey
    Hoe is het nu met je? Ik zit zowat in de zelfde situatie. Zie aan je handtekening dat je al op dag 50 zit? Wauw! Hoe ging de afspraak bij de huisarts?
     
  14. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Hi!
    Dag 56 alweer vandaag..
    De huisarts heeft mij toen naar huis gestuurd.
    Maar als ik na +- drie weken nog niet ongesteld zou zijn mocht ik weer contact opnemen en zou ik medicatie krijgen.
    Nu ben ik op een gegeven moment toch weer begonnen met ovulatietesten en plotseling had ik woensdag 6 september een piek.
    Sinds een paar dagen wat pijnlijke borsten en ik heb zo'n gevoel dat ieder moment mijn menstruatie begint..
    Om een lang verhaal kort te maken; waarschijnlijk is dit een enorme uitschieter geweest..
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  15. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Balen zeg! Heb je een urinetest of bloedopname bij de huisarts gehad?
     
  16. Lovebunny

    Lovebunny Actief lid

    13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Hoi Hoi! Ik had bij mijn eerste zwangerschap hetzelfde, continu negatieve testen, maar werd niet ongesteld. Pas 14 DAGEN na nod.. jawel.. een positieve test in mijn handen gekregen met een heel licht streepje. Mijn kleine uk wordt nu bijna 3 :) Succes! Wacht gewoon een paar dagen en dan weer testen als je ongi uitblijft.

    oh oeps.. lees nu pas laat dat het een complete uitblijver was. Sorry
     
  17. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Nee ik heb alleen thuistestjes gedaan.
    Vandaag ongesteld geworden, nu hopen op een normale ronde..
     
  18. Sarahhhh

    Sarahhhh Niet meer actief

    Ik wil je niet ontmoedigen. Maar ik had dit een half jaar geleden ook...

    Ik had toen uiteindelijk een cyclus van 88(!!!) dagen. Na heel veel omo witte testen had k t maar opgegeven en gewacht tot het kwam. Ik had wel heel vaak de buikpijn maar het bloeden begon maar niet. Dit hoeft bij jou niet zo te zijn maar het kan dus wel...
     
  19. Sarahhhh

    Sarahhhh Niet meer actief

    Ohh sorry dom dom ik lees nu dat je al ongesteld bent geworden..

    Jammer maar op naar de volgende ronde!!
     
  20. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Oh wat zal het toch een grote onzekerheid hebben weggenomen zeg!
    Op naar de volgende ronde, hoop voor je dat het weer normaal zal zijn.


    Hier nog niet ongesteld. Nu al 9 dagen na NOD.
     

Deel Deze Pagina