Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Goed gedaan Lammetje. Meld je jezelf hier ook snel! ;)
     
  2. lammetje

    lammetje Fanatiek lid

    14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik hoop het wel eerst maar eens een eitje scoren ha ha dubbelzinnig he !
     
  3. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Het is hier echt veel te stil hoor. :rolleyes:
     
  4. lammetje

    lammetje Fanatiek lid

    14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik geloof dat we tegen elkaar aan het kletsen zijn meid volgens mij zien de andere meiden van zwanger zijn de clubs helemal niet want er zullen heus meer zwangere dames zijn met een jong beebje.
     
  5. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Denk het ook idd. Maar wanneer jullie straks allemaal een posi test hebben, gaan we hier gezellig verder. :D
    Je vindt het wel moeilijk he om de keuze te maken of je de bv moet stoppen of niet. Snap ik goed hoor. Succes met het maken van een keuze.
     
  6. lammetje

    lammetje Fanatiek lid

    14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ja ik vind het echt moeilijk om te stoppen want ik wil het gewoon echt echt niet ik wil heel graag vol houden tot ze een jaar is (maar weet dat het dan ook moeilijk stoppen is )

    maar ja ik wil ook heel graag een kindje want ben het reuze beu nu al dat wachten en die onzekerheid

    eerst geen cyclus 7 maanden
    dan een ei maar cyclus 36 dagen
    dan geen ei dag 26 licht bruin (kleur)verlies drie dagen 3 druppels
    dus is geen ongie maar zit al op dag 29 of 30 en nog geen ei en geen ongie

    weet het niet meer manlief vind het genoeg moeder ook maar ben eigenwijs ik wil volhouden maar ik wil graag een kindje en dat gaat toch wel zwaaar wegen nu

    romy is inmiddels al bijna 9 maanden en dus 1,5 jaar als de volgende zou komen en ja dat word alleen maar groter die afstand
    ik heb maar 1 eileider dus maar de helft aan kansen dus voor je het weet zit er alwer 2 jaar tussen

    dus ja ik vind het reuze moeilijk had al besloten vanmorgen om morgen de laatste voeding te doen en dan stoppen maar liep de hele dag te chagerijenen manlief nou dan ga je toch door maar dat wil iuk ook weer niet

    ohw kreeg ik morgen maar een vette temp stijging dan kon ik doorgaan met cyclus en voeden...

    sorry voor het lange verhaal vind het wel fijn om het even van me af te schrijven en dat je een luisterend oor wil zijn

    ben benieuwd wat ik morgen ga doen ha ha hmmm lach wel maar heb geen schik
     
  7. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    He meid, ik vind het echt vervelend voor je.
    Danio wilde zelf niet aan de borst en heb toen een maand alles geprobeerd, kolven. tepelhoedjes etc.
    Dus ik weet ook echt niet in watvoor situatie jij je bevindt. Je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Wanneer je echt heel graag en snel een kindje wil, zou je kunnen overwegen om te stoppen, maar ja die intimiteit lijkt me ook geweldig. Ik vond het al heerlijk dat het een paar keer wel lukte. Je bent zo verliefd op je kindje, heerlijk.

    Maar heb je ook al een test gedaan? Volgens mij was bij mij de temp ook niet echt hoog en toch echt zwanger van Danio.
    Ik hoor van je.

    Succes en schrijf maar lekker van je af hoor. ;)
     
  8. Eefje28

    Eefje28 Fanatiek lid

    2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd!
    Leuk!
    Ik ben ook redelijk snel..
    Na de eerste was ik na 6 mnd weer zwanger..Nu zit er wat langer tussen de jongste was anderhalf toen ik zwanger bleek..
    Toch al met al straks 3 kids..waarvan de oudste straks 3 en een half is..
    Best ff druk maar zeker leuk en gezellig...

    Ben trouwens ook in April uitgeteld... :D
    Liefs Eefje
     
  9. lammetje

    lammetje Fanatiek lid

    14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey eefje gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk joh zo dicht op elkaar!
    ik ben nog steeds aan het wachten op een normale cyclus maar ben gezellig aan het kletsen hier met mijn maatje jorntenfemmigje
    ha ha wij kletsen gewoon samen een toppic vol lol :)
    ik hoop dat ik snel legaal jullie mag volgen.
    heb vandaag voor het laatst borstvoeding gegeven (dus toch) en nu hoop ik snel een regelmatige cyclus te zien of uberhaubt een cyclus

    ik doe mijn best dames en hopelijk heb ik ook gauw zon mooie banner!
     
