Netflix verslaafd wie ook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Oh ma walking dead vond ik echt fantastisch! Zo verslavend!!
     
  2. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben nu halverwege aflevering 1 en nu boeit het me wel. Eerste keer dat ik keek moest ik me er echt toe zetten om verder te kijken.
     
  3. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    De eerste afleveringen zijn ook gewoon bleh :') Ik heb mezelf er echt toe moeten zetten en halverwege het eerste seizoen vond ik 't leuker. En vanaf seizoen 2 echt gewoon verslaafd.. Geweldige serie maar om erin te komen...
     
  4. Vanaf vrijdag atypical op netflix.
    Lijkt me ook een mooie serie!
    Een jongen die wilt daten met autisme.
     
  5. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Chicas del cable, orange is the new black gekeken maar mijn favoriet aller tijden ;

    ----> Velvet!!!!!

    Net tranen met tuiten om de laatste aflevering van seizoen 4. Prachtig!!!! Twee seizoenen in een paar dagen gekeken...
     
    flipflop vindt dit leuk.
  6. Blink

    Blink Actief lid

    14 jan 2007
    254
    10
    18
    Ik vond Reign super om naar te kijken.
     
    Youtan, lies276, Regina88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hier ook lichtelijk verslaafd.
    Door het gezeur van 2 vriendinnen begonnen met pretty little liars en vampire diaries. PLL heb ik na 2 seizoenen doorgespoeld naar seizoen 7 :p
    Vampire diaries kijk ik wanneer mijn vriend avonddienst heeft, maar vind ik niet heel boeiend.

    Wél boeiend is the walking dead waar ik net mee ben begonnen. Zit nu in seizoen 2 en jeetje wat spannend :0

    Ook leuk:
    The 100
    Helix (beetje apart, maar wel leuk)
    Ray Donovan
    Designated surviver
    Homeland
    Grimm
    How to get away with murder
    Between
     
  8. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Heeft 1 van jullie wel eens breaking bad gekeken?!
    Ik heb nu bij afl3 maar ik heb t gevoel dat ik mijzelf er echt toe moet zetten om verder omdat ik toch wel stiekem wil weten hoe t verder gaat.
    Terwijl ik bijv. bij PLL niet kon wachten om verder te kijken..
     
  9. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Wat vond je er leuk aan? Ik wil misschien beginnen met deze serie...
     
  10. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb The 100 afgekeken. Ik hoopte dat seizoen 5 misschien op Kodi zou staan, maar helaas. Blijkt volgend jaar pas uit te komen.:( Daar wacht ik dus met smart op. Vond het einde heel erg spannend!!

    Nu ondertussen verder met Orphan Black. En ben begonnen met Limitless. Ik vond die film heel leuk vroeger. De serie is een beetje mwah, maar wel leuk op zich.

    Iemand nog tips?
     
  11. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik vind dit de beste serie die ik ooit gezien heb. Het begin is een beetje sukkelig en ik moest er ook in komen. Verderop zit nog een keer een dipje, begin seizoen 3 geloof ik. Maar echt zo een goede serie, echt de moeite.
     
  12. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    oke thnxx, dan ga ik toch maar verder met kijken..
     
  13. jt82

    jt82 Fanatiek lid

    17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Wij hebben nu pretty little liars helemaal afgekeken. Ge-wel-dig!
    Maar wat is een aanrader om nu te gaan kijken? Mijn man vond dit ook een leuke serie maar het moet niet zo heel vrouwelijk worden, ik daarentegen hou helemaal niet van horror en vampieren of sf enz...
    Iemand een goeie tip?
    Mijn man dacht aan stranger things maar volgens mij is dat behoorlijk horror?
     
  14. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    Ik vond Revenge helemaal geweldig! Weet alleen niet of dit ook op netflix staat :o:
     
  15. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Nee hoor Stranger things vind ik zeker geen horror. Onder horror versta ik vooral veel bloed. Dit is eerder sci-fi op een goede manier vind ik (sci-fi kan ook vaak te vaag worden) het is spannend maar niet echt eng. Ik ben niet meer van de hele enge films en dit was prima te doen. Ik zou het gewoon proberen.

    Ken je New girl en Modern family al?
    Black sails zijn we nu aan het kijken. Vind ik ook een aanrader.
     
    jt82 vindt dit leuk.
  16. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Nee staat er niet op. Was ik ook nog wel benieuwd naar. Wie weet komt die er nog op.
     
  17. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    De serie atypical gezien. Is een leuke serie. Gaat over een autistische jongen die wil daten en zijn gezin. Jammer genoeg maar 1 kort seizoen.

    En thats 70 show is ook op netflix. Ideaal voor bij de afwas, koken,... :roflmao:
     
  18. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ik ben door hier the 100 gaan kijken en dok verslaafd! Ga nu aan seizoen 4 beginnen. Vorige week dinsdag met een slapende newborn (en een peuter op de opvang) echt wel 10 afleveringen gekeken. Schandalig ouderwets bingen haha.,
     
  19. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Seizoen 1 vd bridge hebben wij nu uit. Zijn nu de mist aan het kijken, vond de film zo goed dus ben benieuwd.
     
  20. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Nouja zeg. Ik heb sinds kort Netflix en nu is het al de 2e keer dat ik een serie kijk die er ineens mee kapt... The Returned oid, niet de beste serie aller tijden maar wel grappig om te kijken, houd er ineens na 1 seizoen mee op. En The Cliëntlist kapt ook al na 2 seizoenen.

    Pretty Little Liars vond ik trouwens echt helemaal top en verslavend. Zou leuk zijn als ze nog een seizoen 8 zouden maken!
     

Deel Deze Pagina