  10. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,

    Veel bekenden zie ik ;)

    Ik wist eerlijk gezegd niet van het bestaan van dit Clubje af. Ik zal het net bij onze andere topic bij zwanger worden. Maar ja ik ben al zwanger dus ik hoor er niet echt meer thuis :) maar lees af en toe wel even lekker mee om te zien wie bij de zwangere mama's is gekomen.

    Ik vind het wel leuk te zien/lezen dat er dames zijn die nog sneller weer zwanger zijn. Record moet wel zijn degene met een kindje van 10 maanden die elk moment kon bevallen. Hmm dat lijkt mij wel zwaar. Ik las ook dat ze last had van haar bekken.

    Onze zoon is nu 10 maanden en een paar dagen en ik ben 25 weken en 1 dag zwanger. Je moet eens horen hoeveel (goed of slecht bedoelde) commentaar ik krijg daarover. Dat ik wel haast heb en zeker omdat ik 'ouder' ben.

    Als ik uitleg dat we op de komst van onze zoon erg lang hebben moeten wachten en dat het nu in 1 keer raak is snappen ze het wel. Tja je weet maar nooit wanneer je het geluk heb dat je zwanger wordt en blijft. Laten we ook dat laatste niet vergeten.

    De zwangerschap tot nu toe gaat prima. Ik vind het wel zwaarder omdat ik een kleintje heb die nog niet erg doorslaapt. En dat je niet zoals bij de eerste een tukkie kan doen wanneer je moe bent maar dat je moet wachten tot je kind een tukkie gaat doen.
    Ik heb dit keer wel erg last van mijn rug, echt schoten erin. Ik moet van de verloskundige naar de fyshio of mensendiek. Maar ja daar moet je ook weer tijd voor klaarmaken. En ik heb het al zo druk haha.

    Als hier weer handige meiden zijn is een lijstje wel weer leuk. Even kijken of meer van de andere dames die al zwanger zijn geworden van de andere topic de weg ook hier naar toe vinden. Dat zou wel leuk zijn want ik mis het oude groepje wel een beetje hoor als ik eerlijk ben.

    Allemaal een fijne dag. Ik ga weer lekker aan het werk en kom zeker nog even terug om bijtelezen en schijven.

    Liefs, Gaby
     
  11. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hi lady's

    Nee niet weer zwanger, maar was erg benieuwd naar dit topic.
    ennuh ongevraagde adviesen, tips en opmerkingen lekker lamgs jullie heen laten gaan! Hier 2 meiden met precies 51 wkn verschil en als ik het opnieuw moest doen, deed ik het weer zo!

    veel suc6 dames!
     
  12. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

    Gaby: gezellig dat je hier komt kletsen, ik hoop dat er snel meerdere personen zullen volgen.
    Niks van negatief commentaar aantrekken hoor, ze weten niet eens waar ze het over hebben.
    Ik heb trouwens alleen positief commentaar gehad, dus dat scheelt. Maar niet iedereen weet het nog, dus kan nog komen.
    Last van je rug is echt vervelend, ik kan er over meepraten. Ik slaap 's nachts best slecht en onze zoon is ook niet de lichtste. (9kg) Maar ja, we houden nog ff 7 maandjes vol. ;)

    Eefje: gezellig dat je ook een aprilmama bent. :D

    kvptje: ik ben twee weken na Danio z'n eerste verjaardag uitgerekend. Spannend dus.
     
  13. lammetje

    lammetje Fanatiek lid

    14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ja gaby ik mis het ook wel hoor jij en sophie en iuno de eerste club zeg maar dat was ook wel heel leuk maar dit clubbie is ook super gezellig hoor maaruh het word wel eens tijd dat ik voor het eggie hier heen kan verhuizen en EINDELIJK ook eens zwanger word
     
  14. mamasuusje

    mamasuusje Bekend lid

    24 sep 2008
    586
    0
    0
    hoi hoi Gefeliciteerd!
    Ik heb een dochtertje van 14maanden nu..
    en ben nu ook plotseling weer zwanger van de 2e!
    was even schrikken maar het is zeker welkom! ik ben nu 9weken en 4dagen, en 27 April uitgerekend!
    Vandaag heb ik de eerste echo al gehad! en alles was goed, het hartje klopte :D

    Liefs Suus
     
  15. lammetje

    lammetje Fanatiek lid

    14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    jeetje suus kom jij even met de deur in huis vallen gefeliciteerd meid leuk joh plotseling zwanger!
    fijn dat je een goed echo hebt gehad kun je een mooie banner aanmaken voor je nieuwe spruitje! :)
     
  16. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Suus: super dat je zwanger bent. Geweldig. Hoe voel je je? Zo komen er steeds meer meiden hier te kletsen, gezellig. Ik ben ook een aprilmama. :D

    Lammetje: speciaal voor jou:
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
     
  17. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou heb ook mijn weg hierheen gevonden!

    Nog even voor de anderen een korte beschriving van ons.

    Ik heb bijna 7 maanden borstvoeding gegeven aan ons zoontje waardoor ik geen cyclus had. we wilden wel meteen door voor een tweeded us dan zit je echt te wchten en te wachten ahahahah. Toen met bv gestopt omdat zoonlief vast voedsel ging eten en de bv daardoor meteen volledig terugliep. Voelde toen ook mij eisprong en jawel....meteen zwanger! Ze zullen dus 16 maanden schelen. We zijn super gelukkig en dankbaar! ook ik een april mama. Dat is ook nog eens heel bijzonder want 2 haar geleden was ik ook in verwachting van een april baby maar heb toen met 9 wekenen een mk gehad! De natuur geeft ons dus een 2de kans :)

    Ik ben wel bang dat het enorm pittig zal worden zo dicht op elkaar. Dat is in ieder geval wat de meeste van mijn vriendinnen vonden die ook zo dicht 2 op elkaar hebben, maar mnijn man zegt maar steeds dat het wel zal lukken.
     
  18. Sophie

    Sophie Fanatiek lid

    28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

    Eindelijk heb ik jullie ook hier gevonden ;)
    Voor iedereen: gefeliciteerd!

    Dat commentaar dat herken ik ook heel erg. Soms zeggen ze niets maar hoor ik het ze gewoon denken. Bij mij komt er ook nog bij dat ik nu volledig ziek thuis ben. Heb veel last van nek/schouders en daardoor voortkomende klachten (hoofdpijn, duizeligheid, concentratie) en veel harde buiken/buikpijn. Ook fysio. Gelukkig op werk heel begripvol en goed geregeld zodat ik nu thuis rustig aan kan doen.
    Heb ca vijf jaar geleden een whiplash gehad, na ca jaar hersteld. Vorige zw. totaal geen last van gehad en nu lijken de klachten helemaal terug te komen. Volgens fysio worden ook banden in nek weker door zw. en als je daar al een zwakke plek hebt... En of ik nou nu een kleintje heb rondlopen of over een jaar of meer. Ik kan me voorstellen dat je bij een tweede, derde of... kindje eerder/meer klachten krijgt.

    Mijn ouders begonnen pas ook al tegen mijn man dat ik waarschijnlijk te snel zwanger ben geworden etc etc. Maar wie zegt hoe het met mij ging als ik nu van mezelf niet zwanger mocht worden maar wel de oerdrang had....
    Over een jaar of langer was inderdaad mijn lijf misschien wel meer hersteld, maar had ik nog steeds een klein ukkie rondlopen en kon ik misschien niet meer zwanger worden. Mensen moeten eens ophouden zo te oordelen. Ze kunnen nooit in je gevoel kijken.

    En zoals Gaby al schreef, bij ons duurde het bij de eerste ook veel langer en nu na mk (die zw. niet helemaal gepland) gelijk weer zwanger. Voor hetzelfde geld duurde het nog een paar jaar.

    Oh ja, deze week zelfs bij de bakker:
    is het gepland? :confused:
    Ik: ja!
    zij: wel snel op elkaar dan heh...
    ik: ja!

    Haha verder zei ik niets maar haar collega keek gelukkig heel vernietigend naar haar. Ik had eigenlijk moeten vertellen dat ik tussendoor ook nog een miskraam heb gehad.

    Ik vind het moeilijk maar leer steeds meer m'n eigen koers te varen en me van anderen wat dit soort dingen betreft niets aan te trekken.
    Voel me richting mn werk wel schuldig dat ik heb moeten stoppen. Maar ik heb er ook niet voor gekozen deze klachten te krijgen. Ik vertel ook wel vaak dat ik gelijk zwanger werd terwijl het bij Sophie wat langer duurde en dat mijn leeftijd meespeelt.

    Komende tijd vooral rustig aan doen en genieten :p

    Zo, dit was mijn relaas haha.

    x Sophie
     
  19. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    ik mag ook
     
  20. lammetje

    lammetje Fanatiek lid

    14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    thanks gaby ik hoop dat het mag helpen deze maand al heb ik een kl...te kaartje vind ik zelf maar alle beetjes helpen!
    dames marloes is ook zwanger en komt hopelijk jullie hier vergezellen!
     

Deel Deze Pagina